PRVI TEDEN DELA NA DALJAVO (od 16. 3. 2020 do 20. 3. 2020)
PONEDELJEK, 16. 3. 2020
- URA – SPO: POMLADANSKE RASTLINE – U, stran 57, 58; DZ 3, stran 56, 57
- Navodilo za delo: Preberi besedilo v učbeniku na strani 57 in 58 nato reši naloge v delovnem zvezku na strani 56, 57
- Učbenik stran 57, 58
- Delovni zvezek stran 56, 57
- Delovni list ZNANILCI POMLADI
- URA – TJA: TOYS ( igrače)
- Navodilo za delo: Preberite zgodbico o mucku Jasperju, katero dobite tukaj. Najprej se pogovorite ob naslovnici zgodbe, nato zgodbo preberite, na koncu pa obnovite zgodbo s pomočjo vprašanj na zadnjem drsniku.
- URA – SLJ: Pisalne vaje z že poznanimi pisanimi črkami – delovni list »Ponovim«
- Navodilo za delo: Najprej črke, besede in povedi preberi, nato prevleci, nazadnje še prepiši v zvezek natančno s peresom
- Delovni list: Ponovim – pisane črke
- URA: MAT: Merim dolžino
- Navodilo za delo: Reši naloge v delovnem zvezku na straneh 26 in 35 (meri šablono – bodi pozoren, da pričneš meriti pri 0!)
- Delovni zvezek stran 26
- Delovni zvezek stran 35
- Delovni list MERJENJE
- URA: ŠPO – Pojdi s starši na krajši sprehod v naravo.
__________________________________________________________________________________________________________________________
TOREK, 17. 3. 2020
- URA – ŠPO: Preskakovanje kolebnice
- Navodilo za delo: Malce se ogrej in naredi nekaj gimnastičnih vaj, nato vadi preskakovanje kolebnice ali vrvice (na mestu in/ali v teku).
- URA – GUM: Utrjevanje petja obravnavanih pesmic
- Navodila za delo: Glasno prepevaj vse obravnavane pesmice. Zapisane jih imaš v zvezku, lahko pa jih poiščeš tudi v e- učbeniku za glasbo. Pri petju pazi na ritem in melodijo.
- URA – SLJ – Obravnava pesmi KJE, Srečko Kosovel, Berilo, stran 14.
- Navodila za delo: Glasno preberi pesem v Berilu, na strani 14, poišči rime, v zvezek ilustriraj pesem.
- in 5. URA – LUM: CVETOČE DREVO – risanje z barvicami in/ali flomastri
- Navodilo za delo: V učbeniku SPO, na strani 59 in na spletu si oglej sadno drevo v štirih letnih časih. Pozornost usmeri na drevo spomladi. Lahko tudi greš v naravo in poiščeš izbrano sadno drevo in si ga natančno ogledaš. Na list papirja narišeš cvetoče drevo. Drevo najprej narahlo narišeš s svinčnikom, prevlečeš s flomastrom, pobarvaš pa barvicami. Bodi pozoren na to, kakšni so listki.
- URA – DDP: Branje poljubnega besedila v ležečem položaju.
__________________________________________________________________________________________________________________________
SREDA, 18. 3. 2020
- URA – MAT: Merim dolžino (CENTIMETER) – DZ 3/36, 37
- Navodila za delo: Oglej si omenjene strani v delovnem zvezku. Pazi na to, da boš črte delal z ravnilom in ošiljenim svinčnikom. Pri merjenju in računanju bodi natančen.
- Odpri spletno vadnico Moja matematika in pojdi na GEOMETRIJO IN MERJENJE, odpri DOLŽINA in reši naloge 1412 in 1413
- URA – SPO – SADNO DREVO V ŠTIRIH LETNIH ČASIH – U/59
- Navodilo za delo: V učbeniku si oglej si in preberi o sadnem drevju na strani 59. V knjigi ali na spletu poišči primere sadnih dreves v različnih letnih časih in si jih dobro oglej.
- Delovni list – SADNO DREVO
- in 4. URA – VELIKI IN MALI PISANI ČRKI Z IN Ž – DZO 2/101, 102, 103
- Navodila za delo: Dragi moji otročki. Črke vedno obravnavamo na enak način. Poglejte si poteze črk na LILI IN BINE, DEŽELA LILIBI, ŠOLSKA ULICA, SLOVENŠČINA, DEŽELA ABC, PISANE ČRKE in poiščite zapis črk z in ž (zapis črke Z in zapis črke Ž). Običajno imajo otroci pri teh črkah težave, saj jih zapisujejo preširoko. Poglejte si primere na delovnem listu. Bodite natančni, pišite Z eno potezo, natančno od črte do črte.
