PONEDELJEK, 30. 3. 2020

Pozdravljeni v tretjem ponedeljku pouka na daljavo.  Danes sem izbrala korejski izraz za dobro jutro: AN-NYEONG-HA-SE-YO! (anjenghasejo), kar bi dobesedno pomenilo lep sončni vzhod. Veš kje je Koreja in da se deli na južni in severni del. Poišči jo na zemljevidu sveta. Za zabavo si oglej razdaljo med korejskim glavnim mestom in Ljubljano.

1.2.URA SLJ

  1. Najprej si na povezavi, ki se skriva pod besedo ANDERSEN, oglej pravljico Mala morska deklica. Nato odpri berilo na strani 142 in si preberi odlomek te pravljice. Po  branju v zvezek reši vprašanja iz berila. Nato napiši pripovedovalno besedilo, v katerem boš spremenil konec pravljice v srečen zaključek. Dobro opiši dogodek, ki naj bi pripeljal do tega, da se morska deklica poroči s princem ali pa srečno vrne v svoje kraljestvo.
  2. Hans Christian Andersen velja za najboljšega pravljičarja. Oglej si njegov življenjepis, ki se skriva pod besedo HANS. V zvezek v miselnem vzorcu napiši bistvene podatke iz njegovega življenjepisa.
  3. Reši naloge, ki se skrivajo pod besedo PRAVLJICA.

3.URATJA – OFF WE GO – Present Continuous Tense
1. U-85, naloga 1: Preberi dialoge v oblačkih in jih poveži z ustrezno sliko. V zvezek zapiši rešitve. Primer: What are you doing? I’m waiting for a bus – picture C
2. Prisluhni razlagi nove snovi. ZELO POMEMBNO! (če povezave ne gre odpreti, naj mama ali oče na računalnik naložita program Adobe Flash Player.
3. Prepiši/prilepi učni zapis. PRESENT CONTINUOUS TENSE – učni zapis
4. Utrjevanje: DZ, stran 85, reši nalogi 1 in 2.5. Če se ti zdi težko, ne skrbi. Naslednjih par ur angleščine bomo veliko vadili. You can do it! 😊

4.URA MAT

1. Oglej si posnetek, ki se kriva pod besedo – DELJENJE.

2. V zvezek in na spletni strani reši naloge, ki se skrivajo pod besedo- DELJENJE2.

5.URA NIT

Na učnem listu, ki se skriva pod besedo Utrjevanje nit, boš ponovil vsebine, ki smo jih nazadnje jemali. V sredo bom pripela še rešitve, da boš lahko ugotovil, koliko znaš in kaj moraš še utrditi

6.URA ŠPO

Oglej si spodnjo predstavitev, na katerem so  navedena pravila rokometa.

ŠPO – Mali rokomet


 

TOREK, 31. 3. 2020

Pozdravljeni! Danes naj nas v učni dan popelje naslednja misel: ČE SE NEČESA NISI NAUČIL PRVIČ, NAM BO ŽIVLJENJE VEDNO ZNOVA DALO PRILOŽNOST ZA UČENJE.

1.URA MAT

1, Oglej si posnetek, v katerem bomo ponovili zaokroževanje. Zaokroževanje bomo potrebovali pri deljenju z dvomestnimi števili.

ZAOKROŽEVANJE

2. Reši učni list:  Zaokroževanje

2.URA SLJ

Dragi moji, malo se bomo odpočili od pisanja, zato sem naredila preskok na drugo vsebino. Še vedno boste enkrat tedensko dobili nalogo pisanja, tako da ne bo pisanje utonilo v pozabo. Šele zdaj sem uspela od vseh zbrati naloge, zato mi oprostite, če vam do zdaj še nisem dala povratnih informacij. Zagotovi jih dobite do jutri.

  1. Oglej si predstavitev pod besedo Samostalnik in se ravnaj po navodilih.
  2. Reši naloge v DZ od strani 50 do strani 53.

