Ponedeljek, 23. 3. 2020
Drage kolegice in kolegi, pozdravljeni v novem šolskem tednu. Upam, da ste soboto in nedeljo izkoristili tudi za kakšen sprehod v naravi. Ob ponedeljkih imamo običajno jutranji krog. Tokrat na daljavo pošiljam en virtualni objem in pa nov pozdrav: MAGANDAG UMAGA (jezik: TAGALOGA iz FILIPINOV). Prevod: Brezskrbno jutro. Zdaj pa veselo na delo.
1.2. SLO
Milana Deklevo smo spoznali kot pesnika, sedaj pa ga bomo še v vlogi dramaturga. V berilu na strani 166 preberi dramatizacijo Magnetni deček. Nato reši učni list, ki je pripet pod besedo Magnetni deček.
3.URA TJA – OFF WE GO – The bus trip
- Za ponovitev snovi prejšnjega tedna najprej reši kviz.
- Učbenik, str. 86 in 87. Prisluhni zgodbi.
- Odpri zvezek, napiši naslov THE BUS TRIP in prepiši učni zapis v zvezek. THE BUS TRIP – učni zapis
4. Delovni zvezek, str. 86, nalogi 2,3 in stran 87, nalogi 1,2.
4.URA: MAT
Reši test za utrjevanje časovnih enot (prilepljen pod besedo ČAS), nato pa reši naloge v DZ 101, 102 in 103.
5.URA NIT
Oglej si spodnjo predstavitev. V začetku se snov samo ponavlja, potem pa začnemo novo snov. Upoštevaj dana navodila.
6.URA ŠPO
Odpri spodnjo povezavo in delaj po navodilih.
Torek, 24. 3. 2020
Pozdravljeni! Burja piha, temperature so nižje in veliko lažje se je učiti, kajne. Danes imate nekoliko več dela pri matematiki, ampak vi to zmorete, ker ste pač učenci 5,b.
1.URA MAT
- Najprej boste rešili učni list, s katerim boste preverili, koliko ste se o pretvarjanju časovnih enot naučili. Rešitve dobite jutri.
- Oglej si spodnji videoposnetek, nato pa reši še krajši učni list.
Določanje stoletja 2- učni list
- URA SLJ
Rešite naloge v DZ od strani 10 do strani 13. Odpri priložen učni list in vsebino prepiši v zvezek.
3.URA: N2I
- OBVESTILO (klikni).
- Ponovi besedišče o oblačilih in se pozabavaj z igro SPOMIN (klikni).
- Preberi strip na str. 20 in 21. V oporo naj ti bo zvočni posnetek.
- Po branju in poslušanju stripa odgovori na vprašanja (klikni).
- Imej se skrajno lepo in pazi nase. Arrivederci 😊
4.URA GUM
- Dokončaj delo iz prejšnje ure
- Ogled posnetka o glasbi iz znanih risank od 1928 do danes
- V zvezek zapiši katero glasbo iz zgornjega posnetka prepoznaš
- Ogled kratkega animiranega filma
5.URA DRU
Oglej si PPT in upoštevaj navodila.
6.URA ŠPO
Odpri spodnjo povezavo.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Sreda, 25. 3. 2020
Dragi moji, danes je poseben dan – MATERINSKI DAN. Svoji mami lahko skuhaš kosilo ali pa vsaj kavo, namesto nje pometeš ali posesaš stanovanje, pomiješ posodo ali pa ji preprosto poveš, da jo imaš rad. Če bi ji že takoj rad kaj podaril, kar lahko izdelaš sam, potem pojdi takoj k četrti uri n se pozneje lotiš še drugih predmetov. Pa lep pozdrav.
1.2. URA NIT
Oglejte si spodnjo predstavitev in nato rešite učni list. Kar je na učnem listu obarvano z rdečo ne rešuješ!
3. URA MAT
Pred vami je nov posnetek. Dobro si ga oglejte, saj se v njem skriva tudi napaka. Upam, da jo najdete. (namig – šele na predzadnjem diapozitivu pravilno poimenujem prvi člen pri deljenju)
4.5. URA LUM
Poglej si številne ideje za materinski dan. Verjamem, da se bo našla kakšna mojstrovina tudi zate.
6. URA ŠPO
Danes te čaka en športni izziv. Potrebuješ štoparico (telefonček) in malo kondicije.
Četrtek, 26. 3. 2020
Že drugi četrtek odkar imamo pouk na daljavo. Vsebina pouka se ni spremenila, spremenila se je le oblika. Upam, da sprejemate tudi virtualno znanje, saj bomo vsebine tudi sproti preverjali. Torej, delajte sproti!!! Lep pozdrav vsem.
