URE 

DOBRO JUTRO, DOBER DAN V ŠESTEM TEDNU DELA NA DALJAVO.

Bitmoji Image

Kot običajno, na tem mestu lahko dostopate do naše oglasne deske: klik na Oglasna deska. 

Tukaj si lahko ogledate tedensko razporeditev dela. Klik na: 35. teden – PRAZNIKI 

V tem tednu je nekaj novosti. Prišlo je do manjše spremembe urnika za torek, 21. 4. 2020. O tem sem vas obvestila po mailu. V sredo pa nas čaka še en zanimiv dan. O tem podrobneje kasneje.

__________________________________________________________________________________________________________________________

PONEDELJEK, 20. 4. 2020

  1. URA: SPO – PREVERIM SVOJE ZNANJE
    1. Navodila za delo: Klik na U/70. Na tej strani preberi vso vsebino in s pomočjo le te boš preletel/a vse , kar smo spoznali v tem zadnjem obdobju dela na daljavo.
    2. Nato odpri še DZ 3/ 114. Tam boš našel/a miselni vzorec s pomočjo katerega lahko ponoviš snov. Dovolj bo, če ustno odgovoriš na zastavljena vprašanja. Tukaj ti predlagam, da prosiš za pomoč starše v toliko, da naredijo kljukico v tistem prostorčku, na katerega vprašanje si točno odgovoril. Če kaj nisi znal, poglej v zvezek in DZ in ponovi snov. Čaka te napreč preverjane znanja v obliki kviza.
    3. REŠEVANJE KVIZA. Ko zaključiš z reševanjem nalog na kvizu, klikni na koncu na polje POŠLJI in kviz bo prišel do mene. SREČNO! 😊
  2. URA: TJA – FOOD – Introduction
    1. Prehajamo na novo temo. Že veš o čem bomo govorili? Poznaš igro vislice? KLIKNI. Vpisuj črke nove teme, preden se čokolada pogrize do konca!
    2. Si že bil/a kdaj na kašnem pikniku? Prisluhni zgodbi in bodi pozoren/na, kaj vse so na pikniku jedli.
    3. Oglej si nove besede, katere si danes spoznal. S klikom na povezavo jim tudi prisluhni.
  3. URA: SLJ – RAZVOJ ZOB, PREPIS
    1. Navodila za delo: Najprej si oglej dva kratka posnetka, ki govorita o ZOBEH.
    2. PRVI POSNETEK
    3. DRUGI POSNETEK
    4. Sedaj pa odpri U/ 65 in glasno preberi besedilo z naslovom Razvoj zob. Zanimivo kajne?
    5. Naloga za večerno branje: Preden greš danes zvečer spat, si umij zobke, poglej risanko in v svoji topli postelji preberi še tole kratko ZGODBICO O ZOBKU.
    6. Ker ta teden ne bomo obravnavali nobene nove pisane črke, sem ti za vajo pripravila še prepis. Naloga je do četrtka. Klikni na PREPIS DO ČRKE K. Pazi na obliko in ko končaš z delom, preberi prepisano besedilo in popravi vse napakice, ki bodo nastale pri pisanju.
  4. URA: MAT – ODŠTEVAM DO 100 (D-E = DE)
    1. Navodila za delo: Klikni na REŠITVE- DZ 3 str. 71 in si preglej dane naloge. Verjamem, da si rešil/a brez napak. 😉
    2. Danes boš utrjeval/a račune z reševanjem vaj v DZ/72, 73.
  5. URA: ŠPO – TELOVADIMO DOMA
    1. Klikni na TELOVADIMO DOMA in veselo “športaj”.

__________________________________________________________________________________________________________________________

TOREK, 21. 4. 2020

Bitmoji Image dragi moji šolarčki, jutri, v sredo, 22. 4. 2020 vas pričakujem ob 13. uri na videokonferenčnem srečanju – “naši klepetalnici”, da se zopet slišimo, vidimo in poklepetamo.  

