PETI TEDEN DELA NA DALJAVO: od 14. 4. 2020 do 17. 4. 2020

PONEDELJEK, 13. 4. 2020

JUHUHU, DANES JE POUKA PROST DAN! 😊

_________________________________________________________________________________________________________________________

TOREK, 14. 4. 2020

Pozdarvljeni učenci! Upam, da ste preživeli lepe praznike in ste pripravjeni za nov teden pridobivanja znanja. V tem tednu se bomo pogovarjali o tem, kaj je ŽIVO in kaj NI ŽIVO. Skupaj bomo pazovali in spremljali dogajanja v naravi oziroma okrog nas.

1. ura – SLJ: OPISMEJEVANJE
2. ura – ITJ:
  • Dragi moj učenec, draga moja učenka! Juhuhu, danes je dan pravljice. Udobno se namesti in prisluhni. KLIK.
  • V zvezek napiši naslov LA TERRA DELL’AMICIZIA. Nato nariši dinozavra Dina, ki se zabava s svojimi novimi prijatelji v Deželi prijateljstva. Če želiš, mi lahko svojo risbo pošlješ preko spletnega obrazca. Se jo že veselim. 😊
3. ura – ŠPO: ŠPORTNI LOV NA ZAKLAD
  • Navodila za delo: dve uri pouka sta že za teboj. Sedaj pa malo še malo telovadi – ŠPORTNI LOV NA ZAKLAD
4. ura – SPO: TO PA ŽE ZNAM
5. ura – LUM: ŠTEVILSKI TRAK
  • Navodila za delo: poišči in pripravi si bel papir, flomastre in škarje.  Izdelaj si svoj številski trak. Potreboval ga boš tudi pri računanju.
  • Potek dela: izdelaj svoj ŠTEVILSKI TRAK

_________________________________________________________________________________________________________________________

SREDA, 15. 4. 2020

Pozdravljeni otroci! Kako vam je šlo reševanje spoznavanja okolja. Vidim že nasmeške na obrazkih. Vem, da nekaterim je šlo dobro, drugi ste potrebovali kakšno pomoč. Nič hudega vsi se učimo in važno je, da se naučimo. Dajte petko. Če pa me karkoli potrebujete sem tukaj za vas. 😊

1. ura – SLJ: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE
  • Navodilo za delo: Najprej zapremo oči. Potujemo v svet pravljic. Katere si že slišal ali videl ali poslušal. Kaj pa si vse v pravljicah slišal ali videl? Kakšnega zmaja, princeso ali prašička? V gradivu, ki sem ga pripravila boš spoznal njene značilnosti.
  • Gradivo: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE
  • Učni list: ZNAČILNOSTI PRAVLJICE-UČNI LISTposkusi si zapomnit čim več značilnosti pravljic.
  • V primeru, da učnih listov nimate možnosti sprintati, naredite vaje ustno.
2. ura – SLJ: PRAVLJICA – V KORELACIJI Z LIKOVNO
3. ura – MAT: RAČUNAM DO 10
  • Navodilo za delo: najprej malo vstani in naredi 10 počepov, potem 10 krat kroži z glavo v levo in še 10 v desno. Počakaj kaj pa roke…z obemi rokami 10 krat kroži z zapestjem v levo in še v desno.  
  • Potek dela: v delovnem zvezku imaš za rešit naloge. Pri prvi nalogi moraš samostojno prepisat račune na list ali v zvezek in jih izračunat. Pazi na obliko in zapis števil.
  • Delo v delovnem zvezku: DZ, MATEMATIKA (2. del), st. 34.
  • Dodatne naloge: če želiš, lahko rešiš še zanimive dodatne nalogice računanja do 10 – KLIKI
4. ura – N1A:
  • Minuli podaljšan vikend je bil v znamenju velike noči, praznika, ki mu v angleščini rečemo »EASTER«. Prisluhni zgodbi »If I were the easter bunny«
  • Oglej si slovarček besed, povezanih z veliko nočjo. Z klikom na zvočnik boš besede tudi slišal/a.
  • Z domačimi se igraj igo »Easter hunt«. Navodila dobiš tukaj.
5. ura – LUM: ILUSTRACIJA PRAVLJICE – V KORELACIJI S SLOVENŠČINO
  • Navodila za delo: na učni list slovenščine, kjer je pravljica VOLK IN SEDEM KOZLIČKOV ilustriraj prizor, ki ti je bil v njej najbolj všeč. Potrudi se. Nariši prizor »na veliko« v okence (ali bel list) in ga lepo pobarvaj.
__________________________________________________________________________________________

ČETRTEK, 16. 4. 2020

OBVESTILO ZA ŠPORTNI DAN – “ŠPORTNI-DAN-MI-SUPERJUNAKI-TO-ZMOREMO”

Spoštovani starši  in prvošolci, danes je čas za sprostitev in okrepitev naših mišic. Vi ste pravi junaki, te današnje zgodbe in zgodbe, katero pišemo v teh tednih. Učiteljice smo vam spet pripravile različne vaje za športni dopoldan.

Želim vam lep dan. 🙂

 


PETEK, 17. 4. 2020

Pozdravljeni otroci, kako ste preživeli športni dan. Upam, da ste raztegnili vse dele telesa, kajti nas veselo čaka že nova črka, besedilne naloge in raziskovanje živega in neživega.

1. ura – SLJ: OPISMEJEVANJE
  • Navodilo za delo:V deželi »črkariji« je naša Modra sovica spet čarala….pomagaj ji še ti. Se še spomenš čarobnih besed: čira čara obrakadabra….. Pričarala je črko G. Zapis črk, besed in povedi mora bit natančen in pravilen. Čaka nas še malo črk, zato se dajmo zelo potrudit.
  • Prepise delaj počasi in v glavici imej vedno navodila zapisa črk in besed (kot smo se učili v šoli).
  • Navodila za črko: NAVODILA ZA ČRKO G
  • Učni list 1: ZAPIS ČRKE G
  • Moj zapis: MOJ ZAPIS ČRKE G
  • Učni list 2: PREPIS POVEDI – ČRKA G -UČNI LIST
  • Moj zapis: MOJ PREPIS POVEDI – PRI ČRKI G
  • Učni list 3: BRALNI LIST G
  • Naloga sovice: za konec v sliki poišči čim več stvari, ki se začnejo na črko G – ČRKA G – slika
  • Prepis povedi mi prosim pošlji na link KLIK  ali na mail.
2. ura – MAT: BESEDILNE NALOGE
  • Navodilo za delo:ponovi števila do 10 in reši besedilne naloge v delovnem zvezku. Besedilne naloge naj ti starši preberejo in poskusi rešit sam.
  • Naloga:reši naloge v LILI IN BINE- NOVI PRIJATELJIDZ MATEMATIKE – str. 39, 40.
  • Za nagrado lahko rešiš še naloge, DZ MATEMATIKE – str. 41.
3. ura – SPO:  ŽIVO IN NEŽIVO
4. ura – ITJ:
  • Ali se spomniš pravljice o dinozavru Dinu? Ponovno si jo oglej. KLIK.
  • Se želiš poigrati z Dinom in z njegovimi prijatelji? Hitro klikni na NAVODILA.
5. ura – DDP: PONOVIMO

Želim ti lep konec tedna. 🙂