9. TEDEN (18. 5. – 22. 5. 2020)
PONEDELJEK, 18. 5. 2020
- ura – MAT: Obseg kvadrata
- Reši za vajo: igra o obsegu
- Poslušaj razlago in zapiši v zvezek: Učilnica1, Učilnica2
- Predstavitev iz razlage: obseg kvadrata
- Reši v i-učbeniku, rešuješ v zvezek: 1.stran, 2.stran, 3.stran
- Poigraj se z matematično igrico: Igra o obsegu kvadrata
- Reši naloge v U str. 146/1c, 2b, 4, 5, 8, 9, 12
- ura – SLJ: Ocenjevanje znanja
- Kot dogovorjeno boste danes pisali ocenjevanje znanja iz slovenščine. Rešuješ ga danes, 18. 5., od 8.35 do 9.35 (v času SLJ na urniku).
- Povezava do ocenjevanja se nahaja tukaj: Ocenjevanje znanja iz slovenščine 6. B–kviz. Dobro preberi, kaj od tebe zahtevajo naloge.
- Ko pritisneš na pošlji, se ti mora obvezno izpisati sporočilo, da je bil tvoj odgovor zabeležen.
- Želim ti uspešno reševanje!
- ura – ŠPO: Navodila za ŠPO 6DF 18.5.2020 2
- ura – GUM:
- Veliko vas je že poslalo osnutke za svoje predstavitve, ki izgledajo zelo dobro!
- Začnimo z izdelovanjem predstavitve
- Predstavitve mi lahko pošljete v vpogled, da jih pregledam in opozorim na morebitne popravke
- Če imate kakšna vprašanja pa mi lahko pišete na mail (tilen.bozic@ossmarje.si)!
- ura:
- GOS/FANTJE:
- TIT: ČLOVEK IN DELO,ŽIVLJENJE IN TEHNIKA,VPLIV TEHNIKE IN TEHNOLOGIJE NA OKOLJE
- ura:
- DDP MAT:
- Reši interaktivne vaje o obsegu, izpiši podatke in rešuj v zvezek: interaktivne vaje1, interaktivne vaje2
- Reši interaktivne vaje o enotah za merjenje dolžine, rešuj v zvezek: interaktivne vaje1, interaktivne vaje2
- DDP – TJA – must/have to
- Danes boste nadaljevali z utrjevanjem učne snovi.
- Reši delovni list.
- Tisti, ki še mi niste oddali vase predstavitve za oceno, vas prosim, da to storite čimprej. Podaljšan rok oddaje je jutri, 19. 5. 2020! V kolikor do takrat ne pošljete predstavitve, bo slednja ocenjena z negativno oceno v redovalnici.
- DDP MAT:
- ura – MAT:Obseg – utrjevanje znanja
- Reši za vajo (na pamet): interaktivne vaje1, interaktivne vaje2
- Reši v delovni list, rešuješ v zvezek: delovni list
- Reši kviz za preverjanje razumevanja: KVIZ6.b (Pri nalogah označenih z *: izpiši podatke in skrbno zapisuj postopke, tako kot sem vam razlagala, nato slikaj postopke računanja in mi jih pošlji na ingrid.skerjanc@ossmarje.si)
- ura – SLJ:
- Utrjuj prislove z nalogami v DZ na str. 91–93/nal. 9.–15.
- Reši delovni list: UTRJEVANJE PRISLOVOV
- ura – TJA: Entertainment – suggestions
- Rešitve nalog iz učbenika najdeš tukaj. REŠITVE
- U-75/3b: poišči odgovore na predloge iz zgodbe.
- Prepiši učni zapis. ASKING FOR AND MAKING SUGGESTIONS
- U-75/4a: poveži iztočnice z ustreznimi slikami.
- U-75/4b: za vsako povezano sliko z ustrezno iztočnico tvori povedi, tako da predlagaš aktivnost, kot ti kaže rešen primer z modro barvo. Povedi zapiši v zvezek.
- DZ-60/1,2: reši naloge.
- Povedi v zvezku in rešene naloge v DZ poslikaj in mi jih pošlji na to povezavo.
- ura – NAR:
- Tisti, ki še niste končali svojih modelov, jih dokončajte. Rok za oddajo fotografije izdelka je petek, 22.5.!
- Za vse, ki imate model že narejen, pa še niste bili ocenjeni, BO OCENJEVANJE TA ČETRTEK, 21. 5. PO VIDEOKONFERENCI ZA RU (predvidoma ob 12.30).
- Za uvod v novo snov pa rešite tudi naloge, za katere veljajo Navodila za vaje v DZ.
- ura – GEO:
- Navodila: Pozdravljeni 6 navodila 2 del
- Naloga: Preverjanje in ocenjevanje geo 6.r
- ura:
- GOS/ DEKLETA://
- TIT/FANTJE: ČLOVEK IN DELO,ŽIVLJENJE IN TEHNIKA,VPLIV TEHNIKE IN TEHNOLOGIJE NA OKOLJE
SREDA, 20. 5. 2020
- ura – ZGO:
- ura – ŠPO:
- ura – SLJ:
- Navodila
- URA
- TIT/F:TIT/F:ČLOVEK IN DELO,ŽIVLJENJE IN TEHNIKA,VPLIV TEHNIKE IN TEHNOLOGIJE NA OKOLJE
- GOS/DEKLETA:
- Obeležimo svetovni dan ČEBEL IN MEDU (posnetek ČZS – 33min).
- URA
- GOS/FANTJE:
- Obeležimo svetovni dan ČEBEL IN MEDU (posnetek ČZS – 33min).