  1. URA: ITJ – I GIORNI DELLA SETTIMANA
    1. Dragi moji učenci, danes začenjamo z novo tematiko. S katero? Ugotovi s pomočjo VISLIC.
    2. Prisluhni razlagi in se dobro nauči. KLIK.
    3. Natisni UČNI LIST (I giorni della settimana) oz. snov lahko prepišeš v zvezek.
  2. URA: GUM- VISOKI, NIZKI, DOLGI in KRATKI TONI
    1. Navodila za delo: Klikni na predstavitev Visoki, nizki, dolgi in kratki toni ter potuj po današnji uri glasbene umetnosti.
  3. URA: SLJ – PRI ZOBOZDRAVNICI 
    1. Navodila za delo: O zobkih si nekaj že izvedel/a iz oddaje Dogovor z zobozdravnico, pa tudi včeraj si prebral/a besedilo o razvoju zob. Danes bomo spoznano snov gradili naprej. Preberi v U/66 besedilo Pri zobozdravnici. Si tudi ti doživel/a kaj podobnega kot Eva? Pripoveduj. Nato odpri DZ 3/102 in natančno odgovori na vprašanja. Pazi na veliko začetnico in ločila. Ko boš odgovoril/a na vsa vprašanja, odgovore še enkrat preberi in popravi morebitne nastale napakice.
  4. URA: LUM: ČAROVNIJA S FLOMASTRI
    1. Navodila za delo: Tudi za današnjo uro likovne umetnosti sem ti pripravila zelo preprosto likovno nalogo, za katero sem prepričana, da ti bo odlično uspela. Vse pripomočke imaš doma, tako, da VESELO NA DELO. Klikni na: Čarovnija s flomastri.
  5. URA: LUM: ČAROVNIJA S FLOMASTRI
    1. Navodila za delo: Nadaljevanje dejavnosti četrte ure likovne umetnosti.
  6. URA: ŠPO – IZBERI PLES
    1. Navodila za delo: Veliko sem razmišljala o tem, kaj naj ti pripravim za današnjo uro športa. Če bi bili v šoli bi verjetno šli na šolsko igrišče. Ker pa smo doma, sem se odločila, da ti ponudim učenje dveh plesov.  Najprej si oglej oba posnetka, nato si pripravi prostor pred računalnikom in nato se skupaj z nastopajočimi zavrti ob zabavnih plesih. Klikni na:
    2. KAVBOJ JAKA
    3. HUBBA BUBBA

Bitmoji Image

__________________________________________________________________________________________________________________________

SREDA, 22. 4. 2020

Dragi otroci,

danes vas po zaključku naravoslovnega dne, ob 13. uri pričakujem na videokonferenčnem srečanju – “naši klepetalnici”, da se zopet slišimo, vidimo in poklepetamo. S klikom na to povezavo, se boste povezali z menoj in s sošolkami ter sošolci. V kolikor potrebujete navodila za uporabo, si jih poglejte tukaj. Če boste vseeno imeli težave, lahko pokličete na 040892928 (Simon Dražič) in vam bo pomagal. Se že veselim srečanja z vami!😊

  1. Navodila za delo: Danes je na vrsti naravoslovni dan. Poimenovala sem ga: ČISTE ROKE ZA ZDRAVE OTROKE.
  2. Klikni na NARAVOSLOVNI DAN in po vrsti izvedi vse dane naloge.

Bitmoji Image

__________________________________________________________________________________________________________________________

ČETRTEK, 23. 4. 2020

 

Dragi moji šolarčki. Zelo mi je žal, ker sem vas na konferenci tako slabo slišala. Vendar sem vesela, da sem vas vsaj lahko videla. Signal je bil zelo, zelo, zelo slab. 😒 😒 Upam, da naslednjič uspe. Ah ta tehnologija. 😒

OBVESTILO V ZVEZI S KVIZOM PRI SPOZNAVANJU OKOLJA!

