POTEK DELA:

 

TOREK, 17. 3. 2020

  1. ura: NIT

NASLOV VSEBINE: Izkoriščanje vetra

Zanimalo nas bo:

  • kako izkoriščamo veter,
  • kakšen je pomen vetra pri opraševanju rastlin in razširjanju semen (plodov).

POTEK DELA PRI NIT:

  1. Ponovitev snovi o vetru. Povezava na egradiva.
  2. V učbeniku si preberi str. 57.  Če doma nimaš učbenika, imaš na spletni strani www.Radovednih-pet.si brezplačen dostop do učbenika in drugih gradiv Radovednih 5. Potrebna je prijava.
  3. Oglej si slikovno gradivo in si preberi o moči vetra v spletnem učbeniku. Povezava na egradiva.
  4. V zvezek naravoslovja si naredi povzetek. Lahko si pomagaš z odgovarjanjem na spodnja vprašanja.
  5. Naslov v zvezku: Izkoriščanje vetra
    • Kaj je vetrna energija?
    • Kaj pomeni to, da je veter obnovljiv vir energije?
    • Na katere načine izkoriščamo energijo vetra?
    • Kaj vse lahko prenaša veter?
    • Katere so lahko posledice premočnega vetra?

    6. Utrjevanje in preverjanje osvojene snovi.

    Uspešen bom, ko bom …
    • vedel/-a sestavo zraka,
    • vedel/-a, kaj je zračni tlak,
    • poznal/-a pripomoček za merjenje zračnega tlaka,
    • poznal/-a onesnaževalce zraka in jih opisala,
    • znal/-a predlagati rešitve za zmanjšanje onesnaževanja zraka,
    • vedel/-a in znal/-a razložiti, kaj je veter in zakaj nastane,
    • ločil/-a med vetrokazom in vetromerom,
    • poznal/-a enoto za merjenje hitrosti vetra,
    • poznal/-a in utemeljil/-a načine izkoriščanja vetra.

    7. V spletnem učbeniku so zanimive naloge. Povezava na egradiva.

  1. ura: TJA 

NASLOV VSEBINE: Body parts – unit 6 – revision 

POTEK DELA PRI TJA: 

  1. Rešitve domače naloge prejšnjega tedna (DZ, str. 78): 1. naloga: 1c, 2a, 3b, 4d. 2. naloga: 4, 1, 3, 2.

DZ, str. 79: 1. naloga: 1 ca, 2 ch, 3 e, 4 b, 5 b, 6 ca, 7 ch. 2. naloga: jajčeca so rumena, gosenica je zelena in modra, buba je rjava in rdeča, metulj je oranžen, črn in vijoličast.

  1. Utrjevanje: reši delovni list BODY PARTS, rešitve zapiši v zvezek.
  2. Domača naloga: reši delovni list DAYS OF THE WEEK, MONTHS OF THE YEAR, rešitve zapiši v zvezek.
  3. Utrjevanje: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-interactive-pirate-board-game/
  1. ura: N2I

NASLOV VSEBINE: Utrjevanje učne snovi in priprava na govorni nastop (17. 3. 2020)

POTEK DELA PRI N2i:

Buongiorno ragazzi! 😊 Come state? Spero che stiate bene. 😊 Kot že sami dobro veste, je šola zaprta zaradi izrednih razmer, ki pestijo našo državo. Ravno zaradi tega bo tudi pouk italijanščine potekal na daljavo.

  1. Prva in najpomembnejša naloga, ki jo morate opraviti dnevno, je SKRB ZA LASTNO ZDRAVJE in ZA ZDRAVJE OSTALIH. Zadržujte se doma in ne družite se v večjih skupinah. Skrbite za higieno in držite se ukrepov, s katerimi ste bili med drugim seznanjeni tudi v šoli. OSTANIMO ZDRAVI!!! Želim si, da bi skupaj najprej ponovili, kako si pravilno umivamo roke. Poglej si ta posnetek: DOBBIAMO LAVARE LE MANI.

