Tudi v tem šolskem letu bodo učenci petega razreda opravljali kolesarski izpit, kateri bo razdeljen na dva dela. Prvi teoretični del se bo izvajal v prvem ocenjevalnem obdobju medtem, ko se bo drugi praktični del izvajal v spomladanskem delu.

road-sign-1183382_640 VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNI CILJI IN NALOGE

Učenci v prometnem krožku :

  • pridobijo spretnosti, znanja in pravilne presoje za varno vožnjo s kolesom,
  • se naučijo pravilno ravnati v prometu, v skladu s predpisi in glede na razmere na cestišču,
  • poznajo se stavne dele kolesa, namen in delovanje sestavnih delov, obvezno opremo kolesa in znajo pravilno vzdrževati kolo,
  • se vzgojijo za kulturno in humano sodelovanje v cestnem prometu, znajo varovati sebe in druge udeležence v prometu,
  • se usposobijo za zdravo in koristno preživljanje prostega časa, za krepitev telesnih sposobnosti in aktiven odnos do varstva narave.

 

VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNE VSEBINE

I. TEORETIČNO USPOSABLJANJE

  1. Varno kolo
  2. Prometni znaki
  3. Vožnja s kolesom
  4. Upoštevanje pravil
  5. Mimovožnja
  6. Prehitevanje
  7. Zavijanje v desno
  8. Zavijanje v levo
  9. Ravnanje kolesarja pri prehodu čez železniško progo
  10. Prometne situacije

 

II. PRAKTIČNO USPOSABLJANJE – usposabljanje na prometnem poligonu (šolskem igrišču)

  1. Razvijanje spretnosti za vožnjo kolesa
  2. Vaje za varno vključevanje s kolesom v promet
  3. Vožnja s kolesom na prometnem poligonu

 hiking-1293301_640

III. OCENJEVANJE ZNANJA (KOLESARSKI IZPIT)

Učenec mora pri kolesarskem izpitu pokazati:

  • da pozna in razume za kolesarja pomembne prometne znake in pravila v cestnem prometu
  • da ima primerno razvite praktične sposobnosti za varno vožnjo s kolesom v prometu
  • da razume zveze med dogajanjem na cesti in predpisi, ki urejajo odnose med udeleženci v prometu
  • da zna pravilno presoditi možnosti in omejitve kolesarja v prometu