Pozdravljeni učenci. PREGLEDALA SEM REZULTATE KVIZA IN V VEČINI PRIMEROV SEM ZADOVOLJNA Z VAŠIM DELOM.  Rada pa bi vas opozorila na to, da je žal ta kviz narejen tako, da pri nekaterih nalogah (2. in 3. ) ne zna upoštevati delno pravilnih odgovorov. Takrat vam da 0 točk, čeprav ste nekaj odgovorov pravilno rešili. Naj vas potolažim, da jaz vse odgovore vidim in seveda to upoštevam. Lep pozdrav, Učiteljica Diana

  1. URA: TJA – FOOD (At the market)
    1. Še enkrat prisluhni novim besedam TUKAJ. GLASNO PONOVI!
    2. Po predlogi delovnega lista prejšnje ure izdelaj Zapis v zvezek. Z rdečo zapiši naslov FOOD, hrano nariši ter zapiši poimenovanja zanjo v angleščini. Fotografiraj svoj izdelek in ga objavi TUKAJ.
    3. Zavrti kolo v TEJ IGRI ter dobljenim sličicam določi besede.
  2. URA: MAT – SEŠTEVAM DO 100 
    1. Navodila za delo: Najprej si preglej rešitve nalog, ki si jih reševal v ponedeljek: REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 72, 73. Verjamem, da četudi si imel kakšno napakico, si jo sedaj že popravil. Najbrž je bila le površnost. 😉
    2. Nadaljuj z reševanjem nalog v DZ 3/77 in DZ 3/78Pri besedilnih nalogah si najprej označi pomembne podatke in podčrtaj vprašanje tako, kot smo se učili v šoli.
    3. ***ZMOREM VEČ: kdor zmore, naj reši še DZ 3/81
  3. URA: SLJ – MARTIN JE ZBOLEL 
    1. Navodila za delo: Tudi Martin ni mogel v šolo. Pa ne zato, ker je moral ostati v samoizolaciji, ampak zaradi bolezni. V  učbeniku na strani 67 preberi, kaj se mu je zgodilo, nato pa odgovori še na tri vprašanja v DZ 3/115.
      1. *Če želiš, lahko zapišeš še nadaljevanje pripovedi o bolnem Martinu na isti strani v DZ 3. naloga.
      2. Na koncu te čaka še zadnji prepis s pisanimi črkami v mesecu aprilu. 😉 Klikni PREPIS DO ČRKE K – 2. Bodi pozoren/na na obliko in na tiste črke, ki ti večkrat ponagajajo. 😉
      3. SEDAJ PA SLEDI KRATEK ODMOR. RAZMIGAJ SE S POMOČJO  VAJ Z NASLOVOM OTROŠKI ZMEŠANČEK.
  4. URA: SPO – PRAZNIKI
    1. Navodila za delo: Med pomladne praznike spadata tudi dva praznika, ki ju boš spoznal/a danes. To sta: 27. april,  DAN UPORA PROTI OKUPATORJU in 1. maj, PRAZNIK DELA. Vsebino obeh praznikov  si lahko ogledaš na otroški oddaji Infodrom.
    2. Klikni na: 27. april – DAN UPORA PROTI OKUPATORJU
    3. Klikni na: 1. maj – PRAZNIK DELA
    4. Nato odpri zvezek spoznavanja okolja in reši DELOVNI LIST
    5. Za pomoč pri risanju slovenske zastave klikni na: SLOVENSKA ZASTAVA
  5. URA: Obravnava pesmi: ENKRAT JE BIL EN ŠKRAT
    1. Navodila za delo: Če želiš lahko v uvodu ure poslušaš pravljico o hišnemu škratku. Klikni na: PRAVLJICA O HIŠNEMU ŠKRATU
    2. Poleg pravljic, pa so škratki omenjeni tudi v pesmicah. Danes se bomo naučili eno izmed njih. Naslov ima Enkrat je bil en škrat. Si že slišal/a to pesmico? Če jo nisi, jo lahko poslušaš sedaj. Klikni na PESMICE – 2 in si poišči pesem Enkrat je bil en škrat. Pesmica je med drugošolci vsako leto zelo priljubljena, zato ti priporočam, da se jo naučiš prepevati. Seveda za to potrebuješ tudi besedilo. Najdeš ga tukaj: ENKRAT JE BIL EN ŠKRAT.
    3. Za zvečer pa sem ti pripravila še eno pravljico z naslovom Trije gozdni škratki. Poslušaš jo lahko potem, ko si boš umil/a zobke in preden smukneš v toplo posteljico. Klikni na: TRIJE GOZDNI ŠKRATKI…..pa lahko noč.

