7. TEDEN DELA NA DALJAVO (od 4. 5. 2020- 8. 5. 2020)

DOBRODOŠLI NAZAJ V ŠOLI!


Bitmoji ImagePozdravljeni učenci. Verjamem, da ste se med prazniki spočili in ste sedaj pripravljeni na skok v sedmi teden dela na daljavo. Ta teden nas čaka veliko novega in zanimivega. Klikni na: TEDENSKA PRIPRAVA  in si oglej vsebine, ki jih bomo obravnavali. Naj ti prišepnem, da bo petek še posebno zanimiv. 😊

Tukaj je bližnjica do naše oglasne deske -klik na Oglasna deska.  Si med počitnicami kaj zanimivega doživel/a? Objavi!

Sedaj pa: PRIPRAVLJENI, NA STARTU IN STECI V NOVI TEDEN – JUHU! 

Bitmoji Imagethumb image

__________________________________________________________________________________________________________________________

PONEDELJEK, 4. 5. 2020

  1. URA: SPO – GIBANJE
    1. Navodila za delo: Klikni na PREDSTAVITEV O GIBANJU, ki te bo popeljala skozi današnjo uro spoznavanja okolja.
    2. Klikni na U, stran 71
    3. Klikni na KVIZ O GIBANJU
    4. Ne pozabi na oponašanje gibanja različnih živali! 🤗
  2. URA: TJA – FOOD: More food
    1. Počitnice so za nami. Upam, da ste si spočili. Se še spomniš, o čem smo govorili pred počitnicami? Ponovno prisluhni novim besedam. GLASNO PONOVI.
    2. Na pikniku so bili še lačni, zato so prinesli še nekaj hrane. Poglej katere.
    3. IGRAJMO SE (KLIK): Poslušaj, nato izberi ustrezno sličico, da lahko napreduješ.
  3. URA: SLJ – Pesem MALIM SO VŠEČ
    1. Navodila za delo: Klikni na predstavitev pesmi MALIM SO VŠEČ
    2. Ponovno POSLUŠAJ PESEM
    3. Nato odpri Berilo na strani 12 in trikrat glasno preberi pesem.
    4. Sedaj pa sestavi svojo kitico za pesem z naslovom Malim so všeč. Kitico mi pošlji na mail. Sama pa bom zbrala vse vaše kitice in sestavila pesem 2. a oddelka z enakim naslovom. Pesem bom objavila, da jo boste lahko vsi prebrali. VESELO NA DELO! 👍🤗
  4. URA: MAT – DENAR
    1. Navodila za delo: Najprej si z rdečilom preglej rešene naloge v DZ – klikni: REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 77, 78, 81*
    2. Ali imaš svoj hranilnik? Kaj v njem hraniš? Poglej, kaj imam v hranilniku jaz v TEM VIDEU – KLIK.
    3. Reši 2. nalogo v delovnem zvezku na strani 84.
    4. Oglej si, kaj imata v denarnici deklici Maša in Tjaša s klikom na VIDEO – KLIK.
    5. Reši spodnji del naloge v delovnem zvezku na strani 85.
    6. Bi se rad spremenil v čisto pravega trgovca? Sledi TEM NAVODILOM in poglej, kako.
    7. Za radovedneže: Te zanima, kako je nastal prvi denar? Oglej si POSNETEK- KLIK.
  5. URA: ŠPO – OPONAŠANJE ŽIVALI
    1. Navodila za delo: Kot sem vam obljubila prvo uro, boste pri športu vodeno oponašali različne živali. Najprej pa naredite nekaj gimnastičnih vaj. Kot smo navajeni v šoli, najprej začnite pri glavi, nato razgibajte celo telo, vse do pet.
    2. Nato klikni na: PREDSTAVITEV 1  in začni z vajami.
    3. Ko končaš lahko opraviš drugi sklop vaj. Klikni na PREDSTAVITEV 2.
    4. Sedaj pa se umij in se spočij. Za danes si s poukom zaključil/a.  👍

