37. TEDEN: 4. 5. – 8. 5. 2020

POZDRAVLJENI V SEDMEM TEDNU DELA NA DALJAVO. STE SI KAJ ODPOČILI?
Bitmoji Image

Si med počitnicami kaj zanimivega doživel/a? Objavi! Tukaj je bližnjica do naše oglasne deske – klik na Oglasna deska. 


PONEDELJEK, 4. 5. 2020

  1. ura – SLJ: Pesem MALIM SO VŠEČ
    1. Klikni na predstavitev pesmi MALIM SO VŠEČ – SLJ. Med predstavitvijo moraš klikniti na sliko regratove lučke, da te popelje v poslušanje pesmi.
    2. Nato odpri Berilo na strani 12 in trikrat glasno preberi pesem.
    3. Sedaj pa sestavi svojo kitico za pesem z naslovom Malim so všeč. Kitico mi pošlji na mail. Sama pa bom zbrala vse vaše kitice in sestavila pesem 2. b oddelka z enakim naslovom. Pesem bom objavila, da jo boste lahko vsi prebrali. VESELO NA DELO! 👍🤗
  2. ura – MAT: DENAR
    1. Najprej si z rdečilom preglej rešene naloge v DZ – klikni: REŠITVE – MAT – DZ 3 str. 77, 78, 81*
    2. Ali imaš svoj hranilnik? Kaj v njem hraniš? Poglej, kaj imam v hranilniku jaz v TEM VIDEU – KLIK.
    3. Reši 2. nalogo v delovnem zvezku na strani 84.
    4. Oglej si, kaj imata v denarnici deklici Maša in Tjaša s klikom na VIDEO – KLIK.
    5. Reši spodnji del naloge v delovnem zvezku na strani 85.
    6. Bi se rad spremenil v čisto pravega trgovca? Sledi TEM NAVODILOM in poglej, kako.
    7. Za radovedneže: Te zanima, kako je nastal prvi denar? Oglej si POSNETEK – KLIK.
  3. ura – ITJ: I GIORNI DELLA SETTIMANA (filastrocca “La settimana dei fiori”)
    1. Buongiorno 😊 Come hai trascorso le vacanze? Kako si preživel/a počitnice? Upam, da si si nabral/a novih moči in da se veseliš današnje ure italijanščine. 😉
    2. Prisluhni recitaciji pesmi »La settimana dei fiori« in se jo skupaj z menoj nauči.
    3. Natisni in prilepi v zvezek besedilo pesmi: LA SETTIMANA DEI FIORI (FILASTROCCA)
    4. Preberi še enkrat pesmico in si v besedilu podčrtaj 4 besede in/ali sličice. Ko to storiš, pa v zvezek napiši 4 poljubne povedi, ki vključujejo izbrane besede/sličice. Na primer: Il girasole è giallo, marrone e verde. Ali pa: La casa è grande. Itd.
    5. Svoj zapis mi prosim pošlji preko spletnega obrazca.
  4. ura – SPO: GIBANJE
    1. Klikni na PREDSTAVITEV O GIBANJU, ki te bo popeljala skozi današnjo uro spoznavanja okolja.
    2. Sedaj pa se vrni na prej omenjeni sliki ter opazuj, poimenuj, opisuje in oponašaj različna gibanja. Klikni SPO – GIBANJE – OPAZUJ, POIMENUJ, OPISUJ. 😉
    3. Na koncu ure te čaka še KVIZ O GIBANJU.
  5. ura – ŠPO: GIBANJE NA SVEŽEM ZRAKU
    1. Kot sem vam obljubila prejšnjo šolsko uro, boste pri športu oponašali različne živali. Če je možno, si doma oglej posnetke in se pojdi gibat v naravo, če ne, pa se gibaj kar pri odprtem oknu, lahko tudi na balkonu, terasi ali dvorišču. Najprej se malce ogrej, tako da narediš nekaj gimnastičnih vaj. Začni pri glavi, nato razgibaj celo telo, vse do pet, tako kot to počnemo v šoli.
    2. Nato klikni na: PREDSTAVITEV 1. Če ne moreš ven, začni kar z vajami, v nasprotnem primeru, pa si vaje oglej in si jih čim več zapomni, nato pa jih v naravi izvedi. Seveda ti pa dovolim tudi oboje!😉
    3. Ko končaš lahko opraviš še drugi sklop vaj. Klikni na PREDSTAVITEV 2.
    4. Sedaj pa se umij in se spočij. Za danes si s poukom zaključil/a.  👍

