31. TEDEN – 23. 3. – 27. 3. 2020

Delo za naslednji dan je vedno zgoraj, ostali dnevi si bodo sledili po vrsti od ponedeljka naprej.

 

REŠITVE – DZ:

V roke vzameš rdečilo ali rdečo barvico in se preleviš v učitelja/učiteljico. To že znaš! Lahko pa ti tudi kdo pomaga. Ne goljufaj! Te vidim! 😁

Napačne odgovore tudi popravi.

  1. MATEMATIKA:
    1. Sreda, 25. 3. – REŠITVE – MAT – DZ str. 38
    2. Četrtek, 26. 3. – REŠITVE – MAT – DZ str. 39, 41
    3. Petek, 27. 3. – REŠITVE – MAT – DZ str. 39, 40
  2. SLOVENŠČINA: 
    1. Torek, 24. 3. – REŠITVE – SLJ – DZ str. 75 – Izdelek iz tetrapaka
    2. Četrtek, 26. 3. – REŠITVE – SLJ – DZ str. 67 – Pikapolonica

 

 


PONEDELJEK, 23. 3. 2020 – JUHUHUUUU, POMLAD JE ŽE TU!

  1. ura – SLJ: PREPIS – POMLAD
    1. Navodilo za delo: Preberi besedilo o pomladi, nato pa ga natančno prepiši z malimi tiskanimi črkami v zvezek. Upoštevaj vse velike začetnice in ločilo na koncu povedi. Bodi pozoren tudi na obliko!
    2. POMLAD – prepis (klikni)
  2. ura – MAT: BESEDILNE NALOGE Z DESETICAMI
    1. Navodila za delo: S pomočjo predstavitve DESETIŠKA ŠTEVILA ponovi učno snov o D in E, nato reši besedilne naloge. Naloge rešuj v zvezek kot kaže primer (samo številko naloge, račun in odgovor). Na koncu reši še kviz (na zadnji strani predstavitve). Bodi natančen pri branju besedil. Če naloge ne razumeš, jo preberi še enkrat, lahko tudi večkrat. Nalogo moraš razumeti, preden jo rešiš. Ne prosi takoj staršev za pomoč. VSE TO SMO ŽE DELALI V ŠOLI, ZATO KAR KORAJŽNO NA DELO!
    2. Desetice in besedilne naloge (klikni)
  3.  ura – ITJ: LA PRIMAVERA – CI VUOLE UN FIORE
    1. Reši KVIZ o spomladanskih cvetlicah.
    2. Danes je dan za glasbo, hitro pokukaj TUKAJ.
    3. Motivacijska naloga: Italijanske urice je konec, zato vstani, naredi 5 poskokov in se sprosti. Pozdravček – arrivederci 😊
  4. ura – SPO: ZNANILCI POMLADI IN DELI RASTLINE
    1. Navodilo za delo: Pozorno preberi predstavitev o znanilcih pomladi in delih rastlin. Ko končaš z branjem, odpri DZ 3 na strani 57 in reši drugo nalogo.
    2. Predstvavitev DELI RASTLIN (klikni)
    3. DZ 3/57 (klikni)
    4. OPOMBA! Tretjo nalogo bo težko rešiti, ker so zvončki že skoraj odcveteli. Če imaš možnost, poskus opravi s kakšno drugo rožico. Opažanja obesi na oglasno desko.
  5. ura – ŠPO: KRAJŠI SPREHOD V NARAVO
    1. Navodilo za delo: Če imaš možnost, pojdi na sprehod v naravo, kjer ni ljudi. Če pa koga srečaš, se mu na zelo široko izogni!

 

TOREK, 24. 3. 2020

Naj ti že vnaprej povem, da bo današnji dan bolj zabaven, no, vsaj za večino.

*** Prilagam rešitve  DZ 3-66 SPOMLADI SEJEMO IN SADIMO (klikni), da si lahko sami pregledate in popravite morebitne napake.