- Mali in veliki pisani črki z in ž
- DZO, 101, 102, 103
- URA – ITJ – LA PRIMAVERA (18. 3. 2020)
POTEK DELA PRI ITJ:
- Preberi UVODNO OBVESTILO.
- Skupaj ponovimo, kako si pravilno umivamo roke. Poglej si ta posnetek: DOBBIAMO LAVARE LE MANI. OSTANIMO ZDRAVI!
- Utrjevanje in ponovitev učne snovi o šoli. Tvoj cilj: Uspešen/na bom, ko bom znala poimenovati obravnavano besedišče o šolskih potrebščinah; ko bom znal/a povedati, katero šolo obiskujem (s celo povedjo); ko bom znal/a povedati, kako je ime moji razredničarki (s celo povedjo) in ko bom znal/a povedati, kako je ime moji učiteljici italijanščine (s celo povedjo). Pomagaj si z zvezkom.
- V tem tednu je predvidena obravnava učne tematike o pomladi: LA PRIMAVERA.
- Najprej PREBERI BESEDILO (klikni) in se nauči nove besede (la primavera, l’erba, le farfalle, le api, i fiori),
- nato pa reši še KRIŽANKO (klikni).
__________________________________________________________________________________________________________________________
ČETRTEK, 19. 3. 2020
- URA – TJA – TOYS (igrače)
- Oglej si delovni list z osnovnim besediščem. Glasno preberi besede.
- Skozi vaje v priloženi datoteki se nauči, kako poimenujemo posamezne igrače.
- URA – MAT – UTRJEVANJE ŠTEVIL DO 100
- Navodila za delo: Rešuj naloge v spletni vadnici Moja matematika
- NARAVNA ŠTEVILA DO 100
- ZAPOREDJE, PREDHODNIK, NASLEDNIK
- ENICE, DESETICE
- PO VELIKOSTI DO 100
- URA – SLJ – Zapis povedi ob sličicah
- Navodila za delo: Ob vsaki sličici zapiši najmanj eno poved.
- Sličice prilepi v SLJ zvezek
- DL – OPIS SLIČIC
- URA – SPO – SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO – U/60, DZ 3/66
- Navodila za delo: Učenci ločijo med pojmoma kaj pomeni sejati in kaj saditi. Vedo, da semena sejemo in sadike sadimo. Preberejo snov v Učbeniku, stran 60, nato rešijo naloge v DZ, stran 66. Pomisli- KAJ POTREBUJEJO RASTLINE ZA RAST?
- URA – GUM – IZŠTEVANKA – DZ 3/43
- Navodila za delo: Večkrat prebereš izštevanko v DZ, na strani 43. Paziš na dolge in kratke dobe, ki jih med branjem upoštevaš.
__________________________________________________________________________________________________________________________
PETEK, 20. 3. 2020
- URA – SLJ -ZNANILCI POMLADI – Odgovori na vprašanja (delo poteka 2 šolski uri)
- Navodila za delo: Preberi vsebino posameznega znanilca pomladi in odgovori na vprašanja. Odgovore zapisuj v slovenski zvezek.2. ZNANILCI POMLADI – ODGOVORI NA VPRAŠANJA
- Opomba: Enaka navodila veljajo tudi 2. uro
- URA – SLJ -ZNANILCI POMLADI – Odgovori na vprašanja (nadaljujte delo iz prve šolske ure)
- Navodila za delo: Preberi vsebino posameznega znanilca pomladi in odgovori na vprašanja. Odgovore zapisuj v slovenski zvezek.2. ZNANILCI POMLADI – ODGOVORI NA VPRAŠANJA
- Opomba: Nadaljujete delo po enakih navodilih iz 1. ure
- URA – MAT – utrjujemo računanje z deseticami do 100
- Navodila za delo: Utrjuj znanje na spletni vadnici Moja matematika.
- RAČUNANJE Z DESETICAMI
- URA – PRESKOKI S KOLEBNICO – (pred hišo)
- Navodilo za delo: Malce se ogrej in naredi nekaj gimnastičnih vaj, nato vadi preskakovanje kolebnice ali vrvice (na mestu in/ali v teku).
- URA – ITJ – I FIORI PRIMAVERILI
- Preberi in se nauči poimenovati v italijanščini spomladanske cvetlice. Klikni na: I FIORI PRIMAVERILI (učna snov).
- Reši UČNI LIST (klikni). Če imaš možnost, si ga natisni in zalepi v zvezek, sicer pa prepiši vse v zvezek.
- Oglej si risanko »ARRIVA LA PRIMAVERA« (klikni).
- Imej se lepo in poskrbi za svoje zdravje. Objem 😊
__________________________________________________________________________________________________________________________