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

TOREK, 5. 5. 2020

  1. URA: ITJ – I GIORNI DELLA SETTIMANA (filastrocca “La settimana dei fiori”)
    1. Buongiorno 😊 Come hai trascorso le vacanze? Kako si preživel/a počitnice? Upam, da si si nabral/a novih moči in da se veseliš današnje ure italijanščine. 😊
    2. Prisluhni recitaciji pesmi »La settimana dei fiori« in se jo skupaj z menoj nauči.
    3. Natisni in prilepi v zvezek besedilo pesmi: LA SETTIMANA DEI FIORI (FILASTROCCA)
    4. Preberi še enkrat pesmico in si v besedilu podčrtaj 4 besede in/ali sličice. Ko to storiš, pa v zvezek napiši 4 poljubne povedi, ki vključujejo izbrane besede/sličice. Na primer: Il girasole è giallo, marrone e verde. Ali pa: La casa è grande. Itd.
    5. Svoj zapis mi prosim pošlji preko spletnega obrazca.
  2. URA: GUM – UTRJEVANJE OBRAVNAVANIH PESMIC
    1. Navodila za delo: Pri današnji uri glasbene umetnosti boš ponovil/a in na ta način utrdil/a vse pesmice, ki smo se jih naučili v tednih pouka na daljavo. V pomoč naj ti bodo spodnje povezave. Ko se vrnemo v šolo bomo vse pesmice skupaj zapeli. 🤗
    2. IZŠTEVANKA – DZ 3/43
    3. RITMIZACIJA BESEDILA ZVONČEK IN TROBENTICA-  DZ 3/58
    4. POMLADNA-  U/34. Poišči in poslušaj glasbeni posnetek – POVEZAVA JE TUKAJ.
    5. LOČUJEMO ODPADKE VSE. Klikni na POSLUŠANJE.
    6. POSLUŠANJE PESMI KO SI SREČEN.
    7. Klikni na PESMICE – 2 in si poišči pesem Enkrat je bil en škrat.
  3. URA: BESEDE S ŠIRŠIM POMENOM 
    1. Navodila za delo: Poslušaj novo snov o nadpomenkah in podpomenkah.
    2. Odpri zvezek in naredi nalogo – PREPIS
    3. Odpri DZ na strani 90 in reši dane naloge.
    4. Preden se lotiš likovne umetnosti si privošči odmor. Kako rečemo? LULAT, PIT IN ROKE UMIT. 😊👏
  4. URA: ČRTNA RISBA – AVTOPORTRET
    1. Navodila za delo: Kaj bo danes tvoja likovna naloga boš izvedel/a tako, da klikneš na PREDSTAVITEV.
    2. Sedaj pa začni z delom. Če nimaš risalnega lista, se nariši na navaden brezčrten A4 list.
  5. URA: ČRTNA RISBA – AVTOPORTRET
    1. Navodila za delo: Nadaljevanje dela četrte ure (risanje avtoportreta)
  6. URA: ŠPO – 7 MINUTNI TRENING ZA CELO TELO
    1. Navodila za delo: Za uro športa sem ti pripravila dve vaji. Sam/a si izberi, katero boš opravil/a.
    2. Klikni na 7 MINUTNI TRENING ZA CELO TELO
    3. Lahko pa narediš ŠPORTNE VAJE , ki so podobne tistim, ki jih delamo v šoli.

__________________________________________________________________________________________________________________________

SREDA, 6. 5. 2020

  1. URA: MAT – DENAR
    1. Navodila za delo: Prejšnjo uro smo spoznali denarno enoto evro. Sedaj veste, da evre delimo na bankovce in kovance. Razmislite, kaj bi lahko kupili za 1 evro? Ali veste, da imamo še manjšo enoto kot je evro? Ja, to so centi. Včeraj ste si ogledali stojnice in cene na listkih. Ponovimo, kaj pomeni vejica na ceni. Klikni na: CENTI, preberi vse na tej strani in odgovori na vprašanja.
    2. Klikni na Učbenik, stran 83 in si še tam oglej mersko enoto cent in njegove vrednosti.
    3. Klikni na Učbenik, stran 84 in USTNO ODGOVORI na dana vprašanja. Odgovorov ti ni potrebno zapisati v zvezek.
    4. Če želiš, se lahko poigraš še z nalogami v Deželi Lilibi.
    5. Klikni na: DENAR 1
    6. Klikni na: DENAR 2
    7. Domača vaja – Reši DZ/ 86
  2. URA: SPO – KAKO DELUJEJO?
    1. Navodila za delo: Danes pri uri spoznavanja okolja gradimo naprej snov o gibanju. Ker imamo četrti del delovnih zvezkov v šoli, sem se mogla znajti drugače. V ta namen sem ti pripravila predstavitev, ki te bo popeljala med predmete in igrače. Klikni na GIBANJE – KAKO DELUJEJO in izvedel/a boš še nekaj več.
  3. URA: SLJ – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA H
    1. Navodila za delo: Na vrsti je učenje zapisa velike in male pisane črke H. Predvsem velika pisana črka H zahteva veliko spretnosti, zato si najprej temeljito oglej zapis potez črke H.
    2. Poteze zapisa pisane črke g iz  Dežele LILIBI.
    3. Pripravila pa sem ti še dva primera, ki sta ti lahko v pomoč.
    4. Klikni na: VELIKA PISANA ČRKA H
    5. Klikni na: MALA PISANA ČRKA H
    6. Kot običajno sem ti pripravila delovne liste, s pomočjo katerih boš utrdil/a zapis pisane črke. Klikni na MALA IN VELIKA PISANA ČRKA H ter točno in natančno prepiši vse kar je na delovnih listih.
  4. URA: SLJ – PREPIS DO PISANE ČRKE H
    1. Navodila za delo: Najprej razmigaj in stresi rokico, zaokroži z zapestjem in se loti še prepisa. Za delo imaš dovolj časa, zato te prosim, bodi natančen/na. Klikni na: PREPIS DO ČRKE H
  5. URA: ITJ – I MESI DELL’ANNO
    1. Buongiorno 😊 Ali si vedel/a, da bodo v Italiji med vikendom praznovali MATERINSKI DAN? Ali veš, kako pomemben je mamin poljub? O njegovem pomenu govori tudi ta pripoved: IL BACIO DELLA MAMMA. Prisluhni posnetku. Ob tej priložnosti svojo mamico razveseli z risbico in ji povej, da jo imaš rad/a. Kako se to reče v italijanščini? Dovoli, da ti pomagam: »CARA MAMMA, TI VOGLIO BENE.«  Bitmoji Image
    2. Danes pa bomo spoznali mesece v letu. Ali si si zapomnil, v katerem mesecu praznujejo materinski dan v Italiji? Kdaj pa v Sloveniji?
    3. Sedaj pa se bomo naučili pravilno poimenovati mesece. Prisluhni posnetku: I MESI DELL’ANNO.
    4. Natisni ali prepiši v zvezek učno snov: I MESI DELL’ANNO (učni list).

__________________________________________________________________________________________________________________________

ČETRTEK, 7. 5. 2020

DOBRO JUTRO, najprej si preberi pesem MALIM SO VŠEČ ki ste jo sestavili VI, učenci 2. a oddelka. Pesem ima 24 kitic. Preštej še verze. 😊👍 Sama sem jo že prebrala in verjemite mi ZELOOOOOOOO je zanimiva.

Bitmoji Image

  1. URA: TJA – FOOD

    1. Koliko različne hrane smo že spoznali! V zvezek, kjer si narisal/a hrano iz prejšnje ure, dodaj še novo hrano. Pomagaš si lahko s TEM LISTOMIgrajmo se! Poslušaj in klikni na slišano hrano na stojnici.
  2. URA: MAT – IGRAMO SE TRGOVINO
    1. Navodila za delo: Najprej si z rdečilom preglej rešitve nalog v delovnem zvezku:
      1. MAT – REŠITVE – DZ 3-84, 85
      2. MAT – REŠITVE – DZ 3-86
    2. Deklica Kati se rada igra trgovino. Pravkar potekajo zadnje priprave pred odprtjem … Ugani, kaj vse bo prodajala! Klikni: IGRAJMO SE TRGOVINOTrgovine ne moreš zapustiti brez postanka pri blagajni. Kati izstavi račun. Ampak Mina ne bo plačala samo z denarjem … poglej – klik na PRI BLAGAJNI.
    3. Danes se boš pri uri matematike tudi ti igral/a trgovino. Domišljije naj ti ne zmanjka. Nekaj napotkov najdeš tukaj: IGRAMO SE TRGOVINO.
    4. ***Če želiš, lahko tudi rešiš kakšno vajo na temo denar, ki jo najdeš TUKAJ – klik.
  3. URA: SLJ – TILEN (opis osebe)
    1. Navodila za delo: *Prosim, da mi pošljete zapise pisanih črk (H).
    2. Ali poznaš dečka po imenu Tilen? Preberi o njem v učbeniku na strani 68. Ga morda poznaš? Ne? Si pa iz prebranega kar nekaj o njem izvedel. Takemu besedilu rečemo OPIS OSEBE. Ali znal/a na tak način sebe opisati? Poskusi se opisati. Ni potrebno zapisovati, lahko le ustno poveš domačim.
    3. Nato odpri DZ 3/103 in natančno odgovori na vprašanja. Odgovori naj bodo v celi povedi. Pazi na veliko začetnico in ločila. Ko boš odgovoril/a na vsa vprašanja, odgovore še enkrat preberi in popravi morebitne nastale napakice.
  4. URA: SPO- VETER IN OBLAKI
    1. Navodila za delo: Ali si znal odgovoriti na zadnje vprašanje na prejšnji predstavitvi Gibanje – kako delujejo? Kaj se v naravi še giba? Točno tako, to je veter in to so oblaki. Klikni na PREDSTAVITEV O VETRU, kjer te čakajo tudi zanimivi poskus in izdelava vetrnice ali letala.
    2. Če želiš še kaj več izvedeti o vetrovih in oblakih klikni na:
    3.  VETROVI
    4. VZROKI ZA NEURJE
    5. VRSTE OBLAKOV
  5. ura: GUM – MI PLEŠEMO »JUST DANCE KIDS
    1. Navodila za delo: Pri uri glasbe danes kar brez zadržkov! Prepevaj in pleši kolikor ti srce poželi. V You Tube vpiši “JUST DANCE” ali pa klikni na spodnji dve povezavi, izberi si pesem, ki ti najbolj ustreza in se zabavaj. K zabavi povabi še koga od domačih. Veliko zabave ti želim!😊
      1. JUST DANCE
      2. JUST DANCE KIDS 

__________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 8. 5. 2020

Včeraj sem naletela na zanimiv članek oddaje Infodrom o odpiranju šol. Če želiš, si ga lahko ogledaš pred začetkom izvedbe kulturnega dne. Klikni na INFODROM – ODPIRANJE ŠOL. 

                              KULTURNI DAN – »PEKARNA MIŠMAŠ«

Navodila za izvedbo kulturnega dne najdeš tukaj: klikni – KULTURNI DAN – PEKARNA MIŠMAŠ 

making bread