  1. ura – ŠPO: TELOVADBA Z JUVIJEM
    1. Navodilo za delo: Klikni na povezavo -> TELOVADIMO Z JUVIJEM. K sodelovanju povabi še koga od domačih – zabava zagotovljena!
  2. ura – SLJ: IZDELEK IZ TETRAPAKA
    1. Navodilo za delo: Besedilo v delovnem zvezku na strani 74 glasno preberi, nato na strani 75 v razpredelnico vpiši samo podatke. To smo v šoli že delali (v razpredelnico ne vpisujemo odgovorov v celih povedih, ampak odgovorimo le z besedo, torej na kratko).
    2. DZ 3/74, 75 (ko boš vse rešil, se pripravi še na delo – poglej navodila pri LUM)
  3. ura – TJA: TOYS
    1. Prisluhni pesmici »Big or Small?«
    2. Oglej si predstavitev, ki te bo vodila skozi novo snov.
    3. Naredi vajo.
  4. ura – LUM in
  5. ura – LUM: IZDELEK IZ TETRAPAKA
    1. Navodilo za delo: Oblikuj izdelek iz tetrapaka – lonček za pisala ali vazico za rože. Te likovne naloge ne boš mogel narediti v enem dnevu, saj se bo lonček moral dobro posušiti, preden ga boš lahko pobarval. Nalogo lahko nadaljuješ naslednji torek pri likovni umetnosti. Če doma nimaš tempera barv, lahko lonček pobarvaš s flomastri ali voščenkami. Če pa niti tega nimaš doma, poskusi lonček oblepiti z listki in rožicami iz narave, ali barvnimi koščki papirja. Verjamem, da se boste znašli. Po končanem delu, izdelek lahko fotografirate in fotografijo objavite na naši oglasni deski. SREČNO IN UPAM, DA BOSTE UŽIVALI PRI DELU.
    2. Klikni na povezavo –> KAŠIRANJE – kiparstvo – izdelek iz tetrapaka
  6. ura – DDP: BRANJE POLJUBNEGA BESEDILA POD RJUHO S VETILKO
    1. Navodilo za delo: Danes imej dodatni pouk kar zvečer. V roke vzemi svojo najljubšo knjigo iz domače knjižnice in svetilko, pokrij se z rjuho in vstopi v svet domišljije. Potem pa LAHKO NOČ … zzzzzz ….

Drage mame!

Želim vam čudovit dan, četudi morda ni ravno takšen, kot ste si ga predstavljale. Naj bo obdan z ljubeznijo in s svojimi najbližjimi.

Mama je ena sama (T. Pavček)

Mama je ena sama,
prva radost je mama,
prvi spev nina-nana,
prva beseda: mama!

Dajmo vse rože mami,
dajmo vsa sonca mami,
pesem, ki v nas se drami,
dajmo, zapojmo mami:

naj ne ostane brez mame
nihče na širnem svetu,
naj žive naše mame,
mame – najlepše na svetu!


Dragi otroci,

danes, 25. marca, je poseben dan, MATERINSKI DAN. Ker je vsaka mama ena in edina, je lepo, da jo na ta dan presenetiš (čeprav marsikatera mama sedaj bere to sporočilo…hehe). Poleg vseh objemov in poljubčkov ji lahko izdelaš čestitko ali papirnato rožico.

Nekaj idej najdete TUKAJ – KLIKNI!

SREDA, 25. 3. 2020

  1. ura – MAT: SEŠTEVAM DO 100 (D+E=DE)
    1. Natančno si oglej predstavitev, kjer je razložena nova učna snov: Računanje do 100 – D+E – klikni.
    2. POMEMBNO: pri teh računih si lahko na začetku pomagaš tudi z računanjem do 20. Na primer: Če je 17 + 2 = 19,  je 27 + 2 = 29 in je 67 + 2 = 69.
    3. Odpri zvezek (ali na list) in prepiši 4. stran predstavitve »ZAPIS V ZVEZEK« (tako kot vidiš – uporabi barvice in vse tudi nariši). Nato reši 10 pikapoloničinih računov. Spomni se pravila: ČE SEŠTEVANCEM ZAMENJAŠ MESTA, SE REZULTAT NE SPREMENI.
    4. Pri delu si lahko pomagaš s stotičnim kvadratom.
    1. Navodilo za delo:
    2. DZ 3/38
  2. ura – SLJ in
  3. ura – SLJ: VELIKI IN MALI PISANI ČRKI S IN Š
    1. Navodilo za delo: Upam, da so ti šle črki z in ž.  Danes se boš izuril/a v zapisu velikih in malih črk S in Š. Poglej si poteze črk na Deželi Lili in Bine: zapis črke S (klikni) in zapis črke Š (klikni), nato pa si natančno oglej primere na delovnem listu. Bodi natančen/a, piši črke z eno potezo, od črte do črte.
    2. DZO, 104, 105
    3. Delovni list: Mali in veliki pisani črki s in š (če si lista ne moreš natisniti, vadi v zvezku)
    4. POMOČ: Morda se ti bo zdelo veliko dela, a si ga razporedi čez dan, lako pa kakšno vrstico pustiš tudi za jutri (a ne preveč). Ko je roka utrujeno, z njo malo potelovadi – sej to že veš!
  4. ura – ITJ: LA PRIMAVERA (GLI ANIMALI DEL PRATO)
    1. Travniške živali so priredile zabavo. Poglej, katere živali so se zabave udeležile. Preberi in nauči se, kako se določeno žival poimenuje v italijanščini. GLI ANIMALI DEL PRATO (učna snov) (klikni).
    2. Dopolni UČNI LIST “GLI ANIMALI DEL PRATO” (klikni). V desnem stolpcu imaš zapis živali, v levi stolpec pa je potrebno živalico narisati in pobarvati. Poglej primer metulja. Če imaš možnost, si učni list natisni in zalepi v zvezek, sicer pa prepiši vse v zvezek.
    3. Ko zaključiš z delom, fotografiraj svoj izdelek in mi ga pošlji s pomočjo spletnega obrazca (klikni). Obrazec deluje tako, da vneseš zahtevane podatke (ime in prvo črko priimka ter razred), nato klikneš na DOKUMENT in poiščeš fotografijo, ki želiš deliti z menoj. Na koncu klikneš še na NALOŽI.
    4. Danes je MATERINSKI DAN! Razveseli svojo mamo in ji povej, da jo imaš rad/a. Povej ji tudi v italijanščini: MAMMA, TI VOGLIO BENE!
  5. ura – GUM: GLASBILA – PONOVIMO
    1. Navodilo za delo: Se spomniš, katera so Orffova glasbila? Še enkrat si jih oglej v učbeniku in si jih poskusi čim več zapomniti.
    2. U/36
    3. ZA RADOVEDNEŽE: Če si želiš narediti svoje glasbilo, klikni na povezavo in sledi Ribiču Pepetu (na dnu spletne strani je VIDEO POSNETEK) – Ribič Pepe – IZDELAJMO TOLKALA