3. URA – N2I

  1. Preglej REŠITVE NALOGE (U, str. 24, nal. 5), ki ste jo morali zadnjič opraviti.
  2. Preberi OBVESTILO (3. teden).
  3. Učbenik, str. 42 in 43: Preberi strip »L’importanza delle origini«. Na koncu učbenika imaš priložen tudi CD, zato si lahko posnetek tudi predvajaš (CD, posnetek št. 22).
  4. Pri delu si pomagaj s PONS SLOVARJI. Ali ti je uspelo razvozlati vsebino stripa? Je bila kakšna beseda nejasna? Sporoči, če potrebuješ dodatno razlago.
  5. Dobro premisli, katere besede – povezane z družino in z družinskimi člani – že poznaš v italijanščini. Povej jih na glas. Prepričana sem, da jih je veliko. 😊 Ko to storiš, prepiši še učno snov v zvezek. Če ti je lažje, si lahko učni list tudi natisneš. Po želji. LA FAMIGLIA (klik).
  6. Motivacijska naloga: Priden/na si! Zaslužiš si malo sprostitve. Klik.

4.URA GUM

  1. Pozorno preberi strani 16 in 17 v učbeniku
  2. V zvezek prepiši notni zapis na strani 16 in ga dopolni (poimenuj, kar je v zapisu pobarvano)
  3. Napiši podnaslov Polovinka s piko
  4. Prepiši zapis na strani 17 (v rumenem, spodnja polovica strani)

5.URA DRU

  1. Zaključili smo z naravnimi enotami Slovenije, zato boste najprej snov ponovili ob PPT predstavitvi, ki se skriva pod besedo DRU_5-KVIZ_ZNANJA-Slovenske_pokrajine (1). Da bo projekcija stekla kot mora, jo daj na celozaslonski način.
  2. Ponovi snov o Predalpskih, Obpanonskih in Dinarsko-kraških pokrajinah, ker bomo v četrtek pisali preverjanje – nalogo mi boste oddali.

6.URA ŠPO

Danes je dan za ples. K plesu povabi vse družinske člane. Tekmujte, kdo bo boljši. Lahko pa si poskušaš izmisliti svoje korake. Klikni na spodnje besede.

GUY

MACARENA

TIMBER

MONKEY

 

 


Sreda, 1. 4. 2020

Prvi april, dan norcev in lažnivcev. Ta dan je Ludvik XIV – sončni kralj, razglasil za dan norcev, ker ga je dvorni norček tako potegnil za nos, da je skoraj umrl od smeha. Torej, danes imaš posebno nalogo, da nekoga nahecaš. Ko to narediš, se loti šolskega dela. Pa veliko zabave.

Jutri, v četrtek, se bomo ob 13.00  srečali na naslednji povezavi: SREČANJE

1.2.URA NIT

  1. Pošiljam vam rešitve učnega lista naravoslovja s ponedeljka. Poglejte in popravite. Rešitve se skrivajo pod besedo:

Rešitve

  1. Oglej si ppt predstavitev in se ravnaj po navodilih. Projekcija se skriva pod besedo:

toplota in temperatura

 

3.URA MAT

  1. Tokrat si pripravi zvezek in pisalo, ker boste delali z menoj, da vam bo lažje razumeti. Posnetek glejte čisto do konca.

DELJENJE

2. Reši naloge v DZ MAT str. 10, 11

4.5.URA LUM

Oglej si projekcijo in sledi navodilom. Projekcija se skriva pod besedo:

Arhitektura- stanovanjski prostor

6.URA ŠPO

Pod besedo MIGANJE se skriva posnetek, v katerem vas čaka presenečenje, saj boste migali skupaj z …………..?


Četrtek, 2. 4. 2020

Današnji dan, rojstni dan Hansa Christiana Andersena, je Mednarodna zveza za mladinsko književnost proglasila za mednarodni dan otroških in mladinskih knjig. Danes torej branje. Na spodnji povezavi (pod besedo knjiga) si lahko izbereš knjigo, ki jo naložiš na računalnik in prebereš. Pa da ne pozabim – do jutri bi morali prebrati Matildo!!!!

E-knjige Argeta Junior

Pa ne pozabite na naše srečanje danes ob 13.00

1.URA MAT

1. Oglej si spodnji posnetek. Skriva se pod besedo PONOVIMO.

V posnetku manjka en korak. Ga znaš narediti sam?

2. Reši naloge v DZ na str. 12, 13.

2. URA – TJA – OFF WE GO – Present Continuous exercises
1. Danes boš povadil in utrjeval novi slovnični čas, ki si ga spoznal v ponedeljek s pomočjo posnetka razlage in učnega zapisa. Vsi delovni listi so interaktivni, kar pomeni, da po koncu reševanja, samo klikneš na gumbek in tako preveriš pravilnost odgovorov.

2. Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku od ponedeljka in videposnetkom razlage, če je potrebno. V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte: adina.deucman@ossmarje.si

3. Poveži dele povedi.

4. Obkroži pravilen odgovor.

5. Dopolni povedi, tako da glagole v oklepaju postaviš v Present Continuous čas.

 

3.4.URA DRU

  1. Upam, da ste ponovili snov o Predalpskih, Obpanonskih in Dinarsko-kraških pokrajinah. Rešite spodnji kviz, s katerim boste preverili svoje znanje. Delajte samostojno in brez pomoči zvezkov ali delovnega zvezka. Na mizi naj bo samo zemljevid. Pa srečno!

KVIZ

2. Reši še učni list, ki se skriva pod besedo preverjanje družbe.

 

5.URA SLJ

Na spodnji povezavi so odgovori na vprašanja iz berila.

Rešitve Mala morska deklica

 

Nadaljujemo s samostalniki. Tokrat boste v projekciji spoznali spol samostalnika.

spol samostalnika

 

6.URA DOP/DOD

Naredi virtualni sprehod po  muzeju Hansa Christiana Andersena v glavnem mestu Danske, Kopenhagnu.

MUZEJ

Zdaj si pa še oglejte Andersenovo animirano zabavno pravljico – Cesarjeva nova oblačila.


PETEK, 3. 4. 2020

Pa še zadnji dan v tretjem tednu pouka na daljavo. Upam, da ste prebrali Matildo. Posredujem vam povezavo na film, ki je sicer v angleščini. Če ste knjigo prebrali, angleščina ne bo težava. Lep konec tedna vam želim.  Pomagajte mamam kaj skuhati.

Film se skriva pod besedo MATILDA

1.URA SLJ

Ta teden smo spoznali samostalnik in ugotovili, da je samostalnik lahko ženskega, moškega ali srednjega spola. Danes boste v projekciji spoznali še SLJ – število samostalnika. (pod besedo število se skriva projekcija)

2. URA – N2I

  1. Buongiorno ragazzi 😊 Come state? Spero bene … 😊
  2. Učbenik, str. 45, nal. 3: Pri tej nalogi morate razporediti vse družinske člane, ki so moškega spola, v moder krog (npr. padre); vse družinske člane, ki so ženskega spola, pa v roza krog (npr. madre). Pomagaj si s tabelo, ki sem vam jo posredovala prejšnjo uro.
  3. Učbenik, str. 45, nal. 4: Ugotovi, kateri opis velja za določeno fotografijo. Podčrtaj si besede »i miei genitori«, kar pomeni »moji starši« (zapiši si ta pomen).
  4. Sedaj pa: vstani, razgibaj se in zavrti si svojo najljubšo italijansko pesem. Ko se glasba konča, se vrni nazaj k delu in reši KVIZ.
  5. Bitmoji Image
    Buon fine settimana 🙂

3.URA TJA – OFF WE GO – Present Continuous exercises

  1. Nadaljujemo z utrjevanjem slovničnega časa. Vsi delovni listi so interaktivni, kar pomeni, da po koncu reševanja, samo klikneš na gumbek in tako preveriš pravilnost odgovorov.
  2. Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku in videposnetkom razlage, če je potrebno. V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte: adina.deucman@ossmarje.si
  3. Oglej si sliko in klikni na ustreznega smeškota.
  4. Dopolni povedi tako, da glagole v oklepaju postaviš v Present Continuous čas.
  5. Glagolom dodaj končnico + ing in tvori trdilne, vprašalne in nikalne povedi.

4.URA GOS

Prejšnji teden ste dobili nalogo, da iz treh oblačil, ki niso rastlinskega izvora, prepišete izvor. Morda boš na današnji projekciji že našel vir svojega oblačila, sicer boš moral počakati do naslednjega tedna. Tudi danes imaš posebno nalogo, ki jo naloži pod besedo ODDAJ.

Projekcija se skriva pod besedo VLAKNA.

 

5.URA GUM

  1. V zvezek napiši naslov Pavze
  2. Odpri učbenik
  3. V zvezek nariši pavze in prepiši besedilo v belih oblačkih (celinska, polovinska s piko, polovinska, četrtinska in osminska pavza – v tem zaporedju)
  4. Pri risanju oz pisanju pavz v notno črtovje si pomagaj s sliko v učbeniku (pavze pišemo na različne črte v črtovju!)
  5. Primer: četrtinsko pavzo pišemo med drugo in četrto črto v črtovju kot narobe obrnjeno črko Z
  6. Primer 2: polovinska pavza je NAD četrto črto, celinska je pa POD njo (obe izgledata kot pobarvana pravokotnika)