Pozdravljeni moji drugošolci.
Čeprav je petek in verjamem, da ste že zaključili s šolskim delom, bom na željo nekaterih staršev že danes naložila tedensko pripravo za vpogled v vsebine, ki jih bomo obravnavali v naslednjem tednu. Tudi sama imam nekaj težav, ker ne morem dostopati do šolske knjižnice, zato vas vljudno naprošam za razumevanje, če bom kakšno vsebino pri slovenščini met tednom spremenila.
Klikni tukaj – SKRBIMO ZA OKOLJE (3. teden dela na daljavo)
Poleg tega bom jutri, v soboto naložila dnevne priprave za ponedeljek in torek.
Želela bi, da delo opravljate sproti, da vam ne bo naenkrat vsega preveč. Nikar ne hitite, a tudi čakati ni potrebno predolgo. Dela se namreč hitro nabere.
Dostop do naše oglasne deske bom naložila kar tukaj – Oglasno desko najdete TUKAJ. Vesela sem vsakega vašega prispevka, komentarja, pozdrava. Hvala mojim pridnim šolarčkom.
Sedaj pa vam želim zdrav in miren vikend. Učiteljica Diana
_________________________________________________________________________________________________________________________
Preden začneš z današnjim delom, si lahko pregledaš nekatere naloge, ki si jih rešil/a prejšnji teden. Zraven pravilne naloge naredi kljukico, napačne naloge pa popravi. Klikni na spodnje povezave:
- REŠITVE – MAT – DZ str. 38
- REŠITVE – MAT – DZ str. 39, 40
- REŠITVE – MAT – DZ str. 39, 41
- REŠITVE – SLJ – DZ str. 75 – Izdelek iz tetrapaka
- REŠITVE – SLJ – DZ stran 67 – Pikapolonica
Poleg tega sem pregledala kako ste reševali kviz – besedilne naloge z deseticami. Večinoma vam je delo šlo dobro od rok, opazila pa sem, da nekateri še vedno delate ene in iste napake. Največja napaka pa je seveda ta, da površno preberete navodila za delo. Klikni na ANALIZA KVIZA in si oglej najbolj pogoste napake.
PONEDELJEK, 30. 3. 2020
- URA – SPO: SKRBIM ZA OKOLJE U/64, DZ 3/87
- Navodila za delo: Najprej si dobro oglej filmčke na spodnjih povezavah.
- Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=baxCv9WIaCE
- Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=LAHx1_iHUgY
- Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=Rh9XGrbLNic&t=13s
- Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=CnGYmuczcS4&t=1s
- Sedaj že veš, o čem bo danes tekla beseda pri uri spoznavanja okolja. Si že kdaj razmišljal o tem, kaj lahko ti storiš, da bi bil naš planet bolj čist? Če nisi, klikni na U/64 in si preberi nekaj primerov, ki so tam navedeni.
- Na koncu klikneš še na DZ/ 87 in razvrsti odpadke v ustrezne zabojnike. Za danes si z delom pri uri SPO končal.
- Navodila za delo: Najprej si dobro oglej filmčke na spodnjih povezavah.
- URA – TJA: TOYS (Opposites – old/new)
- Oglej si fotografijo in razmisli, o čem bomo govorili.
- Oglej si predstavitev. Nauči se novega nasprotja ter se na koncu preizkusi z igrico.
- URA – SLJ: PIKAPOLONICA – BRANJE Z RAZUMEVANJEM
- Navodila za delo: Besedilo o Pikapolonici si že bral prejšnji teden. Danes samo preveri svoje znanje. Prosim, naloge na DL rešuj čisto sam. Klikni na PIKAPOLONICA – BRANJE Z RAZUMEVANJEM
- URA – MAT: Seštevam do 100 (DE + E = DE) – PREVERIM SVOJE ZNANJE
- Navodila za delo: Reši naloge v DZ 3/46 in 47
- URA – ŠPO: ŠPORTNA ABECEDA
- Navodila za gibalne vaje najdeš tukaj: ŠPORTNA ABECEDA
__________________________________________________________________________________________________________________________
TOREK, 31. 3. 2020
Pozdravljeni, danes vam nalagam rešeno preverjanje znanja iz SPO, da si lahko pregledate rešitve. Kako ste bili uspešni? 🤔 Klikni na REŠITVE – PREVERJANJE ZNANJA SPO – POMLAD in se prepričaj kako si bil uspešen.
- URA – ŠPO: ŠPORTNI LOV NA ZAKLAD
- Navodilo za delo: Navodila za lov na zaklad najdeš tukaj – klikni na ŠPORTNI LOV NA ZAKLAD.