- TIT/D:TIT/F:ČLOVEK IN DELO,ŽIVLJENJE IN TEHNIKA,VPLIV TEHNIKE IN TEHNOLOGIJE NA OKOLJE
- GOS/FANTJE:
- ura – TJA: Entertainment – The lost penguin, part 2
- Rešitve nalog iz učbenika najdeš tukaj. REŠITVE
- Rešitve nalog iz DZ najdeš tukaj (stran 9)
- U-75/5a: poslušaj dialog in dopolni razpredelnico.
- U-75/5b: dopolni dialog.
- U-75/6: Tvori nova dva dialoga v zvezek, tako da uporabiš dani iztočnici v učbeniku. Pomagaj si z dialogom iz naloge 5b.
- DZ-60,61/3,4: reši naloge.
- Dialoga v zvezku in rešene naloge v DZ poslikaj in mi jih pošlji na to povezavo.
ČETRTEK, 21. 5. 2020
- ura – MAT:Enote za merjenje ploščine (ponovitev)
- Ponovi obseg: interaktivne vaje (prepiši in rešuj v zvezek – Vaja)
- Poslušaj razlago za ponovitev ploščinskih enot: Učilnica1, Učilnica2
- Poigraj se za vajo (šteješ kvadratke): igrica
- Preizkusi se v še eni igri (najprej razišči kako se spreminja obseg-PARIMETER in ploščina-AREA likov, nato pa še odigraj igrico): igrica
- U str. 147, 148 – zapis snovi v zvezek (nariši kvadratni mm, cm in dm, zapiši pretvornike)
- Preberi in reši naloge še v i-učbeniku: stran1
- Reši naloge v U str. 149, 150/1-9
- ura – SLJ:
- Reši naloge na portalu iRokusPlus.si: Navodilo, 21. 5. 2020
- ura – ŠPO:
- ura – N2I:
- ura – TJA: Entertainment – Culture
- Rešitve nalog iz učbenika najdeš tukaj. REŠITVE
- Rešitve nalog iz DZ najdeš tukaj (stran 9 in 10)
- U-76/1a: prisluhni besedilu o britanskih kinematografih in podčrtaj neznane besede. Nato besedilo še enkrat preberi na glas. Poveži slike z ustreznimi odstavki v besedilu.
- V zvezek napiši naslov CULTURE in prepiši slovarček neznanih besed. SLOVARČEK NEZNANIH BESED
- U-76/1b: v besedilu poišči imena filmskih likov in jih dopiši k ustreznemu vprašanju.
- U-76/1c: Kateri drugi filmski liki so še omenjeni v besedilu? Izpiši jih in napiši, kdo so.
- U-76/2a in b: izpolni razpredelnico za vsak omenjen film v besedilu.
- ura – RAZ:
- Ob 12.00 uri bo kratka videokonferenca na TEJ POVEZAVI.
- TAKOJ PO KONČANI RAZREDNI URI NA ISTI POVEZAVI NADALJUJEMO Z OCENJEVANJEM MODELOV PRI NARAVOSLOVJU.
- Povzetek za tiste, ki se niste mogli udeležiti videokonference.
PETEK, 22. 5. 2020
- ura:
- SLJ:
- Razlaga nove snovi: ŠTEVNIK
- TJA: Entertainment – Culture, part 2
Rešitve nalog iz učbenika najdeš tukaj. REŠITVEU-76/3: na kratko odgovori na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.U-76/4: poslušaj posnetek. Za vsakega govorca ugotovi, kdo je njegov/njen najljubši filmsi lik, kateri je njen/njegov najljubši film, kdaj in kje ga je gledal/gledala? Odgovore zapiši v zvezek.U-76/5: zapiši nekaj povedi o nekaterih znanih filmskih likih v Sloveniji, tako da odgovoriš na spodnja vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.
- SLJ:
- ura:
- SLJ:
- Razlaga nove snovi: ŠTEVNIK
- TJA: Entertainment – Culture, part 2
Rešitve nalog iz učbenika najdeš tukaj. REŠITVEU-76/3: na kratko odgovori na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.U-76/4: poslušaj posnetek. Za vsakega govorca ugotovi, kdo je njegov/njen najljubši filmsi lik, kateri je njen/njegov najljubši film, kdaj in kje ga je gledal/gledala? Odgovore zapiši v zvezek.U-76/5: zapiši nekaj povedi o nekaterih znanih filmskih likih v Sloveniji, tako da odgovoriš na spodnja vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek.
- SLJ:
- ura – N2I:
- ura – MAT:Utrjevanje znanja
- Poigraj se z igrico o obsegu: igra
- Poigraj se z igrico o ploščini: igra1, igra2
- Poigraj se z igrico o obsegu(PARIMETER) in ploščini(AREA): igra
- Reši v zvezek (pretvarjanja in računske naloge) iz i-učbenika: stran1, stran2
- Reši v zvezek (pretvarjanja in računske naloge) iz i-učbenika: stran1, stran2, stran3, stran4
- ura – NAR:
- Kdor še ni oddal fotografije izdelka, naj mi ga DANES pošlje na mail. VSI, ki še niste pridobili ocene, jo boste naslednji torek v popoldanskem času (točna ura še ni znana)
- V zvezke prepišite snov s predstavitve RAZVRŠČANJE RASTLIN – 1. del. Lahko kakšno od rastlin narišete, ali pa nalepite sličice.
- Rešite še nalogi 3 in 4 v DZ -2. del, str. 17.
- ura – LUM: RITEM
- Navodila