TOREK, 24. 3. 2020

  1. URA – SLJ: Opis življenja ljudi (tvorba besedila)
    1. Preberi navodilo: Opis življenja ljudi-navodilo
  2. URA – GEO:
    1. Navodilo: Navodila za delo
    2. Ppt: VZHODNA EVROPA in SEVERNA AZIJA 1. ura
  3. URA – TJA
    1. Navodila za delo
    2. Učni list (Če nimaš možnosti tiskanja, zapiši rešitve v zvezek.)
  4. URA
    1. TIT:
      1. Navodilo
    2. ŠPO:
      1. Navodila za ŠPO 7bF 24.3.2020 3
  5. URA – MAT: Načrtovanje kotov s šestilom in ravnilom
    1. Rešiš delovni list in zapišeš snov v zvezek: DL 7. razred
    2. Rešiš v i-učbeniku: 1. stran2. stran3. stran
    3. Rešiš v U str. 122/3
  6. URA:
    1. DDP SLJ:
      1. Reši: interaktivna vaja
    2. DDP TJA:
      1. Reši: interaktivna vaja
  7. URA – OPK:
    1. NAVODILO
    2. Video posnetek
    3. Grad
    4. Gradovi na Slovenskem

SREDA, 25. 3. 2020 

  1. URA – DKE: Stanje človekovih pravic po svetu in v Sloveniji 
    1. Oglej si videposnetka o razmerah v svetu in otrocih v Tanzaniji.
    2. V učbeniku si na straneh od 55 do 59 preberi snov o stanju človekovih pravic po svetu in pri nas.
    3. Učni zapis najdeš tukaj. STANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC PO SVETU – učni zapis STANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC V SLOVENIJI – učni zapis
    4. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 73 (2. naloga) in 75 (2. naloga). Odgovore zapiši v zvezek. Za dostop do delovnega zvezka se najprej registriraj na iRokus.
  2. URA – MAT:Načrtovanje trikotnikov (SSS)
    1. Odpri učni list in zapiši snov v zvezek.
    2. Razlago še enkrat poslušaj v učilnici.
    3. Za vajo poskusi narisat trikotnik, podatki so dani na učnem listu.
    4. V i-učbeniku predelaj (samo) dano stran, načrtovalne naloge nariši v zvezek (naslov: Vaja, izpiši podatke, nariši skico…): 1. stran
    5. Načrtaj še SSS trikotnike v U str. 126/2 (Pazi na pravilen zapis podatkov, skico, za načrtovanje rabiš šestilo!)
  3. URA – TJA:
    1. Rešitve učnega lista in Rešitve učnega lista 2
    2. Navodila za delo
    3. VIDEO Sweet Sue and Smart Alec
  4. URA – ZGO:
    1. Navodilo 
    2. Krščanstvo -ponovitev prejšnje snovi
    3. Rim
    4. Rimski vsakdanjik
    5. Forum romanum
    6. Dan v Emoni
  5. URA – SLJ: Utrjevanje slovničnih vsebin

    1. Reši: DZ str. 22-25/nal. od 10. do 20. naloge
    2. Preberi naslednje besedilo Kako živijo Kitajci in reši kviz (ime sobe: ASTRID834)
  6. URA – RAZ:
    1. Oglej si delček oddaje Izodrom.

 


ČETRTEK, 26. 3. 2020

1. URA – NAR:

  1. Navodilo: ORGANSKI SISTEMI – Prepiši snov v DZ (strani 40 in 41).

2. URA – NAR:

  1. Ogled: Oddaje na TV SLO1 “VODNI KROG-ŽIVALSTVO IN RASTLINSTVO POTOKA” (petek, 15.45-16.15)

3. URA – SLJ: Oziralni zaimki

  1. Natančno preberi elektronske prosojnice o oziralnih zaimkih: Oziralni zaimki
  2. Reši naloge v delovnem zvezku od 1. do 6. naloge na strani 25-27.
  3. Rešitve lahko preveriš na tej povezavi: Rešitve samostojnega delovnega zvezka Slovenščina za vsak dan 7 (Enota 10 Oziralni zaimki, stran 18, 19)

4. URA – GEO:

  1. Navodilo: Navodila
  2. Tabelska slika: Naravne razmere V Evropa

5. URA – N2I:

  1. Navodilo
  2. SOLUZIONI QdE p31_1,2 P34_2
  3. QdE p.34_1
  4. Libro p61_3,4

6. URA – MAT: Načrtovanje trikotnikov (SKS)

  1. Ponovi lastnosti trikotnikov in nato reši kviz
  2. Poglej razlago načrtovanja SKS trikotnikov: Učilnica
  3. Prebereš snov v i-učbenikih in narišeš v zvezek trikotnike: 1. stran, 2. stran
  4. Načrtaš trikotnike iz U str. 126/3 (Ne pozabi na izpis podatkov in skice!)