TOREK, 5. 5. 2020

  1. ura – ŠPO: JUTRANJA TELOVADBA
    1. Za uro športa sem ti pripravila dve vadbi. Sam/a si izberi, katero boš opravil/a:
      1. Klikni na 7 MINUTNI TRENING ZA CELO TELO ali
      2. pa naredi ŠPORTNE VAJE , ki so podobne tistim, ki jih delamo v šoli.
  2.  ura – SLJ: BESEDE S ŠIRŠIM POMENOM
    1. Vzemi zvezek, poslušaj novo snov o BESEDAH S ŠIRŠIM POMENOM, in sledi navodilom na posnetku. Prepis za v zvezek najdeš tudi tukaj: SLJ – NADPOMENKE – DELO V ZVEZKU.
    2. Odpri DZ na strani 90 in reši dane naloge
  3. ura – TJA: FOOD – More food
    1. Počitnice so za nami. Upam, da ste si spočili. Se še spomniš, o čem smo govorili pred počitnicami? Ponovno prisluhni novim besedam. GLASNO PONOVI.
    2. Na pikniku so bili še lačni, zato so prinesli še nekaj hrane. Poglej katere.
    3. IGRAJMO SE (KLIK): Poslušaj, nato izberi ustrezno sličico, da lahko napreduješ.
  4. ura – LUM: AVTOPORTRET
    1. Preden se lotiš likovne umetnosti si privošči odmor. Kako rečemo? LULAT, PIT IN ROKE UMIT. 😊👏
    2. Kaj bo danes tvoja likovna naloga, boš izvedel/a tako, da klikneš na PREDSTAVITEV. Sedaj pa začni z delom. Če nimaš risalnega lista, se nariši na navaden brezčrten A4 list.
  5. ura – LUM:
    1. Nadaljevanje dela četrte ure (risanje avtoportreta)
  6. ura – DDP: BRANJE POLJUBNEGA BESEDILA SVOJI NAJLJUBŠI IGRAČI (lahko tudi zajčku)
    1. Danes imej dodatni pouk kadarkoli želiš. V roke vzemi eno knjigo iz domače knjižnice in svojo najljubšo igračo, lahko tudi zajčka, ki si ga izdelal/a.  Verjamem, da bo tvoja igrača tvoj najboljši poslušalec! Skupaj vstopita v svet črkarije ali domišljije. Saj nisi pozabil/a brati, kaj ne? 😊😊😊

