Ponedeljek, 16. 3. 2020
ANGLEŠČINA
- Rešitve domače naloge (DZ, str. 78): 1. naloga: 1c, 2a, 3b, 4d. 2. naloga: 4, 1, 3, 2.
DZ, str. 79: 1. naloga: 1 ca, 2 ch, 3 e, 4 b, 5 b, 6 ca, 7 ch. 2. naloga: jajčeca so rumena, gosenica je zelena in modra, buba je rjava in rdeča, metulj je oranžen, črn in vijoličast.
- Utrjevanje: reši delovni list BODY PARTS, rešitve zapiši v zvezek.
- Domača naloga: reši delovni list DAYS OF THE WEEK, MONTHS OF THE YEAR, rešitve zapiši v zvezek.
- Utrjevanje: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-interactive-pirate-board-game/
Torek, 17. 3. 2020
MATEMATIKA
Obnovili boste svoje znanje o prostornini, tako da boste rešili vaje na spletni strani:
Povezava:
https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w80ng2w1cs7s
SLOVENSKI JEZIK: Preberite zgodbo Babico v supergah, ki jo je napisla Miha Mate – najdeš jo v berilu na strani 66, 67. Ko zgodbo preberete, odgovorite na vprašanja v zvezek. Ne pozabite, da odgovarjamo v celih povedih. Nato rešujete še naloge na spletni strani.
Povezava:
https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w4ln5cw83c0
N2I
NASLOV VSEBINE: Utrjevanje učne snovi in priprava na govorni nastop (17. 3. 2020)
POTEK DELA PRI N2i:
Buongiorno ragazzi! 😊 Come state? Spero che stiate bene. 😊 Kot že sami dobro veste, je šola zaprta zaradi izrednih razmer, ki pestijo našo državo. Ravno zaradi tega bo tudi pouk italijanščine potekal na daljavo.
- Prva in najpomembnejša naloga, ki jo morate opraviti dnevno, je SKRB ZA LASTNO ZDRAVJE in ZA ZDRAVJE OSTALIH. Zadržujte se doma in ne družite se v večjih skupinah. Skrbite za higieno in držite se ukrepov, s katerimi ste bili med drugim seznanjeni tudi v šoli. OSTANIMO ZDRAVI!!! Želim si, da bi skupaj najprej ponovili, kako si pravilno umivamo roke. Poglej si ta posnetek: DOBBIAMO LAVARE LE MANI.
2. naloga: Utrjevanje in ponovitev učne snovi o delih telesa. Pri utrjevanju si pomagaj z učbenikom, delovnim zvezkom in z zvezkom. Za lažje utrjevanje ti prilagam tudi:
- vajo (klikni)
- posnetek (klikni). V posnetku so zajeti tudi deli telesa, ki jih nismo obravnavali pri pouku – ni jih potrebno znati; mogoče pa se bo kdo izmed vas vseeno česa novega naučil. 😊
3. GOVORNI NASTOP: Nekateri ste se že pridno pripravili nanj, nekateri pa še niste uspeli. Predlagam, da si do petka, 20. 3. 2020, vzameš čas za pripravo govorne vaje in power-point prezentacije oz. plakata (kar ti je lažje). Poglej si besedilo, ki si ga sestavil/a že pri pouku, pri tem pa bodi pozoren/na na moje popravke in predloge. Nauči se tekoče pripovedovati. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. 😊 Za nove datume predstavitve se bomo dogovorili takoj, ko se bomo ponovno vrnili v šolo. Če slučajno ne najdeš navodil za govorno vajo, ti jih prilagam še enkrat:
V kolikor potrebuješ mojo pomoč, sem ti na voljo preko elektronske pošte: aanja.segulin@guest.arnes.si .
Vsem vam želim ogromno zdravja in na novo usvojenega znanja.
Anja Segulin,
učiteljica italijanščine
GUM
- Ponovimo znanje o notnem zapisu, poglej zapis v delovnem zvezku
- V zvezek napiši naslov PENTATONIKA, pod naslovom pa napiši:
Pentatonika je lestvica PETIH tonov.
- V zvezek prepiši notni zapis iz delovnega zvezka in z različnimi barvami označi posamezne znake (črte in praznine, violinski ključ, taktovski način, takt, taktnica, končaj, imena not – C D E G A)
DRUŽBA
Ponovi snov o Obpanonskih pokrajinah ob PPT. (priloga)
ŠPORT
Poskrbeti moraš za telesno aktivnost, zato moraš narediti naslednje vaje:
Sreda, 18. 3. 2020
Pozdravljeni v nov dan. Upam, da včerajšnji dan ni bil preveč naporen. Vem, da že nestrpno čakate nove učne izzive in to me veseli. Pa začnimo.
1.URA: NIT
Rešili boste kviz, s katerim boste preverili svoje znanje o zraku, zračnem tlaku in vetru. Kliknite podebeljeno besedo.
2.URA: NIT
Oglejte si PPT z novo snovjo. Na predstavitvi ponekod piše ZAPIS, kar pomeni, da povedi prepišeš v zvezek.
3.URA: MAT
Začenjamo z novo snov. Na spletni strani, ki jo boš dobil, ko klikneš na besedo ČAS, imaš na levi strani moder okvirček, kjer piše devetletka. Stran odpri. Poišči peti razred in odpri, nato poišči merjenje in odpri DAN, MESEC LETO.