________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 27. 3. 2020

  1. URA:
    1.  TJA fantje:
      1. Navodila za delo
    2. ŠPO dekleta:
      1. Navodila za ŠPO 7bD 27.3.2020 3
  2. URA – ZGO:
    1.  NAVODILO
    2. PONOVIMO Antična Grčija 1
    3. Olimpijske igre
    4. Grška arhitektura
    5. Grški bogovi
    6. Frazemi
    7. Akropola
    8. Šparta
  3. URA:
    1. ŠPO fantje:
      1. Navodila za ŠPO 7bF 27.3.2020 4
    2. SLJ dekleta:
      1. Reši: DZ str. 28-31/naloge od 8. do 15.
      2. Reši: interaktivna vaja – glagol, interaktivna vaja – velika začetnica
      3. Kdor še ni, mora rešiti kviz pri slj (glej sredo). Do zdaj je to naredilo 11 učencev.
  4. URA – GUM:
    1. Preberi
    2. Giuseppe Verdi – Aida (Gloria all’Egitto)
    3. Primer tradicionalne kitajske glasbe
    4. Primer tradicionalne indijske glasbe
  5. URA – LUM: KIPARSTVO VOLUMEN PRI MALI PLASTIKI OZ. KIPU….
    1. POVEZAVA Z NAVODILI
    2.  POVEZAVA ZA ODDAJO IZDELKOV
  6. URA:
    1. TJA dekleta:
      1. Navodila za delo
    2. SLJ fantje:
      1. Reši: DZ str. 28-31/naloge od 8. do 15.
      2. Reši: interaktivna vaja – glagol, interaktivna vaja – velika začetnica
      3. Kdor še ni, mora rešiti kviz pri slj (glej sredo). Do zdaj je to naredilo 11 učencev.
  7. URA:
    1. GKL:
      1. Preberi dano besedilo in reši naloge: Dramsko besedilo-razčlemba. (Če imaš možnost, si besedilo in naloge natisni; če ne, piši odgovore v zvezek.)
    2. UBE:
      1. Vsa navodila so v prilogi. PRILOGA
      2. Nalogo mi oddajte do 28.03.2020.
      3. Danes ob 14:00 imamo video konferenco prijavite se TUKAJ

PONEDELJEK, 23. 3. 2020

  1. URA – N2I:
    1. Navodila
    2. Rešitve bilancio 4a rinforzo4
  2. URA – TJA:
    1. Rešitve DZ in preverjanja
    2. Navodila za delo
    3. Interaktivna naloga
    4. Interaktivna naloga
  3. URA – NAR:
    1. NAVODILO: UTRJEVANJE – OGLEJ SI ODDAJE, KI SI JIH ZAMUDIL – RTVSLO.SI (Krajinski park Dragonja in Krajinski park Sečoveljske soline)
    2. VAJE: DOKONČAJ VAJE, TISTE, KI ŠE NISI REŠIL, NA STRANEH 123-138 V INTERAKTIVNEM UČBENIKU “ŽIVA NARAVA“.
  4. URA –
    1. TIT: UMETNE MASE
      1. POVEZAVA NAVODILO JE ZA FANTE ISTO KOT ZA OSTALE SKUPINE TIT 7.R(NE MORAM SPREMENITI  NASLOVA NA GLAVI DOKUMENTA,SE UČIM.HVALA ZA RAZUMEVANJE)
    2. ŠPO:
      1. Navodila za ŠPO 7bD 23.3.2020 2
      2. TABELA VADBE
  5. URA – MAT: Lastnosti trikotnika – utrjevanje
    1. Ponovi o vrstah trikotnikov v i-učbeniku: 1.vaja, 2. vaja3. vaja (Mišljeno je, da rešiš samo stran, ki se ti prikaže. Torej, ne premikaj se naprej.)
    2. Utrdi znanje o kotih v trikotniku, naloge rešuj v zvezek (Vaja), slike približno preriši (skice z ravnilom) in rešitve preveri v i-učbeniku: 1. vaja2. vaja3. vaja (Mišljeno je, da rešiš samo stran, ki se ti prikaže. Torej, ne premikaj se naprej na naslednje strani.)
    3. Reši naloge v učbeniku: U str. 122/1,2,4,5, rezultate preveri v rešitvah.
  6. URA –
    1. LS1: KOMPONIRANJE BARVNIH PLOSKEV IN NJIHOVO UČINKOVANJE
      1. POVEZAVA
    2. ONA: PLAZILCI NEKOČ IN DANES
      1. NAVODILO: PLAZILCI NEKOČ IN DANES; Oglej si oddajo o vodnih dinozavrih jutri- torek, od 16.00 do 16.55 na SLO1.
      2. ODGOVORI NA VPRAŠANJI: V čem se nekdanji razlikujejo od današnjih? & Kaj so današnji ohranili od nekdanjih? ( zapis z naslovom na list za v mapo).
  7. URA –
    1. GLP:
      1. Ogled intervjuja z obalnim raperjem Drillom in Masayah
    2. MD7:
      1. Preberi si, kaj je to prostornina. POVEZAVA
      2. Izdelaj telo kocke poljubne velikosti in ji izmeri volumen.
      3. Svoj izdelek mi slikaj in mi ga pošlji preko e-maila ali naloži na spletno učilnico.