TEDENSKO PRIPRAVO NAJDEŠ TUKAJ: 42. TEDEN
SLOVENŠČINA:
- ura: Pesem: MAJ
- Klikni na B/92, 93
- ura: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRKE F
- Navodila: Točno in natančno prepišejo besedilo s pisanimi črkami v zvezek – PREPIS DO ČRKE F – POŠLJI MI V UPOGLED
- V DZO za opismenjevanje rešijo vse strani, ki jih še niso rešili, vključno do črke f
- ura: HIŠICA NA DREVESU DZ 4/35
- Reši DZ, stran 35
- Če ostane čas lahko učenci rešijo še DL dopolnjevanje povedi (o sebi). Nato nekaj učencev prebere svoje opise.
- ura: ABECEDA (MALE IN VELIKE PISANE ČRKE)
- Klikni na DZO, stran 116 za ogled pisanih črk
- Tukaj je PREPIS S PISANIMI ČRKAMI, ki ga učenci prepišejo v zvezek. – POŠLJI MI V UPOGLED
- ura: 3.knjiga za EKO BZ: LISTKO IN NJEGOVA ŽIVLJENJA
- Branje knjige. V pomoč med branjem knjige je PPT – Listko in njegova življenja, da si bodo otroci med branjem ogledovali ilustracije. Tako jim bo bolj zanimivo.
- Tukaj je DL – LISTKO IN NJEGOVA ŽIVLJENJA. Učenci rešijo dano stran. Na koncu pregledate rešitve. – POŠLJI MI V UPOGLED
- ura: PREVERJANJE: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI
- Navodila: Klikni na PONOVIMO PISANO ABECEDO
- Klikni na DL – PREVERJANJE ZNANJA – PREPIS V PISANE ČRKE – POŠLJI MI V UPOGLED
- ura: V DVOJE DZ 4/39
- Rešijo DZ 4, stran 39
- Če bo čas, rešijo še DL – DVOJINA
MATEMATIKA:
- ura: MAT – TEHTAM U/85, 86, DZ 4/8.
- Snov lahko razložiš s pomočjo videa – klikni MERJENJE MASE – TEHTANJE (predstavi tudi različne tehtnice)
- Ogledamo si U/85 (ponovimo ravnovesje) nato še U/86
- Reševanje nalog v DZ 4/8
- ura: PREIZKUS ZNANJA RAČUNANJE DO 100 BREZ PREHODA
- Kdor prej konča, lahko rešuje naloge na DL – Zmorem več
- ura: TEHTAM (KILOGRAM) U/87, DZ 4/9
- Merske enote za merjenje mase lahko predstavimo s predstavitvijo – klikni PREDSTAVITEV
- Ogledamo si U/87
- Na koncu rešimo še naloge v DZ 4/9
- ura: TEHTAM (RAČUNANJE Z MERSKIMI ENOTAMI) U/88, 89, DZ 4/10, 11
- Ustno rešimo nalogo v U/88
- Nato otroke povprašamo, če so se doma igrali trgovino (delo na daljavo – učna enota DENAR), ob tem pokažemo U/89
- Rešujemo naloge v DZ 4/10, 11
SPOZNAVANJE OKOLJA:
- ura: POLETJE – MISELNI VZOREC
- Ogled PPT predstavitve POLETJE
- ura: PREIZKUS ZNANJA (EKOLOGIJA, ČLOVEŠKO TELO, GIBANJE IN SNOVI
- Tukaj je povezava do DL VROČA SKRIVANKA, ki jo rešujejo tisti učenci, ki so prej končali z delom.
- ura: NA TRAVNIKU (RASTLINE) U/80, DZ 4/59
- Klikni na predstavitev TRAVNIK – pogovor
- Klikni na predstavitev TRAVNIK – 2
- Klikni na predstavitev TRAVNIŠKE CVETLICE
- Klikni na predstavitev Trave
- Oglej si Učbenik, stran 80 (naloga zgoraj)
- Reši DZ 4, stran 59
GLASBENA UMETNOST:
- ura: RITMIČNA VAJA DZ 4/53
- Klikni na DZ 4/53
- ura: POSLUŠANJE: GLASBA ZA RAZLIČNA RAZPOLOŽENJA
- Med poslušanjem učenci dopolnjujejo delovni list – rišejo obraze glede na njihovo razpoloženje med poslušanjem (dečki – deklice) DL – GLASBA ZA RAZLIČNA RAZPOLOŽENJA
- Glasbo za poslušanje najdeš tukaj:
- skladba: Glasovi pomlad – plesna, vesela, radoživa …
- skladba: Lacrimosa dies illa – žalostna, čuteča …
- skladba: Carmina burana – strašna, mogočna …
- skladba: Ples sladkorne vile – skrivnostna, vilinska, pravljična, ljubka, očarljiva
ŠPORT:
- ura: POLETJE (OPAZOVALNI SPREHOD)
- ura: SPREHOD
- Tukaj je DL -OPAZOVANJE-TRAVNIKA, ki ga otroci rešijo na sprehodu.
- ura: GIBALNA ABECEDA NA IGRIŠČU
- Navodila: V prilogi je učna priprava na uro športa GIBALNE IGRE NA IGRIŠČU.
- Klikni na povezavo VRTAVKA in s pomočjo le te izvajaj vaje na igrišču. Po končani izvedbi je tukaj še en primer vaj brez dotikanja. Klikni na REČNI BREG in se poigrajte ob danih vajah.
LIKOVNA UMETNOST:
*Sprememba učne teme – cvetoči travik bo naslednji teden!
- in 2. uro: Uredili bomo likovne izdelke in likovni material.
ITALIJANŠČINA:
- ura: GLI ANIMALI: A me gli occhi (racconto)
- Danes je dan pravljice: A ME GLI OCCHI.
- V zvezek napiši naslov z rdečo barvo: A ME GLI OCCHI.
- Nariši vse prisotne živali v zgodbici in pripiši zraven ustrezen izraz v italijanščini (il gatto, la civetta, la rana, la farfalla, il lupo).
- ura: CAPPUCCETTO ROSSO
- Učenci si ogledajo risanko CAPPUCCETTO ROSSO.
- Primerjajo dano risanko s pravljico (brata Grimm). Kje se skrivajo razlike?
- Naučijo se besedišča: Cappuccetto rosso (rdeča kapica), la nonna (babica), il lupo (volk), il cacciatore (lovec), il cestino (košarica).
- Učenci napišejo v zvezek naslov z rdečo barvo CAPPUCCETTO ROSSO. Pravljico lahko narišejo ali pa si izberejo junaka in ga pobarvajo. Klik.
ANGLEŠČINA:
- ura: USTNO SPRAŠEVANJE
- ura: OUTDOORS: chant
- Ponovimo besede, ki smo jih spoznali prejšnjo uro na TEJ POVEZAVI. (moutain, bird, house, tree, lake, flower)
- Naučimo se pesmico “Outdoor chant” s pomočjo PREDSTAVITVE.
- igrajmo se: V zvezek riši enega izmed obravnavanih delov narave. Riši tako, da ni takoj prepoznavno, kaj rišeš. Nekdo ugibaja. Se zamenjata.