- URA – GUM: GLASBILA – PONOVIMO
- Navodila za delo: Se spomniš, katera so Orffova glasbila? Še enkrat si jih oglej v učbeniku in si jih poskusi čim več zapomniti – klikni na U/36
- Če si želiš narediti svoje glasbilo, klikni na povezavo in sledi Ribiču Pepetu (na dnu spletne strani je VIDEO POSNETEK) – Ribič Pepe – IZDELAJMO TOLKALA
- URA – SLJ: UTRJEVANJE ZAPISA POZNANIH PISANIH ČRK
- Navodila za delo: V zvezek SLJ napiši z redečim kemičnim svinčnikom naslov PIŠEM S PISANIMI ČRKAMI.
- S peresom prepiši naslednje besede s pisanimi črkami (bodi pozoren/a na poteze črk, piši od črte do črte in med besedami pusti prstek prostora):
MAMA, RAČUN, OMARA, VREČA, ZVONEC, SRŠEN, OVCE, ŠMARNICE, MAČICE, SMUČAR, ŽARNICA, ČRVI, VEVERICA, ORANŽNA, UČENEC, OCENA, ENICA, CUNAMI, MROŽ, SVEČA
- Najprej preberi, nato pa prepiši še nekaj povedi v zvezek. Najdeš jih PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRK S,Š
- LUM: KIPARSTVO – KAŠIRANJE – OBLIKOVANJE IZDELKA IZ TETRAPAKA
- Navodilo za delo: Tvoj izdelek, ki si ga prejšnji teden kaširal, je sedaj že pripravljen na spremembe. Pobarvaj ga in/ali okrasi. Lahko si pomagaš s klikom na povezavo –KAŠIRANJE – kiparstvo – izdelek iz tetrapaka
- URA – LUM – USTVARJANJE Z NARAVNIMI MATERIALI
- Navodila za delo: Tisti, ki ste delo prejšnje ure že opravili, pa si lahko ogledate predstavitev z naslovom Ustvarjanje z naravnimi materiali. Videli boste kaj vse se da narediti iz naravnih materialov. Če bo dovolj toplo in imaš možnosti iti v naravo, lahko tudi ti ustvariš kaj podobnega. Če boš to storil/a, lahko svojo umetnino fotografiraš in fotografijo obesiš na našo oglasno desko, da si vsi pogledamo kako si bil ustvarjalen. 😊
- URA – DDP: POSKUS – BRANJE POLJUBNEGA BESEDILA POD RJUHO S SVETILKO
- Navodilo za delo: Danes imej dodatni pouk kar zvečer. V roke vzemi svojo najljubšo knjigo iz domače knjižnice in svetilko, pokrij se z rjuho in vstopi v svet domišljije. Potem pa LAHKO NOČ … zzzzzz ….
SREDA, 1. 4. 2020
Dobro jutro, najprej se poglej v ogledalo, ker imaš eno rdečo packo na nosku. OBRIŠI JO. 😂😂😂😂😂😂
PRVI APRIL
Nato si lahko pred začetkom prve ure pregledaš nalogo pri matematiki. Kljukico narediš ob točnem odgovoru, napačno rešeno nalogo popravi. Klikni na REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 46, 47
- URA – MAT: SEŠTEVAM DO 100 (D + E = DE) – DZ 3/50, 51
- Navodila za delo: Klikni na DZ 3/50 in 51 in reši vse naloge. Spomni se pravila: ČE SEŠTEVANCEM ZAMENJAŠ MESTA, SE REZULTAT NE SPREMENI.
- Pri delu si lahko pomagaš s stotičnim kvadratom ali s konkretnim materialom – kocke, zamaški, fižolčki…
- Sedaj pa te čakajo še vaje na spletni vadnici Moja matematika. Klikni na: 4241😊. OPOMBA – ta naloga se morda ne bo hotela končati. Timoteju in meni se ni. Naredite vsaj 15 računov in zaključite z delom. 👍
- URA – SPO: ONESNAŽEVANJE – U/65, DZ 3/88
- Navodila za delo: V uvodu si oglej posnetek. Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=gyRa_tN2DGg
- Nato sem ti pripravila predstavitev o onesnaževanju, kjer boš tudi našel nadaljnja navodila za delo v učbeniku na strani 65 in v DZ/ 88. Za predstavitev klikni na ONESNAŽEVANJE. Naj se tvoje potovanje začne.
- Če nisi znal odpreti povezave na predstavitvi, lahko to narediš tukaj: U/65, DZ 3/88
- URA – SLJ: VELIKA IN MALA PISANA ČRKA L
- Navodila za delo: Upam, da sta vam šli črki s in š. Danes pa se boste naučili zapisovati veliko in malo pisano črko L. Poglej si poteze črke v DEŽELI LILI IN BINE. Zapis črke l ni težak, mala pisana črka l je zelo podobna mali pisani črki e, pazi le, da boš šel po zapisu zanke ravno dol.
