TOREK, 24. 3. 2020
- URA – SLJ: Opis življenja ljudi (tvorba besedila)
- URA – GEO:
- Navodilo: Navodila za delo
- Ppt: VZHODNA EVROPA in SEVERNA AZIJA 1. ura
- URA – TJA
- Navodila za delo
- Učni list (Če nimaš možnosti tiskanja, zapiši rešitve v zvezek.)
- URA –
- TIT:
- Navodilo
- ŠPO:
- TIT:
- URA – MAT: Načrtovanje kotov s šestilom in ravnilom
- Rešiš delovni list in zapišeš snov v zvezek: DL 7. razred
- Rešiš v i-učbeniku: 1. stran, 2. stran, 3. stran
- Rešiš v U str. 122/3
- URA:
- DDP SLJ:
- Reši: interaktivna vaja
- DDP TJA:
- Reši: interaktivna vaja
- DDP SLJ:
- URA – OPK:
SREDA, 25. 3. 2020
- URA – DKE: Stanje človekovih pravic po svetu in v Sloveniji
- Oglej si videposnetka o razmerah v svetu in otrocih v Tanzaniji.
- V učbeniku si na straneh od 55 do 59 preberi snov o stanju človekovih pravic po svetu in pri nas.
- Učni zapis najdeš tukaj. STANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC PO SVETU – učni zapis STANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC V SLOVENIJI – učni zapis
- Reši naloge v delovnem zvezku na strani 73 (2. naloga) in 75 (2. naloga). Odgovore zapiši v zvezek. Za dostop do delovnega zvezka se najprej registriraj na iRokus.
- URA – MAT:Načrtovanje trikotnikov (SSS)
- Odpri učni list in zapiši snov v zvezek.
- Razlago še enkrat poslušaj v učilnici.
- Za vajo poskusi narisat trikotnik, podatki so dani na učnem listu.
- V i-učbeniku predelaj (samo) dano stran, načrtovalne naloge nariši v zvezek (naslov: Vaja, izpiši podatke, nariši skico…): 1. stran
- Načrtaj še SSS trikotnike v U str. 126/2 (Pazi na pravilen zapis podatkov, skico, za načrtovanje rabiš šestilo!)
- URA – TJA:
- URA – ZGO:
- URA – SLJ: Utrjevanje slovničnih vsebin
- Reši: DZ str. 22-25/nal. od 10. do 20. naloge
- Preberi naslednje besedilo Kako živijo Kitajci in reši kviz (ime sobe: ASTRID834)
- URA – RAZ:
- Oglej si delček oddaje Izodrom.
ČETRTEK, 26. 3. 2020
1. URA – NAR:
- Navodilo: ORGANSKI SISTEMI – Prepiši snov v DZ (strani 40 in 41).
2. URA – NAR:
- Ogled: Oddaje na TV SLO1 “VODNI KROG-ŽIVALSTVO IN RASTLINSTVO POTOKA” (petek, 15.45-16.15)
3. URA – SLJ: Oziralni zaimki
- Natančno preberi elektronske prosojnice o oziralnih zaimkih: Oziralni zaimki
- Reši naloge v delovnem zvezku od 1. do 6. naloge na strani 25-27.
- Rešitve lahko preveriš na tej povezavi: Rešitve samostojnega delovnega zvezka Slovenščina za vsak dan 7 (Enota 10 Oziralni zaimki, stran 18, 19)
4. URA – GEO:
- Navodilo: Navodila
- Tabelska slika: Naravne razmere V Evropa
5. URA – N2I:
6. URA – MAT: Načrtovanje trikotnikov (SKS)
- Ponovi lastnosti trikotnikov in nato reši kviz
- Poglej razlago načrtovanja SKS trikotnikov: Učilnica
- Prebereš snov v i-učbenikih in narišeš v zvezek trikotnike: 1. stran, 2. stran
- Načrtaš trikotnike iz U str. 126/3 (Ne pozabi na izpis podatkov in skice!)
