2. TEDEN DELA NA DALJAVO (od 23. 3. 2020 do 27. 3. 2020)

Pozdravljeni moji drugošolčki in starši. V drugem tednu dela na daljavo bom uvedla nekaj novosti.

Prva novost je ta, da sem odprla oglasno desko 2.a, na katero lahko obesite, oziroma vpišete vprašanja, dileme, fotografije, izdelke, pozdrave,…. Oglasno desko najdete TUKAJ. 

Druga novost je vpogled v tedensko pripravo za lažjo predstavo, oziroma splošni vpogled v to, kar bomo delali v naslednjem tednu. Otroci poznajo moj način dela. Vsak dan je označen z drugačno barvo. Ponedeljek z rdečo, torek z rumeno, sreda je modra, četrtek zelen in petek vijoličen. Pouk na daljavo bo potekal po ustaljenem urniku. Vsebine bom prilagajala, da bo otrokom čim lažje pri delu. Predlagam, da delate sproti, da ne boste preveč v zaostanku. 2. TEDEN DELA NA DALJAVO – TEDENSKA PRIPRAVA.

Natančna navodila za posamezni dan bom nalagala sproti, za ponedeljek in torek bom priprave naložila že v nedeljo. Do takrat prosim, opravite vse obveznosti prvega tedna.

Zelo vas pogrešam. Imejte se radi in ostanite zdravi.

 

PONEDELJEK, 23. 3. 2020

  1. URA – SPO:  DELI RASTLINE – DZ 3, STRAN 57, NALOGA 2
    1. Navodila za delo: Natančno, večkrat preberi vsebino PPT predstavitve na temo DELI RASTLIN. Ko končaš z branjem, odpri DZ 3, stran 57 in reši drugo nalogo.
    2. OPOMBA! Tretje naloge žal ne moremo več rešiti, ker so zvončki odcveteli. Če imaš možnost, poskus opravi s kakšno drugo rožico. O opažanjih me lahko obvestiš po oglasni deski.
  2. URA – TJA: TOYS – OPPOSITES (BIG OR SMALL)
    1. Prisluhni pesmici »Big or Small?«.
    2. Oglej si predstavitev, ki te bo vodila skozi novo snov.
    3. Naredi vajo.
  3. URA – SLJ:  PREPIS – POMLAD
    1. Navodila za delo: Klikni na PREPIS in v slovenski zvezek natančno, od črte do črte prepiši besedilo z malimi tiskanimi črkami. Veliko začetnico označi z rdečim kemičnim svinčnikom.
  4. URA – MAT:  BESEDILNE NALOGE Z DESETICAMI
    1. Navodila za delo: S pomočjo PPT ponovi snov o D in E. Nato reši besedilne naloge, ki so na dnu PPT predstavitve. Naloge prepišeš in rešiš v zvezek matematike. Tukaj je povezava na PPT: Desetiška števila – ponovim.
    2. Nato reši naloge v kvizu. Najprej preberi besedilo. Bodi natančen pri branju. Če naloge ne razumeš, jo preberi še enkrat, lahko jo prebereš tudi večkrat. Poskusi si predstavljati vsebino napisanega. Nalogo moraš razumeti, preden jo rešiš. Ne prosi takoj staršev za pomoč. VSE TO SMO ŽE DELALI V ŠOLI, ZATO – KORAJŽNO NA DELO!
    3. Klikni na povezavo: Rešite kviz
  5. URA – ŠPO : KRAJŠI SPREHOD V NARAVO
    1. Navodila za delo: Z družino pojdite na krajši sprehod v okolico doma. Če srečate koga, bodite pozorni na varnostno razdaljo dveh metrov. Med sprehodom se spremeni v zajčka in čim večkrat poskoči. Skači sonožno, naprej, nazaj, levo, desno, skači enonožno, najprej po eni nogi, nato še po drugi,…

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

TOREK, 24. 3. 2020

  1. URA – ŠPO: TELOVADIMO Z JUVIJEM
    1. Navodilo za delo: Klikni na povezavo TELOVADIMO Z JUVIJEMK sodelovanju povabi koga od domačih.
  2. URA – GUM: RITMIZACIJA BESEDILA ZVONČEK IN TROBENTICA