- Nato si oglej primere na delovnem listu. Bodi natančen/a, piši z eno potezo, natančno od črte do črte – klikni na Mala in velika pisana črka L.ODMOR: Ob 10.20 si vzemi malo odmora in si na TV SLO1 oglej risanko Vse o Rozi: Umetnost krame.
- URA – SLJ: NADALJUJEMO Z ZAPISOM PISANE ČRKE L – DZO 2/ 106, 107
- Navodila za delo: Klikni na DZO, 106, 107 in nadaljuj z utrjevanjem zapisa črke L. POZOR, na tej strani imaš zelo malo dela. Dokončati moraš samo vrsti z malo in veliko pisano črko l, vrsto kjer piše Lina in vrsto z besedo les.
- Čaka te še zapis v zvezku, nato si končal z delom. Klikni na ČRKA L – PREPIS S PISANIMI ČRKAMI (če si lista ne moreš natisniti, vadi v zvezku).
- URA – ITJ: I NUMERI (Il bruco senza casa – 1. del)
- Preberi OBVESTILO (3. teden).
- Prisluhni pravljici »IL BRUCO SENZA CASA« (klik). Govori o gosenici, ki ni imela svojega doma, svoje hiške. Pozorno prisluhni posnetku in ugotovi, koliko jabolk je bilo sprva na drevesu.
- Odgovor je 20 (venti). Reši učni list »I NUMERI FINO A 20« (klik). Če imaš možnost, si učni list natisni in prilepi v zvezek, sicer pa te prosim, da si snov prepišeš v zvezek.
- Ponovi in nauči se števila do 20 skupaj s POSNETKOM (klik).
ČETRTEK, 2. 4. 2020
- URA – TJA : TOYS: OPPOSITES – OLD/NEW
- Že poznaš razliko med »OLD« in »NEW«? S pomočjo igre naredi še eno vajo.
- URA – MAT: Seštevam do 100 (DE + E = DE); DZ 3/52
- Navodila za delo: Odpri REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 50, 51 ter si preglej, če si prav rešil naloge na danih straneh.
- Sedaj te čakajo še vaje na spletni vadnici Moja matematika. Klikni na: 2422, 2424
- Nato nadaljuj z delom. Natančno preberi razloženo snov na PP-RAČUNANJE-DO-100-DE-E-D in reši dane naloge v DZ 3/52. Računaj točno po postopku, ki je prikazan na predstavitvi. Na ta način se boš izognil težavam ob prehodu čez desetico.
- URA – SLJ: PRIMERJAMO LASTNOSTI (stopnjevanje pridevnika) U/61, DZ 3/64
- Navodila za delo: Danes boš pri uri slovenščine izvedel nekaj novega. Najprej odpri Učbenik na strani 61 in preberi vsebino. Temu kar si prebral rečemo stopnjevanje pridevnika. O pridevnikih se boš bolj podrobno učil v višjih razredih. Sedaj ti bom na DL razložila kako stopnjujemo pridevnike – klikni na RAZLAGA STOPNJEVANJA PRIDEVNIKA.
- Nato klikni na DZ 3, str. 64. Reši to stran.
- *Naloge za tiste učence, ki želijo še dodatnih vaj – STOPNJEVANJE PRIDEVNIKA – DL
PET MINUT ODMORA ZA LULAT, PIT IN ROKE UMIT! (Pa malo zamenjaj vrstni red – saj veš, kaj je prav!) 😉
- URA – SPO: Naš mali projekt: IZDELEK IZ ODPADNEGA MATERIALA
- Navodila za delo: Danes se bomo srečali z besedo RECIKLIRANJE. Za tiste, ki tega ne veste, reciklirati pomeni ponovno uporabiti. Tu je ZNAK ZA RECIKLIRANJE.
- Oglej si posnetek, ki prikazuje reciklažo tetrapakov. Klikni na https://www.youtube.com/watch?v=llWkbN0xC24. Upam, da si izvedel kaj novega.
- Sedaj pa odpri U/66 in si oglej to stran. Preberi Iz katerih snovi so izdelki na fotografiji? Pomisli, kdaj in čemu bi lahko te košarice ter ostale izdelke uporabili?
- Če želiš, lahko danes tudi sam ustvarjaš na podoben način. Na internetu kar mrgoli idej. Nekaj jih je zbranih TUKAJ: https://www.youtube.com/watch?v=HkHEJEzMKwc&list=PL5IanTQ8z3IqlgVYcXmFiNQ2lpeXxWUeC.