__________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 24. 4. 2020

  1. URA: SLJ – OBRAVNAVA ZGODBICE: SAPRAMIŠKA
    1. Navodila za delo: Reši uganko – KLIK. 
    2. Ali si že kdaj komu pomagal? Je kdo tebi kdaj pomagal? Premisli. Tudi Sapramiška, miška iz pravljice avtorice Svetlane Makarovič je potrebovala pomoč. Prisluhni ji – KLIKNIVzemi si odmor, pojdi na stranišče, spij požirek vode, nato pa prisluhni nadaljevanju zgodbe – KLIK.
  2. URA: SLJ  OBRAVNAVA ZGODBICE: SAPRAMIŠKA (nadaljevanje prve ure)
    1. Navodila za delo: Si vse besede razumel/a? Če nisi, si oglej SLOVARČEK NEZNANIH BESED.
    2. Zate sem pripravila kviz, s katerim boš zgodbo obnovil/a. Reši ga s klikom na KVIZ.
    3. Lahko si prebereš tudi meni najljubši ODLOMEK (KLIK) iz knjige.
    4. V zvezek napiši naslov: Svetlana Makarovič: Sapramiška. Predstavljaj si, da je miška srečala še eno žival v gozdu. Katera bi to lahko bila? Sledi tem navodilom – KLIK ter ustvari svoj zapis.
    5. Fotografijo zapisa in/ali ilustracij naloži TUKAJ – KLIK.
  3. URA: MAT – PREVERIM SVOJE ZNANJE – SEŠTEVANJE IN ODŠTEVANJE DO 100 BREZ PREHODA – KVIZ
    1. Navodila za delo: Na vrsti je preverjanje znanja. Tudi danes te prosim, da naloge rešuješ popolnoma sam/a. Le tako boš točno vedel/a kako ti gredo računi do 100 brez prehoda. Ko končaš z računanjem klikni na gumbek POŠLJI. SREČNO! 👍😊
    2. Klikni na: PREVERJANJE ZNANJA IZ MATEMATIKE in reši kviz.
  4. URA: ŠPORT – ŠPORTNO KAMPIRANJE
    1. Navodila za delo: Klik na ŠPORTNO KAMPIRANJE in pridno izvajaj vaje. Predlagam ti, da greš v smeri urinega kazalca.
  5. URA: ITJ – I GIORNI DELLA SETTIMANA
    1. Čas je za glasbo. Večkrat poslušaj pesmico “I giorni della settimana” in jo prepevaj.
    2. Prosim te, da zelo dobro utrdiš dneve v tednu. Kako? Preprosto. Dneve v tednu lahko ponoviš s pomočjo igre SPOMIN. Natisni si GRADIVO in se igraj. Kartončke si lahko izdelaš tudi sam/a.
    3. Lepo se imej na počitnicah. 😊

__________________________________________________________________________________________________________________________

PRIDNI UČENCI IN PRIDNI STARŠI,

VSEM SKUPAJ ŽELIM ZDRAVE, MIRNE IN VESELE PRAZNIKE.

SPOČIJTE SI OD ŠOLSKEGA DELA. Učiteljica Diana
Bitmoji Image