34. TEDEN – 13. 4. – 17. 4. 2020

Pozdravljeni dragi moji učenci in starši v petem tednu dela na daljavo. Verjamem, da ste po praznikih spočiti in pripravljeni na nove šolske dogodivščine.

V novem tednu vas čaka kar nekaj zanimivih vsebin. Vedno izbiram take, katere lahko vsi uspešno opravite.

Še vedno pa velja, da če me potrebujete, se mi lahko oglasite, me kaj povprašate, mi kaj pokažete, preberete, zapojete, lahko tudi poklepetate. Skratka, bodimo v kontaktu. Skupaj nam je lepše in lažje.

 

PONEDELJEK, 13. 4. 2020

PRAZNIK – VELIKONOČNI PONEDELJEK
Če želiš, si lahko o veliki noči ogledaš prispevek na otroški oddaji Infodrom.

TOREK, 14. 4. 2020

  1. ura – ŠPO: ŠPORTNA ABECEDA
    1. Če si se med prazniki preveč najedel/a ti bo sedaj prav prišla ura športa, da se vrneš v prejšnjo formo. Zate sem tudi danes pripravila zanimivo uro, kjer se boš sprehodil/a po abecedi in se ob tem razmigal/a. Klikni – ŠPORTNA ABECEDA.
  2.  ura – SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA K 
    1. Pri pisanju pisane abecede smo že zelo napredovali. Verjamem, da pri pisanju paziš na pravilno držo telesa in rokice. Danes je na vrsti velika in mala pisana črka K.  Poglej si poteze črke v DEŽELI LILI IN BINE. 
    2. Nato si oglej primere na delovnem listu. Bodi natančen/a, piši z eno potezo, natančno od črte do črte – klikni na MALA IN VELIKA PISANA ČRKA K. Opozoriti te moram, da bodi zelo pozoren/a predvsem pri zapisu velike pisane črke K, kako boš napisal/a kljunček – da ne bo preširok in prevelik!
    3. STRESI ROKO, ZAOKROŽI Z ZAPESTJEM IN NADALJUJ Z DELOM. LAHKO TUDI NAREDIŠ DESET POČEPOV IN 10 POSKOKOV. 
    4. Črko k utrdi tudi z zapisom na DZO 2/106, 107. Sedaj, ko smo spoznali vse tri črke l,t,k, lahko to stran rešiš v celoti.
    5. Domača naloga do petka: Klikni na PREPIS POVEDI DO ČRKE KPri prepisu pazi na obliko in enopoteznost. Piši od črte do črte, natančno.
  3. ura – TJA: FESTIVALS: Easter
    1. Minuli podaljšan vikend je bil v znamenju velike noči, praznika, ki mu v angleščini rečemo »EASTER«. Prisluhni zgodbi »If I were the easter bunny«
    2. Oglej si slovarček besed, povezanih z veliko nočjo. Z klikom na zvočnik boš besede tudi slišal/a.V spodnjem delu delovnega lista reši križanko.
    3. Z domačimi se igraj igo »Easter hunt«. Navodila dobiš tukaj.
  4. ura – LUM: USTVARJANJE Z NARAVNIMI MATERIALI
    1. Čeprav je velika noč za nami, sem ti za današnjo uro likovne umetnosti pripravila zelo zanimivo nalogo. Iz naravnih in odpadnih materialov lahko izdelaš zajčka. Pa naj to ne bo velikonočni zajček, ampak tvoj zajček, ki te bo spremljal pri šolskemu delu. Ko ga boš izdelal/a, ga lahko poimenuješ in ga daš na svojo pisalno mizo. Tako ti bo vsak dan delal družbo, da ti ne bo dolgčas.
    2. Navodila za delo: Klikni na LUM – zajček in prični z ustvarjanjem. Naj ti zaupam, da sva tudi s Kristi izdelovali zajčka. Poimenovali sva ju Uhica in Uhi. 😊
  5. ura – LUM: USTVARJANJE Z NARAVNIMI MATERIALI
    1. Če želiš še ustvarjati, si oglej predstavitev Ustvarjanje z naravnimi materiali. Videl boš, kaj vse se da narediti iz naravnih materialov. Če imaš možnost, pojdi v naravo, in tudi ti ustvari kaj podobnega. Svojo umetnino lahko fotografiraš in fotografijo obesiš na našo oglasno desko – klikni 😊
  6. ura – DDP: MATEMATIČNI KENGURU
    1. Če bi bili v šoli in bi pouk potekal po ustaljenih tirnicah, bi že opravili tekmovanje za Mednarodni matematični kenguru. ČE ŽELIŠ, pa lahko za zabavo rešuješ naloge iz preteklih tekmovanj. Klikni na SPLETNO REŠEVANJE NALOG IZ PRETEKLIH TEKMOVANJ – izberi tekmovalno skupino OŠ 2 (to je drugi razred) in veselo na delo.