- Ampak ti si lahko ustvarjalen po svoje. Iz odpadnih škatlic od živil in zdravil lahko izdelaš avto, morda kakšen instrument, robota, kakšno zanimivo žival, košarico za veliko noč in še veliko drugega. Ker si bil te dni že zelo ustvarjalen lahko po želji to nalogo tudi preskočiš.
- Za konec pa si oglej našega Radovednega Jako. Kaj je on naredil iz odpadnega materiala? KLIKNI NA: https://youtu.be/hgsTqL38dEg
- URA – GUM: Pesem: LOČUJEMO ODPADKE VSE!
- Navodila za delo: Za danes sem izbrala pesem, z naslovom LOČUJEMO ODPADKE VSE. Ko boš prebral pesem odgovori še na zastavljena vprašanja, ki jih najdeš na vrhu besedila.
- Nato večkrat poslušaj pesem, ki jo najdeš TUKAJ. https://www.youtube.com/watch?v=9W6nbG_fK0k
- Morda se jo z večkratnim poslušanjem naučiš samostojno zapeti. Veselo na delo.
ZA DANES SI S ŠOLSKIM DELOM KONČAL. JUHU!
PETEK, 3. 4. 2020
Dobro jutro na zadnji delovni dan v tednu. Dan začnemo z zgodbico.
- URA – SLJ: OBRAVNAVA ZGODBICE O BIKCU FERDINANDU
- Navodila za delo: Danes te bom presenetila z zelo simpatično zgodbico o bikcu Ferdinandu. Klikni na PPT – BIKEC FERDINAND si preberi zgodbo, ki jo je napisal Leaf Munro.
- SLJ: NADALJEVANJE PRVE URE – ZGODBA O BIKCU FERDINANDU
- Navodila za delo: Odpri povezavo na MUNRO LEAF – zgodba o bikcu Ferdinandu in odgovori na dana vprašanja. Odgovore piši v slovenski zvezek.PET MINUT ODMORA ZA LULAT IN PIT ! 😉
- MAT: SEŠTEVAM DO 100 (D+E=D); DZ 3/ 53, 54
- Navodila za delo: Najprej si preglej včerajšnje naloge: klikni na REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 52
- Nato si oglej račun, kjer je prvi seštevanec manjši od drugega seštevanca: 7 + 33 = ___. Pri takih računih ti priporočam, da seštevancem zamenjaš mesto, torej 33 + 7 = ___ Saj se še spomniš pravila, da se rezultat ne spremeni, če seštevancem zamenjamo mesta? Tako boš hitro in lažje izračunal. Seveda pri računanju pazi na pravilo, da najprej sešteješ E. Lahko si še enkrat ogledaš včerajšnjo predstavitev. Če ti še vedno ne gre najboljše, si pomagaj s stotičnim kvadratom.
- Sedaj odpri DZ 3/53 in reši račune. Ko končaš z delom odpri DZ 3/54 in natančno preberi nalogo z besedilom. Zapiši ustrezni račun in odgovor. Pri štirinajsti nalogi razmisli, kakšen je najbolj enostaven način reševanja tovrstnih računov. NAMIG – Najprej seštej desetiška števila, nato pa prištej še enice.
- URA – ŠPO: KROŽNA VADBA
- Navodilo za delo: Klikni na povezavo KROŽNA VADBA in se sprosti ob zanimivih vajah, ki sem jih za danes pripravila prav zate. Seveda lahko k vadbi povabiš tudi tvoje domače.
- ITJ: LA CASA (IL BRUCO SENZA CASA – 2. DEL).
- Kako ti gre štetje do 20? Si se že uspel/a naučiti? Prepričana sem, da ti gre odlično; v nasprotnem primeru pa še malo utrjuj. 😊 Neobvezna naloga: Če želiš, se lahko posnameš pri štetju do 20 in mi posnetek pošlješ preko spletnega obrazca ali pa preko elektronske pošte.
- Se spomniš risanke o gosenici (klik)? Poglej si jo ponovno, saj boš lahko na ta način lažje sledil/a nadaljnjim navodilom.
- Za lažje razumevanje sem ti pripravila SLOVARČEK NOVIH BESED. Klikni na zvočnik, poslušaj in ponovi. Če imaš možnost, si lahko slovarček tudi natisneš in ga zalepiš v zvezek (klikni tukaj).
- Kako dober spomin imaš? Sličice so vse pomešane. Jih znaš postaviti v pravilni vrstni red? Klikni na povezavo in se poigraj. V okenca moraš napisati pravilno zaporedno številko.

ZA KONEC DELOVNEGA TEDNA PA SI OGLEJ ŠE ZANIMIV PRISPEVEK IZ ODDAJE Infodrom:
Klikni na: https://www.youtube.com/watch?v=_72opJHb1SQ. Morda izveš kaj novega.