ČETRTEK, 26. 3. 2020

  1. ura – MAT: SEŠTEVAM DO 100 (DE+E=DE)
    1. Navodilo za delo: Za segrevanje možgančkov najprej reši samo 4. nalogo v delovnem zvezku: klikni – DZ 3/39.
    2. Danes bomo nadgradili delo včerajšnje ure. Preberi razlago seštevanja dvomestnega števila z enomestnim brez prehoda: SEŠTEVANJE DO 100 (DE + E = DE)
    3. Oglej si tudi razlago v učbeniku: klikni – U/69.
    4. Delo nadaljuj z utrjevanjem danes usvojenega znanja v DZ 3/41 – klikni.
    5. ZA RADOVEDNEŽE: klikni še na spletno vadnico Moja matematika in pojdi na  PRIŠTEVANJE ENIC BREZ PREHODA. Reši nalogo 2421 – klikni na nalogo samo, če si že prijavljen. 😉
  2. ura – GUM: PESEM POMLADANSKA
    1. Navodilo za delo: Preberi besedilo pesmi POMLADNA v učbeniku: klikni – U/34.
    2. Poslušaj glasbeni posnetek – klikni.
    3. V zvezek GUM ali na list napiši naslov Janez Bitenc, POMLADNA in ilustriraj vsebino pesmice.
  3. ura – SPO: Naš mali projekt: MLADI VRTNARJI IN RAZISKOVALCI
    1. Navodilo za delo: V učbeniku si oglej stran 61, vendar tebi ne bo potrebno narediti teh poskusov. Želela pa bi, da doma poiščeš tri kovinske pokrovčke (lahko so tudi plastični) npr. od kumaric, rdeče pese, medu,… Na vsak pokrovček daš tri plasti WC papirja ali vatko, na vsak papir pa tri zrna fižola. Vse skupaj malo zmočiš pod vodo in paziš, da se papir ne posuši. Po potrebi ga navlažiš. Nato daš en pokrovček na okensko polico, kjer je dovolj sončne svetlobe, drugega zapreš v omaro, kjer ni svetlobe, tretjega pa položiš v hladilnik, kjer ni toplote. Počakaj dva tedna in izpolni delovni list, če ga lahko natisneš, če ne pa opažanja zapiši v zvezek pod naslov SPREMLJANJE KALITVE FIŽOLA V POSEBNIH POGOJIH. Tudi sama bom naredila poskus in čez dva tedna ti bom na oglasno desko prilepila fotografijo mojega fižola.
    2. DL – SPREMLJANJE KALITVE FIŽOLA V POSEBNIH POGOJIH (kdor ne more natisniti DL, naj nariše opažanja v zvezek pod naslov SPREMLJANJE KALITVE FIŽOLA V POSEBNIH POGOJIH).
    3. Za konec si oglej risanko, kaj vse potrebuje rastlina za rast: Radovedni Jaka – Kaj potrebujemo za gojenje fižola. Pri tem posnetku me je zmotilo le to, da Jaka reče, da bo posadil seme. V resnici seme posejemo, a morda je to rekel le zato, ker ga je zakopal v zemljo, ne pa samo položil nanjo. 😁
    4. ČE KDO ŽELI in ima doma vse potrebno za poskus, lahko fižol poseje v lonček z zemljo in opazuje rast le tega v vseh pogojih.
    5. Klikni – U/61
  4. ura – TJA: TOYS – Opposites: Big or small
    1. Še enkrat poslušaj pesmico »Big or small?«. Jo znaš morda že zapeti?
    2. Zate sem pripravila čisto pravo raziskovalno nalogo. Navodila si oglej tukaj.
    3. Ko končaš, fotografiraj in fotografijo pripni tukaj. Prilagam navodila, kako pripeti fotografijo na oglasno desko (klik).
  5. ura – SLJ: PIKAPOLONICA (opis živali)
    1. Navodilo za delo: Večkrat preberi besedilo PIKAPOLONICA v učbeniku: klikni – U/58, nato pa reši naloge v delovnem zvezku: klikni – DZ 3/67.