2. naloga: Utrjevanje in ponovitev učne snovi o delih telesa. Pri utrjevanju si pomagaj z učbenikom, delovnim zvezkom in z zvezkom. Za lažje utrjevanje ti prilagam tudi:

  • vajo (klikni)
  • posnetek (klikni). V posnetku so zajeti tudi deli telesa, ki jih nismo obravnavali pri pouku – ni jih potrebno znati; mogoče pa se bo kdo izmed vas vseeno česa novega naučil. 😊

3. GOVORNI NASTOP: Nekateri ste se že pridno pripravili nanj, nekateri pa še niste uspeli. Predlagam, da si do petka, 20. 3. 2020, vzameš čas za pripravo govorne vaje in power-point prezentacije oz. plakata (kar ti je lažje). Poglej si besedilo, ki si ga sestavil/a že pri pouku, pri tem pa bodi pozoren/na na moje popravke in predloge. Nauči se tekoče pripovedovati. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. 😊 Za nove datume predstavitve se bomo dogovorili takoj, ko se bomo ponovno vrnili v šolo. Če slučajno ne najdeš navodil za govorno vajo, ti jih prilagam še enkrat:

V kolikor potrebuješ mojo pomoč, sem ti na voljo preko elektronske pošte: aanja.segulin@guest.arnes.si .

Vsem vam želim ogromno zdravja in na novo usvojenega znanja.

Anja Segulin,

učiteljica italijanščine

  1. ura: LUM

NASLOV VSEBINE: Slikanje – razglednica mojega kraja

POTEK DELA PRI LUM:

  1. Pomisli na razglednice.
  2. Oglej si nekaj razglednic.
  3. Pomisli na svoj domači kraj in njegove značilnosti.
  4. Pripravi si pripomočke: list, barvice.
  5. Na list ustvari razglednico domačega kraja.

Primeri razglednic.

5. ura – GUM

  1. Ponovimo znanje o notnem zapisu, poglej zapis v delovnem zvezku
  2. V zvezek napiši naslov PENTATONIKA, pod naslovom pa napiši:

Pentatonika je lestvica PETIH tonov.

  1. V zvezek prepiši notni zapis iz delovnega zvezka in z različnimi barvami označi posamezne znake (črte in praznine, violinski ključ, taktovski način, takt, taktnica, končaj, imena not – C D E G A)
  1. ura: ŠPO

NASLOV VSEBINE: Rokomet

POTEK DELA PRI ŠPO: 

Oglej si prispevek oddaje Firbcologov in video, ki prikazuje nekaj elementov rokometa. Če imaš doma možnost, se igraj z žogo.

TOREK, 24. 3. 2020 

2. ura: TJA – OFF WE GO – The bus trip 

  1. Za ponovitev snovi prejšnjega tedna najprej reši kviz.
  2. Učbenik, str. 86 in 87. Prisluhni zgodbi.
  3. Odpri zvezek, napiši naslov THE BUS TRIP in prepiši učni zapis v zvezek. THE BUS TRIP – učni zapis
  4. Delovni zvezek, str. 86, nalogi 2,3 in stran 87, nalogi 1,2.