    1. Navodila za delo: Odpri DZ 3/58  in manjše krožce, ki predstavljajo kratko dobo, pobarvaj modro, večje pa pusti bele. Nato s pomočjo zapisa v delovnem zvezku izvajaj ritmično besedilo z lastnimi instrumenti. Kot že veš, so lastni instrumenti  tvoje roke in noge, oziroma celo telo.
    2. PONOVIMO kaj vse lahko uporabimo za lastni instrument na telesu (ustnice, praskanje po bradi, ploskanje, tleskanje, drgnjenje dlani, udarjanje z dlanmi in prsti po klopi, udarjanje z dlanmi po trebuhu, udarjanje z nogami, udarjanje z rokami po kolenih, rahla hoja po prstih, močan skok, drsenje, šumenje, sikanje),…
    3. Lahko si tudi izmisliš svojo melodijo.
  3. URA – SLJ: IZDELEK IZ TETRAPAKA – DZ 3/74, 75
    1. Navodila za delo: Besedilo v DZ, na strani 74 glasno preberi, nato na strani 75 v razpredelnico vpiši samo podatke. Tudi to smo že delali v šoli.
    2. PONOVIMO: V razpredelnico ne vpisujemo odgovorov v celih povedih, ampak odgovorimo le z besedo.
    3. Ko boš predelal to stran, se pripravi na likovno umetnost.
  4. URA – LUM: KIPARSTVO – KAŠIRANJE – OBLIKOVANJE IZDELKA IZ TETRAPAKA

    1. Navodilo za delo: Oblikovali boste izdelek iz tetrapaka – lonček za pisala ali vazico za rože. Te likovne naloge ne boste mogli narediti v enem dnevu, saj se bo lonček moral dobro posušiti, preden ga boste lahko pobarvali. Nalogo lahko nadaljujete naslednji torek, ko bomo zopet imeli na urniku likovno umetnost. Če doma nimate tempera barv, lahko lonček pobarvate s flomastri ali voščenkami. Če pa tudi tega nimate doma, poskusite lonček oblepiti z listki in rožicami iz narave, ali barvnimi koščki papirja. Verjamem, da se boste znašli. Po končanem delu, izdelek lahko fotografirate in fotografijo objavite na naši oglasni deski. SREČNO IN UPAM, DA BOSTE UŽIVALI PRI DELU.
    2. Klikni na povezavo – KAŠIRANJE – kiparstvo – izdelek iz tetrapaka
  5. URA – LUM – nadaljujete delo 4. ure
  6. URA – DDP: POSKUS – ZAKAJ SI MORAM UMITI ROKE?
    1. Navodilo za delo: Najprej si oglej posnetek na povezavi: POSKUS
    2. Reši delovni list Zakaj si moram umivati roke. DL nato prilepi v SPO zvezek.

Dragi otroci,

v sredo, 25. marca, torej jutri, je poseben dan, MATERINSKI DAN. Ker je vsaka mama ena in edina, je lepo, da jo na ta dan presenetiš (čeprav marsikatera mama sedaj bere to sporočilo…hehe). Poleg vseh objemov in poljubčkov ji lahko izdelaš čestitko ali papirnato rožico.

Nekaj idej najdete TUKAJ – KLIKNI!

__________________________________________________________________________________________________________________________

 