1.URA MAT
V torek ste dobili dva učna lista, ki ste ju morali rešiti. Pošiljam vam rešitve, da lahko preverite svoje znanje.
Danes nadaljujemo z deljenjem, zato si oglejte spodnji posnetek.
2.URA – TJA – OFF WE GO – The museum of transport
1. Učbenik, stran 89, naloga 2: Prisluhni opisu avtomobila.
2. Besedilo nato še enkrat sam preberi na glas. V zvezek napiši naslov THE MUSEUM OF TRANSPORT in prepiši učni zapis. THE MUSEUM OF TRANSPORT
3. Iz besedila v zvezek zapiši (naštej) vse stvari, ki jih ta avto ima.
4. Nariši svoje neverjetno prevozno sredstvo in ga opiši kot ti kaže primer v učbeniku, stran 89, naloga 3.
5. Za utrjevanje reši delovni zvezek, stran 89._
3.4.URA DRU
Oglej si predstavitvi in upoštevaj navodila.
DRU – Gospodarstvo Dinarskokraških pokrajin
Posebnosti Dinarsko-kraškjih pokrajine
5.URA SLJ
Oglej si spodnjo risanko in si nato oglej navodila na učnem listu.
Nalogo oddajte tukaj: ODDAJA
6.URA DOP/DOD
Ponovno se lahko brezplačno vpišete na stran Moja matematika. Na tej strani rešite vsaj tri naloge povezane z racionalnimi števili. Če ste pozabili geslo, ga najdete na spodnji povezavi.
o_marje_pri_kopru_5b_natasa_bodlaj
Petek, 27. 3. 202
Še zadnji šolski dan drugega tedna, jutri pa zaslužen počitek. Lep vikend in obilo zabave vam želim, v upanju, da boste tudi kaj ponovili in prebrali. Nasvidenje do ponedeljka.
1.URA SLJ
Najprej boste rešili naloge v DZ, od strani 14 do strani 17, nato pa rešili še učni list, ki se skriva pod besedo Pripovedovalno besedilo – SLJ
2. URA – N2I
- Učno snov PREPOSIZIONI DI LUOGO si prepiši v zvezek ali si natisni in zalepi v zvezek (če imaš to možnost). Oglej si sličice in se nauči pomena obravnavanih predlogov (sopra, sotto, …).
- Reši KVIZ O PREDLOGIH.
- UČBENIK, str. 24, nal. 5: Naloga zahteva, da odgovoriš, ali so trditve pravilne (V) ali napačne (F). V zvezek popravi napačne povedi – s CELO POVEDJO!!! Nalogo mi prosim pošlji v predogled s pomočjo spletnega obrazca. Obrazec deluje tako, da vneseš zahtevane podatke (ime in prvo črko priimka ter razred), nato klikneš na DOKUMENT in med svojimi dokumenti poiščeš fotografijo, ki želiš deliti z menoj. Na koncu klikneš še na NALOŽI.
3,URA – TJA – OFF WE GO – Measuring
1. Učbenik, stran 90, naloga 2: Prisluhni opisu merjenja.
2. Besedilo nato še enkrat sam preberi na glas. V zvezek napiši naslov MEASURING in prepiši učni zapis. MEASURING
3. Iz besedila v zvezek zapiši višino in dolžino vlaka iz naloge 1.
4. Nato uporabi ravnilo in izmeri 3 stvari na mizi ter v zvezek zapiši povedi kot ti kaže primer pri nalogi 3.
5. Učbenik, stran 91, naloga 1: Prisluhni opisu merjenja.
Besedilo nato še enkrat sam preberi na glas.
6. Iz besedila v zvezek zapiši višino Nore in Jima iz naloge 1.
7. Nato uporabi meter in izmeri višino 3 družinskih članov ter v zvezek zapiši povedi kot ti kaže primer (Ollie is 1.25m tall.)
8. Za utrjevanje reši delovni zvezek, stran 90 in 91.
4.URA GOS
Oglej si predstavitev in sledi navodilom. Potreboval boš zvezek gospodinjstva.
5.URA RAZ
Danes bomo razmišljali o pozitivnih in negativnih straneh interneta. Oglej si spodnje tri kratke posnetke in nato razmisli, kako ti uporabljaš internet. Ga vedno uporabljaš koristno? Ga vedno uporabljaš varno? Si vedno prepričan, da veš s kom se pogovarjaš?