NAVODILA ZA DELO:
1. PREBERI BESEDILO POD RISBO.
2. BESEDILO V SVETLO-MODREM OKVIRJU PREPIŠI V ZVEZEK.
3. V ZVEZEK NAPIŠI, ZAKAJ IMAMO PRESTOPNO LETO.
4. PREBERI RUBRIKO »IZ ZGODOVINE«
5. REŠI VSE NALOGE DO RAZISKOVALNE NALOGE, KI JE NE DELAŠ!
4. 5. URA: LUM; LUM
Oglej si PPT . Na zadnji strani so naloge, ki jih moraš rešiti na list. Če imaš možnost, da stran slikaš, mi jo lahko pošlješ, da preverim, kaj si naredil.
6.URA: ŠPO
Oglej si posnetek in ponovi gimnastične vaje, ki si jih naredil že včeraj.
ROKOMET
Dragi moji petošolci,
začenjamo pouk na daljavo. Vsak dan boste dobivali novo gradivo po urniku. Želim vam veliko zabave. Ostanite zdravi in lep pozdrav, Nataša Bodlaj
Četrtek, 19. 3. 2020
Dragi petošolci, pa je že četrtek. Upam, da snovi ni preveč. Nekaj pa tudi morate delati, da vam ne bo dolgčas. Naredite si urnik, v katerem boste razpodili čas za učenje, čas za gospodinjska opravila (tudi starši potrebujejo pomoč) in čas namenjen razvedrilu. Ne pozabite na branje.
1.URA: MAT
Pod besedo čas te čaka učni list. Naredi kot zahtevajo navodila. Nato preberi besedilo v DZ 98 in reši naloge na strani 99, 100.
2.URA: TJA – OFF WE GO – means of transportation
- Pesmica Trasportation song.
- V zvezek zapišeš naslov OFF WE GO! – means of transport (prevozna sredstva). V zvezek prepišeš besede za prevozna sredstva od 1 do 8 iz učbenika na strani 82 (ne pozabi na a/an pred vsako besedo) in zraven dopiši še besedo za prevozno sredstvo v slovenščini. Primer: 1. a helicopter – helikopter
- Kako imenujemo ostala prevozna sredstva? Odgovor najdeš tukaj. MEANS OF TRANSPORTATION WORKSHEET
- DZ, str. 82 – reši nalogi 1 in 2.
- Utrjevanje: preveri svoje znanje z igro: MEANS OF TRANSPORTATION
- 4. URA: DRU
Oglej si predstavitev. Upoštevaj navodila, npr. zapis v zvezek, poišči na zemljevidu in razišči. Stisni spodnji zapis.
- URA: SLJ
V torek si bral odlomek iz knjige Babica v supergah. Ta odlomek opisuje dogodek, ko babica z vnukoma išče izgubljeni mački. Tvoja naloga je, da napišeš retrospektivo zgodbe.
Napiši pripovedovalno besedilo, kjer boš opisal dogodek, zakaj sta se mački izgubili. Pomagaj si s spodnjim miselnim vzorcem – načrt (stisneš na besedo retrospektiva). Če imaš možnost, mi lahko besedilo fotografiraš in pošlješ na mail: bodlajn@gmail.com.
Načrt za pripovedovalno besedilo- Retrospektiva
6.URA; DOD/DOP
Danes si boste prav vsi virtualno ogledali kraške jame in odšli na sprehod po slovenskih mestih. Klikni spodnji napis, nato pa stisni zeleno puščico. Ko se ti prikaže stran, imaš zgoraj levo poglavja. Izberi najprej KRAŠKE JAME, nato pa še SPREHOD PO MESTU.
Razišči, kako nastanejo kraške jame in povzetek zapiši v zvezek družbe.
Petek, 20. 3. 2020
Petek! Še danes imamo pouk, potem pa lahko dva dneva lenarite. Želim vam lep vikend in veliko zabave, kolikor se jo med štirimi stenami še da imeti.
1.URA SLJ
Na spodnji predstavitvi imate vsa navodila za delo. Potrudi se pri pisanju. Delajte sami! Če imate možnost, mi svoj izdelek lahko pošljete na mojo elektronsko pošto, ki sem jo že včeraj posredovala.
2.URA N2I
- Pozabavaj se s KVIZOM O OBLAČILIH (klikni).
- Učbenik, str. 25: Poslušaj in zapoj pesmico.
- S pomočjo VISLIC (il gioco dell’impiccato) poišči sopomenke (to so besede z enakim pomenom) za »i vestiti«.
- Motivacijska naloga: Italijanske urice je konec, zato vstani, naredi 5 poskokov in se sprosti. Pozdravček – arrivederci 😊
3.URA: TJA – OFF WE GO – on foot, by car, by plane
1. Učbenik, stran 83, naloga 1. Poveži otroke s slikami, povedi prepiši v zvezek.
2..V zvezek napiši naslov HOW DO YOU GO TO SCHOOL in prepiši učni zapis HOW DO YOU GO TO SCHOOL (zapis je na dveh straneh).
3.DZ, stran 83, naloga 2.
4.Reši delovni list. Povedi zapiši v zvezek. ON FOOT, BY CAR, BY BIKE
4.URA GOS
Ko boš stisnil na besedo vlakno, boš prišel do učbenika za gospodinjstvo. Tvoja naloga je, da prebereš besedilo na strani 42 in 43. V zvezek gospodinjstva nato naredi miselni vzorec, ki ga imaš spodaj (VLAKNO 1) in ga dopolni.
5.URA GUM
- Pozorno preberi zapis v učbeniku
- V zvezek napiši naslov Orientacija v partituri
- Prepiši notni zapis na strani 14 v učbeniku v zvezek
- Z različnimi barvami označi posamezne elemente, tako kot v učbeniku
- Poslušaj in spremljaj partituro Mozartove skladbe Mala nočna glasba