SREDA, 15. 4. 2020

Opozorila bi te tudi na to, da je štirinajst dni od kalitve fižolčkov že minilo. Na list papirja napiši in nariši tvoj fižolček. Verjetno si opazil, da za normalno rast potrebuje vse pogoje (toploto, svetlobo, vodo in seveda zemljo). Tukaj pokukaj na moj fižolček po dveh tednih opazovanja. Klikni na KALITEV FIŽOLA – OPAZOVALNA NALOGA

Kako ti pa je šla tedenska naloga SPO v DZ 3/101? Si spremljal/a in vpisoval/a v tabelo, kaj koristnega si storil/a za svoje zdravje v posameznem dnevu? Si kakšno stvar večkrat počel/a? Katero? Obkroži jo s poljubno barvico. 😊

  1. URA – MAT: ODŠTEVAM do 100 (DE – E = DE)
    1. Navodila za delo: Najprej si preglej REŠITVE – DZ 3 str. 65
    2. Nato reši strani v DZ 3/ 68, 69.
    3. Če želiš, lahko rešiš tudi vaje v Spletni vadnici Moja matematika 246124622463. (Najprej se prijavi.)
  2. URA – SLJ: DOGOVOR Z ZOBOZDRAVNICO
    1. Kako dobro skrbiš za svoje zobe? Kolikokrat na dan si jih umiješ? Kdaj si bil/a nazadnje pri zobozdraviku? Danes si oglej oddajo iz Tomaževega sveta z naslovom DOGOVOR Z ZOBOZDRAVNICO (za ogled filmčka klikni na ikono poleg naslova). Kaj misliš, da se je Tomaž z zobozdravnico dogovoril?
    2. Po ogledu oddaje reši 1. in 2. nalogo v DZ 3/96, 97. Če želiš, reši še 3. nalogo.
  3. URA – SPO: ZDRAVA PREHRANA
    1. Najprej bomo malo razgibali možgančke in telo ter se še zraven nekaj naučili. Klikni na igro: ZDRAVO ali NEZDRAVO. Da ti bo igra bolj zabavna, lahko vstaneš ali poskočiš, če je hrana zdrava, če je hrana nezdrava pa počepneš ali pa se kar usedeš na tla.
    2. Ali veš, kako se zdravo prehranjevati? Pa poglejva. Klikni na posnetek.
    3. Reši 1. nalogo v delovnem zvezku na strani 108. Z zeleno barvo označi tisti obrok, za katerega misliš, da je bolj zdrav.
    4. Si že kdaj slišal za prehransko piramido? No, pa poglejva, kaj to je. Klikni na posnetek.
    5. Reši 2. nalogo v delovnem zvezku na strani 109. Izdelaj zdrav jedilnik (zajtrk, malica, kosilo, malica, večerja). Izbiraš lahko med podanimi živili ali drugimi živili, ki so po tvojem mnenju zdrava in primerna.
    6. ZA RADOVEDNEŽE: Če bi se rad/a naučil/a, kako pri čisto vsakem obroku pravilno vnesti za telo vsa potrebna hranila, si oglej še posnetek – KLIK.
  4. URA – ITJ: LA TERRA DELL’AMICIZIA (favola)
    1. Dragi moj učenec, draga moja učenka! Juhuhu, danes je dan pravljice. Udobno se namesti in prisluhni. KLIK.
    2. Ali ti je bila pravljica všeč? Reši KVIZ.
    3. Se želiš poigrati z Dinom in z njegovimi prijatelji? Hitro klikni na NAVODILA.
  5. URA – GUM: MOJI BELI ZOBKI
    1. Se spomnite Sapramiške? Joj, kako jo je bolel zob! Prisluhni njeni pesmici MOJI BELI ZOBKI. Jo že poznaš? Pesmico si večkrat predvajaj in ob posnetku prepevaj.
    2. MOJI BELI ZOBKI – besedilo pesmi ni potrebno natisniti, lahko ga le prebereš.
    3. Če želiš, lahko poslušaš pravljico Sapramiška, v kateri boš slišal tudi tole pesmico. Predlagam ti, da jo poslušaš kar zvečer pred spanjem. Še prej pa si ne pozabi umiti zob! 😊