SREDA, 18. 3. 2020

  1. ura: SLJ
    1. Zanimalo nas bo, katera lastna imena spadajo v skupino stvarnih lastnih imen, katera so večbesedna stvarna lastna imena in kako se jih pravilno zapisuje.
    2. Oglej si – Stvarna lastna imena.
    3. Ali imaš v zvezku miselni vzorec? Navodila so bila v PowerPointu.
    4. Reši naloge v DZ/ str. 134-137.
    5. DN: V zvezek napiši pravilo za zapisovanje enobesednih in večbesednih stvarnih lastnih imen.
  1. ura: TJA
    1. NASLOV VSEBINE: OFF WE GO – means of transport
    2. POTEK DELA PRI TJA:  
    3. Pesmica Trasportation song.
    4. V zvezek zapišeš naslov OFF WE GO! – means of transport (prevozna sredstva)
    5. V zvezek prepišeš besede za prevozna sredstva od 1 do 8 iz učbenika na strani 82 (ne pozabi na a/an pred vsako besedo) in zraven dopiši še besedo za prevozno sredstvo v slovenščini. Primer: 1. a helicopter – helicopter
    6. Kako imenujemo ostala prevozna sredstva? Odgovor najdeš tukaj. MEANS OF TRANSPORTATION WORKSHEET
    7. DZ, str. 82 – reši nalogi 1 in 2.
    8. Utrjevanje: preveri svoje znanje z igro: MEANS OF TRANSPORTATION
  2. ura: DRU – naloga za sredo in petek
    1. Obpanonske pokrajine – spoznali bomo poselitev, gospodarstvo nekoč in danes v Obpanonskih pokrajinah.
    2. Ponovitev vsebin: odpri predstavitev – Obpanonske pokrajine.
    3. Ogled interaktivnega gradiva Radovednih 5. Potrebna je vaša prijava. Naslov sklopa je Raziskujem Slovenijo. Poglavje: Kje v Sloveniji so Obpanonske pokrajine?
    4. Oblikovanje povzetkov ali prepis označenega besedila iz PowerPointa.
    5. Preberi in reši naloge v DZ/str. 62-64.
    6. Poglej si – Obpanonske pokrajine_kriteriji, vprasanja.
  3. ura: MAT
    1. Čas – ponovili bomo enote za merjenje časa, zapisovanje časa dopoldne ali popoldne, pretvarjanje med merskimi enotami za čas.
    2. Ogledamo si prestavitev- Čas_1 in rešimo vajo v zvezek.
    3. Ponovimo. Naloga na spletu 1. 
    4. Naloga na spletu 2.
    5. Reši vaje v DZ/str. 101.
    6. DZ/str. 102, 103 so zahtevnejše naloge. Poskusi jih rešiti. Obvezni nalogi sta na str. 102 naloga 1. a in 2.
    7. Ne pozabi – imaš brezplačen dostop v spletni vadnici Moja matematika.
  4. ura: GOS – zanimiv posnetek o recikliranju oblačil. Lahko si ogledaš posnetek v celoti ali pa do 14. minute.
    1. Ugotovil/-a boš: kaj se zgodi z oblačili, ki jih odvržemo v zabojnik,kako reciklirajo oblačila v 8 korakih, kaj lahko naredijo iz odpadnega jeansa, kako poteka delo v laboratoriju …
    2. Potem, ko boš pogledal/-a posnetek izberi vsaj eno gospodinjsko opravilo in ga opravi: npr. pospravi omaro z oblačili, pomagaj mami pri likanju, zlaganju oblačil, pomivanju posode itd.
    3. Če želiš, mi lahko opravljeno delo sporočiš na oglasno desko.
  5. ura: ŠPO – sproščanje, igranje.
    1. Če imaš možnost, pojdi na sprehod v naravo. Na svežem zraku opravi nekaj gimnastičnih vaj. Poigraj se z žogo.
    2. Oglej si posnetek rokometa. Prikazuje vadbo napada mladih rokometašev RK Celje Pivovarna Laško. Posnetek si lahko pogledaš v celoti ali pa do 14. minute.

