TEDENSKO PRIPRAVO za orientacijo najdete TUKAJ:
TEDENSKA PRIPRAVA
SLOVENŠČINA:
- ura: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRKE G
- Navodila: ponovimo poteznost zapisa velike in male pisane črke g
- Prepis s pisanimi črkami do G
- Dokončamo DL od petka ter DZO/110, 111
- ura: PREVERJANJE BRALNE TEHNIKE
- Navodila: Na kratko ponovimo, kaj so sopomenke, protipomenke, nadpomenke, pomanjševalnice
- PROTIPOMENKE – video
- SOPOMENKE – video
- NADPOMENKE – video
- ura: OB POTOKU DZ 4/28
- Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – OB POTOKU DZ-4 str. 28
- DZ 4/28
- ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
- Kikni na Mala pisana črka j
- Kikni na Velika pisana črka J
- Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE J PO LILIBI
- DZO 2/110, 111
- ura: VELIKA ZAČETNICA
- ura: JAGODOV SLADOLED
- ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
- Kikni na Mala pisana črka P
- Klikni na Velika pisana črka P
- Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE P PO LILIBI
- DZO 2/110, 111
MATEMATIKA:
- ura: MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100, (DE – DE = DE) DZ 3/107
- Klikni na: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE)
- Reševanje nalog v DZ 3, stran 107
- ura: RAČUNAM DO 100 DZ 3/112, 113
- Navodila: Glej pripravo na učno uro. MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ -112-113. Pripravi so priloženi kartončki.
- Reševanje nalog v DZ, stran 112, 113
- ura: RAČUNAM DO 100 DZ 4/18, 19, 20
- Reševanje nalog v DZ 4, stran 18, 19
- Reši še besedilne naloge v DZ 4, stran 20
- ura: PREVERJANJE ZNANJA – RAČUNANJE DO 100 BREZ PREHODA
- Navodila: Individualno rešijo naloge za preverjanje znanja. Klikni na: PREVERJANJE ZNANJA MAT
SPOZNAVANJE OKOLJA:
-
- ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
- Navodila: Najprej si oglejte PPT – LOČEVANJE SNOVI
- Lahko si pomagaš tudi s tem: klikni na LOČEVANJE SNOVI
- Klikni na U/76
- Klikni na DZ 4/38
- ura: SPREMINJANJE SNOVI
- ura: PREVERIM SVOJE ZNANJE
- ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
GLASBENA UMETNOST:
- ura: ORFFOVI INŠTRUMENTI
- PPT – ORFFOVA GLASBILA
- Klikni na U/36
- Klikni na DZ 4/29
- Klikni na U/37
- Klikni na DZ 4/37
- ura: Antonio Vivaldi POMLAD
- Navodila: klikni na POMLAD
- Ponovite še pojme: LJUDSKA GLASBA, LJUDSKA__GLASBILA, LJUDSKI PLESI
ŠPORT:
- ura: ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE
- Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE in izvedi uro športa.
- ura: ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO
- Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO i
- ura: ŠPO – KROŽNA VADBA
- Navodila: Današnjo uro športa izvedite na šolskemu igrišču. Klikni na pripravo ŠPO – KROŽNA VADBA
LIKOVNA UMETNOST:
- ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
- Navodila za delo: klikni na: LUM – IZDELAVA ROPOTULJICE in sledi pripravi na pouk.
- ura: ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
- Navodila: Nadaljevanje prejšnje ure.
ANGLEŠČINA
- ura: FOOD: How many?
- Prisluhnite zgodbi (KLIK predstavitev).
- Predstavitev osnovnega besedišča s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
- Rešite DELOVNI LIST.
- ura: OUTDOORS: Introduction
- Prisluhnimo ZGODBI.
- Spoznamo in utrdimo nove besede s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
- Rešimo DELOVNI LIST.
ITALIJANŠČINA:
- ura: GLI ANIMALI
- Prisluhnite pesmi in uživajte v animaciji. Deček, prisoten v posnetku, se sprašuje o tem, kako se posamezne živali oglašajo. Za vse živali dobi odgovor, edino za krokodila ne. Nihče ne ve, kako se krokodil oglaša. Klik: IL COCCODRILLO COME FA?
- Učenci ustno odgovorijo na vprašanja:
- Come fa il cane? Odgovor: Bau Bau.
- Come fa il gatto? Odgovor: Miao.
- Come fa la rana? Odgovor: Cra cra.
- Come fa la mucca? Odgovor: Muuu.
- itd.
- Igrica. Učitelj klika, učenci izberejo polja.
- V zvezek napišejo naslov IL COCCODRILLO COME FA?
- Učenci nato narišejo vse živali, ki so prisotne v pesmici.
- Med ustvarjanjem, učenci prepevajo pesmico, vsaj refren.
- ura: GLI ANIMALI
- Učenci prisluhnejo pesmi o kmetiji “Nella vecchia fattoria”in skupaj rešite KVIZ.
- Učenci naj prilepijo besedilo pesmi v zvezek: NELLA VECCHIA FATTORIA.