PETEK, 27. 3. 2020

  1. ura – SLJ: SKRBIMO ZA OKOLJE
    1. Oglej si kratko risanko: klikni – LEPŠI SVET – ODPADKI.
    2. Preberi besedila v učbeniku in razmisli o tem, kako lahko ti poskrbiš za varovanje našega okolja.
    3. Najprej klikni – U/59, nato klikni še na U/60.
    4. Ko boš prebral vsa besedila, poskusi domačim glasno povedati vse, kar si si zapomnil. Naj bo tvoj izziv ta, da si zapomniš čim več podatkov.
  2. ura – SLJ: ZBIRAMO PAPIR
    1. Nadaljujemo uro SLJ, zato klikni na U/52 in si oglej sličice. Najprej ustno ob sličicah pripoveduj zgodbo, nato v zvezek SLJ napiši naslov ZBIRAMO PAPIR in ob vsaki sličici zapiši vsaj eno poved. *Če znaš, lahko napišeš kratko zgodbico.
  3. ura – MAT: SEŠTEVAM DO 100 (D+E=DE) – besedilne naloge
    1. Reši 5. nalogo v DZ 3/39 – klikni.
    2. Na naslednji strani nadaljuj z reševanjem besedilnih nalog DZ 3/40 – klikni. Osmo nalogo rešuj v zvezek:
      1. na sredino napišeš naslov VAJA DZ/40 – 8. naloga,
      2. pri strani napišeš datum (27. 3.),
      3. izpustiš vrstico in na začetek vrstice napišeš 1. naloga.
      4. Za vsako besedilno nalogo najprej napiši račun, nato nariši – lahko črtico za D in krogec za E (na primer: 20 + 3 = II + …), potem ga izračunaj, na koncu pa še odgovori na vprašanje v celi povedi.
    3. IDEJA!: Če imaš Lego kocke, si lahko iz kock zgradiš stolpce po 10 kock za desetice, posamezne kocke pa za enice. Če kock nimaš, nič za to, lahko uporabiš kaj drugega, na primer zamaške, fižolčke, škatle za jajca, druge kocke ali karkoli imaš pri roki.
  4. ura – ŠPO: PLES – OB BISTREM POTOKU JE MLIN
    1. Malce se ogrej in naredi nekaj gimnastičnih vaj, nato klikni na povezavo PLES – OB BISTREM POTOKU JE MLIN in prosi koga od domačih, če se ti pridruži pri plesu. Sam tega ne boš zmogel.
    2. Če želiš, lahko poslušaš pesem, ki vas jo je študentka naučila in zraven prepevaš – klikni na PESEM.
  5. ura – SPO: PREVERIM SVOJE ZNANJE O POMLADI
    1. Preglej in preberi učno snov v učbeniku: klikni – U/62.
    2. Reši naloge v delovnem zvezku: klikni – DZ  3/79.
    3. Prilagam ti tudi delovni list, s pomočjo katerega boš utrdil svoje znanje o pomladi – klikni na PREVERJANJE ZNANJA SPO – POMLAD – 2020 – Ni potrebno natisniti, lahko le ustno odgovarjaš na vprašanja.
    4. Če želiš, si oglej še risanko: Radovedni Jaka KAJ IMAM PRI POMLADI NAJRAJE. Kaj imaš pa ti najraje pri pomladi?