      SREDA,  25. 3. 2020

DRAGI MOJI DRUGOŠOLČKI. ŽELIM VAM VELIKO USPEHA PRI ŠOLSKEM DELU. 😊

  1. URA – MAT: SEŠTEVAM DO 100 (D + E = DE) – U, stran 68; DZ, stran 38 + PPT
    1. Navodila za delo: Natančno si oglej predstavitev, kjer je razložena nova učna snov : Klikni na Računanje do 100 – D+E 
    2. Odpri zvezek (ali na list) in prepiši 4. stran predstavitve »ZAPIS V ZVEZEK« (tako kot vidiš – uporabi barvice in vse tudi nariši). Nato reši 10 pikapoloničinih računov.
    3. Nato odpri U, stran 68 in preberi celo stran. Reši in v zvezek prepiši samo prvi kupček računov v učbeniku. Pri delu si lahko pomagaš s stotičnim kvadratom.
    4. Odpri DZ, stran 38 in reši vse naloge. Spomni se pravila, DA ČE SEŠTEVANCEM ZAMENJAŠ MESTA, SE REZULTAT NE SPREMENI.
    5. Danes sem ti pri uri matematike naložila malo več dela, bo pa zato naslednjič manj. 😉
  1. URA – SPO: Naš mali projekt: MALI VRTNARJI IN RAZISKOVALCI – U, stran 61
    1. Navodila za delo: V učbeniku si oglej stran 61, vendar tebi ne bo potrebno narediti teh poskusov. Želela pa bi, da doma poiščeš tri pokrovčke od kumaric, rdeče pese, medu,… Na vsak pokrovček daš tri plasti WC papirja, na vsak papir pa tri zrna fižola. Vse skupaj malo zmočiš pod vodo in paziš, da se papir ne posuši. Po potrebi ga navlažiš. Nato daš en pokrovček na okensko polico, kjer je dovolj sončne svetlobe, drugega zapreš v omaro, kjer ni svetlobe, tretjega pa položiš v hladilnik, kjer ni toplote. Počakaj dva tedna in izpolni DL MALI Tudi sama bom naredila poskus in čez dva tedna ti bom na oglasno desko prilepila fotografijo mojega fižola.
    2. Delovni list SPREMLJANJE KALITVE FIŽOLA V POSEBNIH POGOJIH (kdor ne more natisniti DL, naj nariše opažanja v zvezek pod naslov SPREMLJANJE KALITVE FIŽOLA V POSEBNIH POGOJIH).
    3. Za konec si oglej risanko RADOVEDNI JAKA na povezavi https://youtu.be/acStPqKVlfU. Pri tem posnetku me je zmotilo le to, da Jaka reče, da bo posadil seme. V resnici bo seme posejal. 😁
    4. ČE KDO ŽELI IN IMA DOMA VSE POTREBNO ZA POSKUS, lahko fižol poseje v lonček z zemljo in opazuje rast le tega v vseh pogojih.
  1. URA – SLJ: VELIKI IN MALI PISANI ČRKI S IN Š – DZO 2/ 104, 105
    1. Navodila za delo: Upam, da so vam šle črke z in ž. Danes se boste izurili v zapisu velikih in malih črk S in Š. Poglejte si poteze črk na LILI IN BINE, DEŽELA LILIBI, ŠOLSKA ULICA, SLOVENŠČINA, DEŽELA ABC, PISANE ČRKE in poiščite zapis črk s in š  – klikni na (zapis črke S in zapis črke Š). Poglejte si primere na delovnem listu. Bodite natančni, pišite z eno potezo, natančno od črte do črte.
    2. Klikni na DL – Mali in veliki pisani črki s in š
    3. Klikni na DZO, 104, 105
  1. URA – SLJ: Nadaljuješ z delom 3. ure.
  2. URA –ITJ: LA PRIMAVERA (CI VUOLE UN FIORE)
    1. Reši KVIZ o spomladanskih cvetlicah.
    2. Danes je dan za glasbo, hitro pokukaj TUKAJ.
    3. Danes je MATERINSKI DAN! Razveseli svojo mamo in ji povej, da jo imaš rad/a. Povej ji tudi v italijanščini: MAMMA, TI VOGLIO BENE!
    4. Motivacijska naloga: Italijanske urice je konec, zato vstani, naredi 5 poskokov in se sprosti. Pozdravček – arrivederci 😊

__________________________________________________________________________________________________________________________

ČETRTEK, 19. 3. 2020

  1. URA – TJA: OPPOSITES (BIG OR SMALL)
    1. Še enkrat poslušaj pesmico »Big or small?«. Jo znaš morda že zapeti?
    2. Zate sem pripravila čisto pravo raziskovalno nalogo. Navodila si oglej tukaj.
    3. Ko končaš, fotografiraj in fotografijo pripni tukaj. Prilagam navodila, kako pripeti fotografijo na oglasno desko (klik).
  2. URA – MAT: SEŠTEVAM ŠTEVILA DO 100 (D+ E = DE) – DZ 3/ 39, naloga 4 IN DZ 3/ 41
  1. Danes bomo gradili delo včerajšnje ure matematike. Poljubnemu dvomestnemu številu bomo tudi  prištevali enice tako, da ni prehoda preko desetice.   Na primer:24 + 3 = ___Narišemo grafično ponazoritev s črticami in krožci : I I ●●●●    ●●●   Pogledamo, koliko imamo skupaj D (2) in koliko E (7). Izračunamo. Klikni na SEŠTEVANJE DO 100 (DE + E = DE) za boljšo predstavo.
  2. Klikni na Učbenik, stran 69 in si oglej to stran. Ni ti potrebno reševati računov, razen, če to želiš.
  3. Navodila za delo: Z nalogami v DZ, stran 39, naloga 4 in DZ, stran 41 utrjuj usvojeno znanje o seštevanju do 100 brez prehoda (DE + E).
  4. Za konec in zabavo klikni še na spletno vadnico Moja matematika in pojdi na  PRIŠTEVANJE ENIC BREZ PREHODA. REŠI NALOGO 2421. 😉
  1. URA – SLJ: PIKAPOLONICA (opis živali); U, stran 58; DZ 3, stran 67
    1. Navodila za delo: Večkrat preberi besedilo PIKAPOLONICA v U/ 58
    2. Reši naloge v DZ 3/ 67
  2. URA – SPO – PREVERIM SVOJE ZNANJE O POMLADI U/ 62; DZ 3/ 79, 80
    1. Navodila za delo: Preglej stran v U/62, nato reši strani v DZ 3/ 79 in DZ 3/ 80 (OPOMBA – NI POTREBNO REŠITI 4. naloge na strani 80) – SE ŠE NISMO UČILI!
    2. Prilagam ti tudi delovni list, s pomočjo katerega boš utrdil svoje znanje o pomladi – klikni na   PREVERJANJE ZNANJA SPO – POMLAD – Snov lahko ponoviš tudi ustno, torej tako, da ustno odgovarjaš na dana vprašanja.
    3. Za konec si oglej risanko radovednega Jaka z naslovom KAJ IMAM PRI POMLADI NAJRAJE
  3. URA – GUM: učenje pesmi POMLADNA
    1. Navodila za delo: Preberi vsebino pesmi POMLADNA, v U/34.
    2. Poišči in poslušaj glasbeni posnetek – POVEZAVA JE TUKAJ.
    3. V glasbeni zvezek napiši naslov Janez Bitenc, POMLADNA in ilustriraj vsebino pesmice.