ČETRTEK, 16. 4. 2020

Navodila za športni dan: ŠPORTNI DAN – “MI SUPERJUNAKI TO ZMOREMO


PETEK, 17. 4. 2020

  1. ura – SLJ: PRAVE NAVADE ZA ZDRAVO ŽIVLJENJE
    1. V zadnjih dnevih in tednih si veliko izvedel/ o tem kako skrbiš za svoje zdravje, o zdravi prehrani in na splošno o zdravju. Danes pa boš razmišljal/a o svojih NAVADAH. Odpri učbenik, na strani 64 in si oglej slike.  Dobro opazuj: “Kaj je na njih narisano?” in “Kaj se na njih dogaja?”.
    2. Sedaj pa v zvezek SLJ napiši  naslov MOJE NAVADE ZA ZDRAVO ŽIVLJENJE  in v nekaj povedih (vsaj pet) napiši, kakšne so tvoje navade za zdravo življenje. Pri pisanju bodi pozoren/a na pravilen zapis besed, presledek med besedami, čitljivost zapisa, estetskost zapisa (lepa pisava) in seveda na veliko začetnico.
    3. Zapis mi pošlji v vpogled na e-poštni naslov: mateja.puc@ossmarje.si.
  2. ura – SLJ: DOBER TEK
    1. Najprej si preglej prepis povedi s pisanimi črkami. Kako ti je šlo? Si bil pozoren na enopoteznost, natančnost, vezave črk? PREPIS POVEDI DO K – REŠITVE.
    2. Si že kaj lačen/na? Pred malico si oglej oddajo iz Tomaževega sveta z naslovom DOBER TEK (naj te opozorim, da moraš za ogled filmčka klikniti na ikono posnetka zgoraj pri naslovu nad Binetom).
    3. Čaka te še reševanje nalog v DZ 3/110, 111Če delovnega zvezka nimaš, v zvezek napiši naslov oddaje ter nariši ali napiši tvoj najljubši prizor.
  3. ura – MAT: Odštevam do 100 (D – E = DE) 
    1. Najprej si z rdečilom preglej rešitve nalog v DZ 3 str. 68, 69. Kako ti je šlo?
    2. Tudi pri današnji uri MAT bomo odštevali, in sicer od desetiških števil bomo odšteli enice. Najprej si oglej dva filmčka, ki prikazujeta način reševanja današnjih računov.
      1. PRVI PRIMER 
      2. DRUGI PRIMER 
    3. Se ti zdi težko? Če meniš, da potrebuješ še dodatne razlage, si lahko ogledaš še tretji primer razlage.
      1. TRETJI PRIMER
    4. Nato odpri U /74  in si oglej prva dva primera, nato pa vadi naučeno v DZ 3/71.
  4.  ura – ŠPO: LOVLJENJE IN PODAJA ŽOGE NA MESTU
    1. Zagotovo se doma skriva kje kakšna žoga. V primeru, da žoge nisi našel, lahko vzameš plišasto igračo.
    2. Si morda že slišal/a za živalsko telovadbo? Ja? Kaj pa živalsko telovadbo z žogo? Še ne? No pa razišči, kaj to je – KLIKNI TUKAJ in se živalsko razgibaj. Če uporabljaš mobilno napravo KLIKNI TUKAJ.
    3. Ali veš, da žogo lahko vržemo na več načinov? Oglej si posnetek – KLIK in pokazala ti bom.
    4. Naučil/a si se metanja in lovljenja žoge. Oglej si posnetek vaj – KLIK  in si nato izberi vajo (* nič hudega, če nimaš para, izberi si vajo ob steno ali leže).
      1. vaje v paru – KLIK
      2. vaje ob steno – KLIK
      3. vaje leže – KLIK
    5. Si se že zelo utrudil/a? Spremeni se v metuljčka in se sprosti ob tem videu – KLIK. Pomisli na pravilno dihanje.
  5.  ura – SPO: KULTURA PREHRANJEVANJA
    1. Se tvoj želodček že kaj oglaša? Po tej šolski uri bi običajno v šoli šli na kosilo. In najbrž bo tudi danes pri tebi tako, a še prej se boš še nekaj naučil/a. Ne dvomim v to, da veliko o tem že veš in boš svoje znanje le še bolje utrdil/a. S pomočjo videoposnetka spoznaj nekaj o BONTONU ZA MIZO. Si že kdaj slišal/a za to besedo? Če je tvoj odgovor “NE”, potem se bojim, da si med poukom klepetal/a.
    2. Preberi še pravila obnašanja, ki sem jih pripravila zate. Klikni na BONTON ZA MIZO. Kako se ti vedeš za mizo? Pomisli.
    3. Oglej si posnetek o tem, kako pravilno pripravimo pogrinjek. Klikni na PRIPRAVA POGRINJKA.
    4. Na spletu najdeš veliko idej, kako lahko zgubaš prtiček. Tukaj je nekaj idej, če jih želiš uporabiti:
    5. PRVA IDEJA
    6. DRUGA IDEJA
    7. Tvoj izziv je, da sam/a pripraviš pogrinjek za skupni družinski obrok (kosilo, večerja). To lahko storiš že danes, lahko pa tudi en dan med vikendom. Predlagam ti še, da greš na domači vrt ali bližnji travnik, seveda če imaš možnost, in nabereš šopek rožic ter jih daš v vazico na sredo mize. Verjamem, da bo obed bolj prijeten. Pa dober tek. 😊

Bitmoji Image