TEDENSKO PRIPRAVO za orientacijo najdete TUKAJ:

  TEDENSKA PRIPRAVA 

SLOVENŠČINA:

  1. ura: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRKE G
    1. Navodila: ponovimo poteznost zapisa velike in male pisane črke g
    2. Prepis s pisanimi črkami do G
    3. Dokončamo DL od petka ter DZO/110, 111
  2. ura: PREVERJANJE BRALNE TEHNIKE
    1. Navodila: Na kratko ponovimo, kaj so sopomenke, protipomenke, nadpomenke, pomanjševalnice
    2. PROTIPOMENKE – video
    3. SOPOMENKE – video
    4. NADPOMENKE – video 
  3. ura: OB POTOKU DZ 4/28
    1. Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – OB POTOKU DZ-4 str. 28
    2. DZ 4/28
  4. ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J 
    1. Kikni na Mala pisana črka j
    2. Kikni na Velika pisana črka J
    3. Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE J PO LILIBI
    4. DZO 2/110, 111
  5. ura: VELIKA ZAČETNICA 
    1. VELIKA ZAČETNICA – TABELA
    2. DZ 4/32
  6. ura: JAGODOV SLADOLED 
    1. Kikni na U/74
    2. Kikni na UL – JAGODOV SLADOLED
  7. ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P 
    1. Kikni na Mala pisana črka P 
    2. Klikni na Velika pisana črka P
    3. Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE P PO LILIBI
    4. DZO 2/110, 111

MATEMATIKA:

  1. ura: MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100, (DE – DE = DE)  DZ 3/107
    1. Klikni na: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE) 
    2. Reševanje nalog v DZ 3, stran 107
  2. ura: RAČUNAM DO 100 DZ 3/112, 113
    1. Navodila: Glej pripravo na učno uro. MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ -112-113. Pripravi so priloženi kartončki.
    2. Reševanje nalog v DZ, stran 112, 113 
  3. ura: RAČUNAM DO 100  DZ 4/18, 19, 20
    1. Reševanje nalog v DZ 4, stran 18, 19
    2. Reši še besedilne naloge v DZ 4, stran 20
  4. ura: PREVERJANJE ZNANJA – RAČUNANJE DO 100 BREZ PREHODA
    1. Navodila: Individualno rešijo naloge za preverjanje znanja. Klikni na: PREVERJANJE ZNANJA MAT 

SPOZNAVANJE OKOLJA:

    1. ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
      1. Navodila: Najprej si oglejte PPT – LOČEVANJE SNOVI
      2. Lahko si pomagaš tudi s tem: klikni na LOČEVANJE SNOVI
      3. Klikni na U/76
      4. Klikni na DZ 4/38
    2. ura: SPREMINJANJE SNOVI
      1. Lahko si ogledate in preberete nekaj primerov – klikni na: POVZETEK
      2. Klikni na U/77
      3. Klikni na DZ 4/42
    3. ura: PREVERIM SVOJE ZNANJE 
      1. Klikni na U/78
      2. Klikni na DZ 4/45 in listaj naprej.

GLASBENA UMETNOST:

  1. ura: ORFFOVI INŠTRUMENTI
    1. PPT – ORFFOVA GLASBILA
    2. Klikni na U/36
    3. Klikni na DZ 4/29
    4. Klikni na U/37
    5. Klikni na DZ 4/37
  2. ura: Antonio Vivaldi POMLAD
    1. Navodila: klikni na POMLAD
    2. Ponovite še pojme: LJUDSKA GLASBA, LJUDSKA__GLASBILA, LJUDSKI PLESI

ŠPORT:

  1. ura: ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE
    1. Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE  in izvedi uro športa.
  2. ura:  ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO
    1. Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO i
  3. ura: ŠPO – KROŽNA VADBA
    1. Navodila: Današnjo uro športa izvedite na šolskemu igrišču. Klikni na pripravo ŠPO – KROŽNA VADBA

LIKOVNA UMETNOST:

  1. ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
    1. Navodila za delo: klikni na: LUM – IZDELAVA ROPOTULJICE in sledi pripravi na pouk.
  2. ura: ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
    1. Navodila: Nadaljevanje prejšnje ure.

Love


ANGLEŠČINA

  1. ura: FOOD: How many?
    1. Prisluhnite zgodbi (KLIK predstavitev).
    2. Predstavitev osnovnega besedišča s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
    3. Rešite DELOVNI LIST.
  1. ura: OUTDOORS: Introduction
    1. Prisluhnimo ZGODBI.
    2. Spoznamo in utrdimo nove besede s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
    3. Rešimo DELOVNI LIST.

 

 

ITALIJANŠČINA:

  1. ura: GLI ANIMALI
    1. Prisluhnite pesmi in uživajte v animaciji. Deček, prisoten v posnetku, se sprašuje o tem, kako se posamezne živali oglašajo. Za vse živali dobi odgovor, edino za krokodila ne. Nihče ne ve, kako se krokodil oglaša. Klik: IL COCCODRILLO COME FA?
    2. Učenci ustno odgovorijo na vprašanja:
      • Come fa il cane? Odgovor: Bau Bau.
      • Come fa il gatto? Odgovor: Miao.
      • Come fa la rana? Odgovor: Cra cra.
      • Come fa la mucca? Odgovor:  Muuu.
      • itd.
    3. Igrica. Učitelj klika, učenci izberejo polja.
    4. V zvezek napišejo naslov IL COCCODRILLO COME FA?
    5. Učenci nato narišejo vse živali, ki so prisotne v pesmici.
    6. Med ustvarjanjem, učenci prepevajo pesmico, vsaj refren.
  2. ura: GLI ANIMALI 
    1. Učenci prisluhnejo pesmi o kmetiji “Nella vecchia fattoria”in skupaj rešite KVIZ.
    2. Učenci naj prilepijo besedilo pesmi v zvezek: NELLA VECCHIA FATTORIA.