__________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 20. 3. 2020

  1. URA: SLJ – ZBIRAMO PAPIR – U, stran 52; SKRBIMO ZA OKOLJE – U, stran 59, 60
    1. V uvodu si najprej oglej risanko z naslovom: LEPŠI SVET – ODPADKI
    2. Navodila za delo: Nato preberi vsa besedila v Učbeniku za slovenščino na strani 59 in 60. Razmisli o tem kako lahko ti poskrbiš za varovanje našega okolja. Najprej klikni U/ 59, nato še na U/60. Ko boš prebral vsa besedila, poskusi domačim glasno povedati kar si si zapomnil. Naj bo tvoj izziv ta, da si zapomniš čimveč podatkov.
  2.  URA: SLJ
    1. Nadaljujemo uro slovenščine, zato klikni na Učbenik, stran 52 in si oglej sličice. Najprej ustno ob sličicah pripoveduj zgodbo.
    2. Nato v slovenski zvezek napiši naslov ZBIRAMO PAPIR in ob vsaki sličici zapiši vsaj eno poved. *Če znaš, lahko napišeš kratko zgodbico.
    3. Če se boš spomnil/a, lahko na našo oglasno desko napišeš, ali pri vas doma zbirate star papir in kaj z njim naredite.
  3.  MAT – UTRJUJEMO RAČUNANJE Z DESETICAMI DO 100 (D + E = DE) – DZ 3/ 39, naloga 5; DZ 3/ 40
    1. Navodila za delo: Utrjuj znanje seštevanja do 100 brez prehoda s pomočjo besedilnih nalog v DZ 3, stran 39, naloga 5. Reši tudi celo stran v DZ 3/ 40.
    2. Utrjuj znanje Prištevanje enic brez prehoda do 100 s pomočjo spletne vadnice Moja matematika. Reši nalogo 2422. Naloga je sicer na čas, a nič se ne ustraši. Večkrat ponovi vajo, pa boš videl/a, da boš vedno boljši/ a. Saj veš, VAJA DELA MOJSTRA, ČE MOJSTER DELA VAJO.
  4. URA – ŠPO: PLES – OB BISTREM POTOKU JE MLIN
    1. Navodilo za delo: Malce se ogrej in naredi nekaj gimnastičnih vaj, nato klikni na povezavo PLES – OB BISTREM POTOKU JE MLIN in prosi koga od domačih, če se ti pridruži pri plesu. Sam tega ne boš zmogel. 🤔
    2. Če pa želiš, lahko poslušaš to pesmico tudi na tej povezavi – klikni na PESEM
  5. URA – ITJ – LA PRIMAVERA – GLI ANIMALI DEL PRATO
    1. Travniške živali so priredile zabavo. Poglej, katere živali so se zabave udeležile. Preberi in nauči se, kako se določeno žival poimenuje v italijanščini. GLI ANIMALI DEL PRATO (učna snov) (klikni).
    2. Dopolni UČNI LIST “GLI ANIMALI DEL PRATO” (klikni). V desnem stolpcu imaš zapis živali, v levi stolpec pa je potrebno živalico narisati in pobarvati. Poglej primer metulja. Če imaš možnost, si učni list natisni in zalepi v zvezek, sicer pa prepiši vse v zvezek.
    3. Ko zaključiš z delom, fotografiraj svoj izdelek in mi ga pošlji s pomočjo spletnega obrazca (klikni). Obrazec deluje tako, da vneseš zahtevane podatke (ime in prvo črko priimka ter razred), nato klikneš na DOKUMENT in poiščeš fotografijo, ki želiš deliti z menoj. Na koncu klikneš še na NALOŽI.