ČETRTEK, 19. 3. 2020

  1. ura: TJA – OFF WE GO – on foot, by car, by plane 
    1. Učbenik, stran 83, naloga 1. Poveži otroke s slikami, povedi prepiši v zvezek.
    2. V zvezek napiši naslov HOW DO YOU GO TO SCHOOL? in prepiši učni zapis HOW DO YOU GO TO SCHOOL (zapis je na dveh straneh).
    3. DZ, stran 83, naloga 2.
    4. Reši delovni list. Povedi zapiši v zvezek. ON FOOT, BY CAR, BY BIKE
  2. ura: MAT – Določanje stoletja
    1. Preglej rešene naloge v – Rešitve DZ-101-103.
    2. Poglej si, kako določamo stoletje – Določanje stoletja.
    3. V pomoč ti je lahko tudi predstavitev.
    4. Reši nalogo v DZ/ str. 104. Od sedaj naprej bomo potrebovali 3. del DZ MAT.
    5. Če želiš, lahko rešiš še dodatne naloge v DZ/ str. 105, 106.
  3. ura: SLJ – spoznal/-a boš značilnosti pripovedovalnega besedila
    1. Preveri domačo nalogo v – Rešitve_SLJ
    2. Reši naloge v DZ (2. del) od str. 6 do str. 9.
  4. ura: NIT 
  5. ura: NIT – Sonce in letni časi – naloga mora biti narejena do torka
    1. Poglej si – Zemlja in letni časi.
    2. Da si boš lažje predstavljal/-a si oglej še posnetek o Zemljini osi in letnih časih.
    3. Na – Radovednih 5 (interaktivno gradivo) je še nekaj slikic in filmček.
    4. Preberi snov v učbeniku na str. 58, 59.
    5. NIT_delo v zvezku
    6. Lahko si ogledaš še kratek prispevek o tem, kaj vse vpliva  na obsijanost Sonca.
    7. Preveri razumevanje.
  6. ura: DDP – utrjevanje matematike
    1. Rešuj naloge v spletni vadnici Moja matematika. Čaka te domača naloga. Lahko jo rešuješ 1 teden.

PETEK, 20. 3. 2020

  1. ura: SLJ – značilnosti pripovedovalnega besedila.
    1. V zvezek (jezikovni pouk) napiši naslov PRIPOVEDOVALNO BESEDILO.
    2. Prepiši besedilo iz rumenega pravokotnika, ki je v DZ/str. 9 ali pa oblikuj svoje besedilo, v katerem boš predstavil/-a značilnosti pripovedovalnega besedila.
    3. V zvezek odgovori na vprašanja iz 4. naloge, ki je na str. 7.
    4. V dokumentu word so priložene strani iz DZ – SLJ, 2. del – SLJ_DZ2_Pripovedovalno_besedilo
  2. ura: N2I
    1. Pozabavaj se s KVIZOM O OBLAČILIH (klikni).
    2. Učbenik, str. 25: Poslušaj in zapoj pesmico.
    3. S pomočjo VISLIC (il gioco dell’impiccato) poišči sopomenke (to so besede z enakim pomenom) za »i vestiti«.
    4. Motivacijska naloga: Italijanske urice je konec, zato vstani, naredi 5 poskokov in se sprosti. Pozdravček – arrivederci 😊
  3. ura: MAT – liki in telesa.
    1. Preglej nalogo v DZ (2. del), str. 104. Glej – Rešitve_MAT_104.
    2. Potrebuješ delovni zvezek za matematiko 3. del. Glej navodila – Navodila_3.del_MAT.
    3. V matematični zvezek napiši naslov: LIKI IN TELESA. Preriši in prepiši značilnosti likov in teles. Glej rumeni pravokotnik v DZ3/str. 32.
    4. DZ3/ str. 33 reši 1. in 2. nalogo.
    5. V dokumentu word so priložene strani iz DZ – MAT, 3. del – DZ_MAT3_Liki
  4. ura: DRU – naloga je bila že v sredo.
    1. Ali si morda odkril/-a napako? Katero hišo si narisal/-a v zvezek? Odgovor je panonsko hišo.
  5. ura: RAZ – poskrbi za dobro počutje
    1. Poskrbi za to, da se boš dobro počutil/-a. Počni tisto, kar te osrečuje.
    2. Podajam ti nekaj predlogov za prosti čas. Glej – Predlogi za prosti čas.
    3. Želim vam prijeten vikend!!!