________________________________________________________________________________________________________________________
PETEK, 27. 3. 2020
- URA:
- TJA fantje:
- ŠPO dekleta:
- URA – ZGO:
- URA:
- ŠPO fantje:
- SLJ dekleta:
- Reši: DZ str. 28-31/naloge od 8. do 15.
- Reši: interaktivna vaja – glagol, interaktivna vaja – velika začetnica
- Kdor še ni, mora rešiti kviz pri slj (glej sredo). Do zdaj je to naredilo 11 učencev.
- URA – GUM:
- URA – LUM: KIPARSTVO VOLUMEN PRI MALI PLASTIKI OZ. KIPU….
- URA:
- TJA dekleta:
- SLJ fantje:
- Reši: DZ str. 28-31/naloge od 8. do 15.
- Reši: interaktivna vaja – glagol, interaktivna vaja – velika začetnica
- Kdor še ni, mora rešiti kviz pri slj (glej sredo). Do zdaj je to naredilo 11 učencev.
- URA:
- GKL:
- Preberi dano besedilo in reši naloge: Dramsko besedilo-razčlemba. (Če imaš možnost, si besedilo in naloge natisni; če ne, piši odgovore v zvezek.)
- UBE:
- GKL:
PONEDELJEK, 23. 3. 2020
- URA – N2I:
- URA – TJA:
- URA – NAR:
- NAVODILO: UTRJEVANJE – OGLEJ SI ODDAJE, KI SI JIH ZAMUDIL – RTVSLO.SI (Krajinski park Dragonja in Krajinski park Sečoveljske soline)
- VAJE: DOKONČAJ VAJE, TISTE, KI ŠE NISI REŠIL, NA STRANEH 123-138 V INTERAKTIVNEM UČBENIKU “ŽIVA NARAVA“.
- URA –
- TIT: UMETNE MASE
- POVEZAVA NAVODILO JE ZA FANTE ISTO KOT ZA OSTALE SKUPINE TIT 7.R(NE MORAM SPREMENITI NASLOVA NA GLAVI DOKUMENTA,SE UČIM.HVALA ZA RAZUMEVANJE)
- ŠPO:
- TIT: UMETNE MASE
- URA – MAT: Lastnosti trikotnika – utrjevanje
- Ponovi o vrstah trikotnikov v i-učbeniku: 1.vaja, 2. vaja, 3. vaja (Mišljeno je, da rešiš samo stran, ki se ti prikaže. Torej, ne premikaj se naprej.)
- Utrdi znanje o kotih v trikotniku, naloge rešuj v zvezek (Vaja), slike približno preriši (skice z ravnilom) in rešitve preveri v i-učbeniku: 1. vaja, 2. vaja, 3. vaja (Mišljeno je, da rešiš samo stran, ki se ti prikaže. Torej, ne premikaj se naprej na naslednje strani.)
- Reši naloge v učbeniku: U str. 122/1,2,4,5, rezultate preveri v rešitvah.
- URA –
- LS1: KOMPONIRANJE BARVNIH PLOSKEV IN NJIHOVO UČINKOVANJE
- ONA: PLAZILCI NEKOČ IN DANES
- NAVODILO: PLAZILCI NEKOČ IN DANES; Oglej si oddajo o vodnih dinozavrih jutri- torek, od 16.00 do 16.55 na SLO1.
- ODGOVORI NA VPRAŠANJI: V čem se nekdanji razlikujejo od današnjih? & Kaj so današnji ohranili od nekdanjih? ( zapis z naslovom na list za v mapo).
- URA –
- GLP:
- Ogled intervjuja z obalnim raperjem Drillom in Masayah
- MD7:
- Preberi si, kaj je to prostornina. POVEZAVA
- Izdelaj telo kocke poljubne velikosti in ji izmeri volumen.
- Svoj izdelek mi slikaj in mi ga pošlji preko e-maila ali naloži na spletno učilnico.
- GLP: