POZDRAVLJENE SODELAVKE,
PRVI TEDEN POUKA V ŠOLI JE ZA NAMI.
ŠMARSKE UČITELJICE SMO RES ZELO PRIDNE. 👍😉
HVALA VSEM, KI SE TRUDITE V
2. a ODDELKU.
TEDENSKO PRIPRAVO za orientacijo najdete TUKAJ:
TEDENSKA PRIPRAVA
PRIPRAVE PO PREDMETIH PA SO NALOŽENE TUKAJ:
SLOVENŠČINA:
- ura: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRKE G
- Navodila: ponovimo poteznost zapisa velike in male pisane črke g
- Prepis s pisanimi črkami do G
- Dokončamo DL od petka ter DZO/110, 111
- ura: PREVERJANJE BRALNE TEHNIKE
- Navodila: preverimo bralno tehniko učencev med branjem besedil iz berila.
- Z učenci na kratko ponovimo, kaj so sopomenke, protipomenke, nadpomenke, pomanlševalnice
- PROTIPOMENKE – video
- SOPOMENKE – video
- NADPOMENKE – video – lahko jim ponovno pokažemo ali spomnimo na naš video BEDESE S ŠIRŠIM POMENOV – učenje na daljavo
- Učenci rešijo Koliko že znam – SOPOMENKE, PROTIPOMENKE.
- ura: OB POTOKU DZ 4/28
- Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – OB POTOKU DZ-4 str. 28
- DZ 4/28
- ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
- Kikni na Mala pisana črka j
- Kikni na Velika pisana črka J
- Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE J PO LILIBI
- MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
- DZO 2/110, 111
- ura: VELIKA ZAČETNICA
- Navodilo: glej pripravo UP – SLJ – VELIKA ZAČETNICA
- VELIKA ZAČETNICA – TABELA
- DZ 4/32
- ura: JAGODOV SLADOLED
- Navodila: glej pripravo UP – SLJ – JAGODOV SLADOLED
- Kikni na U/74
- Kikni na UL – JAGODOV SLADOLED
- ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
- Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – VELIKA IN MALA PISANA ČRKA P
- Kikni na Mala pisana črka P
- Klikni na Velika pisana črka P
- Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE P PO LILIBI
- MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
- DZO 2/110, 111
MATEMATIKA:
- ura: MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100, (DE – DE = DE) DZ 3/107
- Navodila: Odpri pripravo MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 (DE – DE = DE) in preberi vsebino.
- Snov lahko ponovno razložiš in utrdiš s pomočjo predstavitve: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE) – Diana
- Reševanje nalog v DZ 3, stran 107
- ura: RAČUNAM DO 100 DZ 3/112, 113
- Navodila: Glej pripravo na učno uro. MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ -112-113. Pripravi so priloženi kartončki.
- Reševanje nalog v DZ, stran 112, 113
- ura: RAČUNAM DO 100 DZ 4/18, 19, 20
- Navodila: Sledi pripravi MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ 18, 19, 20
- Reševanje nalog v DZ 4, stran 18, 19
- Reši še besedilne naloge v DZ 4, stran 20
- ura: PREVERJANJE ZNANJA – RAČUNANJE DO 100 BREZ PREHODA
- Navodila: Individualno rešijo naloge za preverjanje znanja. Klikni na: PREVERJANJE ZNANJA MAT
SPOZNAVANJE OKOLJA:
-
- ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
- Navodila: Najprej si oglejte PPT – LOČEVANJE SNOVI
- Potem glej pripravo UP – SPO – MEŠAM IN LOČUJEM – ločujem snovi
- !!! potrebuješ pripomočke in snovi: cedila, magneti, sita, pripravljene zmesi (mivka in kovinske sponke, koruzo in fižol, čokolino in mleko, testenine in voda, zdrob in riž – glej DZ/38 – ni potrebno vsega, nekaj imajo tudi v kuhinji v šoli. Poskusi izvest vsaj za vsak način ločevanja en poskus.
- Lahko si pomagaš tudi s tem: klikni na LOČEVANJE SNOVI
- Klikni na U/76
- Klikni na DZ 4/38
- ura: SPREMINJANJE SNOVI
- Navodila: glej pripravo UP – SPO – SPREMINJANJE SNOVI
- Lahko si ogledate in preberete nekaj primerov – klikni na: POVZETEK
- Klikni na U/77
- Klikni na DZ 4/42
- ura: PREVERIM SVOJE ZNANJE
- Navodila: glej pripravo: UP – SPO – PREVERIM SVOJE ZNANJE
- Klikni na U/78
- Klikni na DZ 4/45 in listaj naprej.
- ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
GLASBENA UMETNOST:
- ura: ORFFOVI INŠTRUMENTI
- Navodila: glej pripravo UP – GUM – ORFFOVI INSTRUMENTI
- PPT – ORFFOVA GLASBILA
- Klikni na U/36
- Klikni na DZ 4/29
- Sprintaj in razdeli otrokom kratko preverjanje oz. DL -Koliko znam? Orffovi_instrumenti_preverjanje – povežejo z različnimi barvami, na koncu jim pobereš in daš razredničarki – SPOMNI JIH, DA SE PODPIŠEJO NA LIST!
- Klikni na U/37
- Klikni na DZ 4/37
- ura: Antonio Vivaldi POMLAD
- Navodila: klikni na POMLAD – posnetek ure ene učiteljice, ki traja 22 minut.
- Potem rešite še DL – GUM – ORKESTER, PEVSKI ZBOR, DIRIGENT, ZBOROVODJA, SOLIST – in zalepijo v zvezek.
- Ponovite še pojme: LJUDSKA GLASBA, LJUDSKA__GLASBILA, LJUDSKI PLESI
ŠPORT:
- ura: ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE
- Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE in izvedi uro športa. Pri uri si lahko pomagaš s prispevki iz Youtuba, ki sem ti jih priložila pripravi.
- ura: ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO
- Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO in izvedi uro po pripravi. Naj te opozorim, da imaš v pripravi linke do različnih glasbenih zvrsti za lažje dostopanje do glasbenih vsebin.
- ura: ŠPO – KROŽNA VADBA
- Navodila: Današnjo uro športa izvedite na šolskemu igrišču. Klikni na pripravo ŠPO – KROŽNA VADBA in se razgibajte v izbranih vsebinah.
LIKOVNA UMETNOST:
- ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
- Navodila za delo: Učencem razdeliš otrokom delovni list – koliko znam: LUM – PZ – UMETNIK, USTANOVA, UMETNINA – Opozori jih na uporabo različnih barv in na to, da k vsaki sličici sodita dve stvari (ena z levega stolpca in druga z desnega stolpca. Časa za reševanje imajo 10 minut! Po 10 minutah liste poberi in predaj razredničarki.
- Klikni na: LUM – IZDELAVA ROPOTULJICE in sledi pripravi na pouk. ZA LIKOVNI MATERIAL (kolaž papir, plastični jogurtovi lončki, tulci), VPRAŠAJTE UČITELJICO MATEJO.
- ura: ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
- Navodila: Nadaljevanje prejšnje ure. Če končate prej z izdelavo izdelka, lahko greste na šolsko igrišče, kjer naj učenci preizkusijo svoj instrument.
ITALIJANŠČINA:
- ura: GLI ANIMALI
- Prisluhnite pesmi in uživajte v animaciji. Deček, prisoten v posnetku, se sprašuje o tem, kako se posamezne živali oglašajo. Za vse živali dobi odgovor, edino za krokodila ne. Nihče ne ve, kako se krokodil oglaša. Klik: IL COCCODRILLO COME FA?
- Učenci ustno odgovorijo na vprašanja:
- Come fa il cane? Odgovor: Bau Bau.
- Come fa il gatto? Odgovor: Miao.
- Come fa la rana? Odgovor: Cra cra.
- Come fa la mucca? Odgovor: Muuu.
- itd.
- Igrica. Učitelj klika, učenci izberejo polja.
- V zvezek napišejo naslov IL COCCODRILLO COME FA?
- Učenci nato narišejo vse živali, ki so prisotne v pesmici.
- Med ustvarjanjem, učenci prepevajo pesmico, vsaj refren.
- ura: GLI ANIMALI – JANA (1. skupina)
- Učenci prisluhnejo pesmi o kmetiji “Nella vecchia fattoria”in skupaj rešite KVIZ.
- Učenci naj prilepijo besedilo pesmi v zvezek: NELLA VECCHIA FATTORIA.
ANGLEŠČINA:
- ura: FOOD: How many? (priprava tukaj)
- Prisluhnite zgodbi (KLIK predstavitev).
- Predstavitev osnovnega besedišča s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
- Rešijo DELOVNI LIST.
- ura: OUTDOORS: Introduction (PRIPRAVA)
- Prisluhnimo ZGODBI.
- Spoznamo in utrdimo nove besede s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
- Rešimo DELOVNI LIST.