Bitmoji Image


SREDA, 6. 5. 2020

  1. ura – MAT: DENAR
    1. Prejšnjo uro smo spoznali denarno enoto evro. Sedaj veste, da evre delimo na bankovce in kovance. Razmislite, kaj bi lahko kupili za 1 evro? Ali veste, da imamo še manjšo enoto kot je evro? Ja, to so centi. Včeraj ste si ogledali stojnice in cene na listkih. Ponovimo, kaj pomeni vejica na ceni. Klikni na: CENTI, preberi vse na tej strani in ustno odgovori na vprašanja.
    2. Učbeniku, stran 83 si lahko ogledaš mersko enoto cent in njegove vrednosti.
    3. Učbeniku, stran 84 ipa le USTNO ODGOVORI na vprašanja. Odgovorov ti ni potrebno zapisati v zvezek.
    4. Če želiš, se lahko poigraš še z nalogami v Deželi Lilibi.
      1. Klikni na: DENAR 1.
      2. Klikni na: DENAR 2.
    5. Za domačo vajo čisto sam reši DZ 3/86.
  2. ura – SLJ:MALA IN VELIKA PISANA ČRKA H
    1. Na vrsti je učenje zapisa velike in male pisane črke H. Predvsem velika pisana črka H zahteva već spretnosti, zato si najprej temeljito oglej zapis potez črke H. Če bi bili v razredu, bi vam jo predstavila kot združitev velike pisane črke i in lamega pisanega
    2. Poteze zapisa pisane črke h iz Dežele LILIBI.
    3. Pripravila pa sem ti še dva primera, ki sta ti lahko v pomoč.
    4. Klikni na: VELIKA PISANA ČRKA H.
    5. Klikni na: MALA PISANA ČRKA H.
    6. Kot običajno sem ti pripravila delovne liste, s pomočjo katerih boš utrdil/a zapis pisane črke. Klikni na MALA IN VELIKA PISANA ČRKA H ter točno in natančno prepiši vse kar je na delovnih listih.
  3. ura – SLJ: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA H
    1. Najprej razmigaj in stresi rokico, zaokroži z zapestjem in se loti še prepisa. Za delo imaš dovolj časa, zato te prosim, bodi natančen/na. Klikni na: PREPIS DO ČRKE HČe ti danes vsega ne uspe, nič za to. Boš jutri dokončal/a.
  4. ura – ITJ: 
    1. Buongiorno 😊 Ali si vedel/a, da bodo v Italiji med vikendom praznovali MATERINSKI DAN? Ali veš, kako pomemben je mamin poljub? O njegovem pomenu govori tudi ta pripoved: IL BACIO DELLA MAMMA. Prisluhni posnetku. Ob tej priložnosti svojo mamico razveseli z risbico in ji povej, da jo imaš rad/a. Kako se to reče v italijanščini? Dovoli, da ti pomagam: »CARA MAMMA, TI VOGLIO BENE.«  Bitmoji Image
    2. Danes pa bomo spoznali mesece v letu. Ali si si zapomnil, v katerem mesecu praznujejo materinski dan v Italiji? Kdaj pa v Sloveniji?
    3. Sedaj pa se bomo naučili pravilno poimenovati mesece. Prisluhni posnetku: I MESI DELL’ANNO.
    4. Natisni ali prepiši v zvezek učno snov: I MESI DELL’ANNO (učni list).
  5. ura – GUM: UTRJEVANJE OBRAVNAVANIH PESMIC
    1. Današnjo uro glasbene umetnosti si sestavi sam/a. Ura je namenjena utrjevanju pesmic, ki smo se jih učili v tem šolskem letu. Če imaš pri sebi zvezek GUM, ga malce prelistaj, sicer pa prepevaj vse pesmi. Klikni na PESMICE – 2 in si poišči poznane pesemi. Uro lahko izvedeš kadarkoli v dnevu, tudi zunaj na sprehodu. Zabavaj se!

ČETRTEK, 7. 5. 2020

 

  1. ura – MAT: IGRAMO SE TRGOVINO 
    1. Najprej si z rdečilom preglej rešitve nalog v delovnem zvezku:
      1. MAT – REŠITVE – DZ 3-84, 85
      2. MAT – REŠITVE – DZ 3-86
    2. Deklica Kati se rada igra trgovino. Pravkar potekajo zadnje priprave pred odprtjem … Ugani, kaj vse bo prodajala! Klikni : IGRAJMO SE TRGOVINOTrgovine ne moreš zapustiti brez postanka pri blagajni. Kati izstavi račun. Ampak Mina ne bo plačala samo z denarjem … poglej – klik na PRI BLAGAJNI.
    3. Danes se boš pri uri matematike tudi ti igral/a trgovino. Domišljije naj ti ne zmanjka. Nekaj napotkov najdeš tukaj: IGRAMO SE TRGOVINO.
    4. ***Če želiš, lahko tudi rešiš kakšno vajo na temo denar, ki jo najdeš TUKAJ – klik.
  2. ura – GUM: MI PLEŠEMO »JUST DANCE KIDS«
    1. Pri uri glasbe danes kar brez zadržkov! Prepevaj in pleši brez zadržkov. V You Tube vpiši “JUST DANCE” ali pa klikni na spodnji dve povezavi, izberi si pesem, ki ti najbolj ustreza in se zabavaj. K zabavi povabi še koga od domačih. Veliko zabave ti želim!😊
      1. JUST DANCE
      2. JUST DANCE KIDS 
  3. ura – SPO: KAKO DELUJEJO?
    1. Klikni na PREDSTAVITEV – KAKO DELUJEJO, katera te bo popeljala po današnji uri spoznavanja okolja.
    2. Odpri še učbenik na strani 72 in preberi, kar sta Lili in Bine zate pripravila.
  4. ura – TJA: FOOD
    1. Koliko različne hrane smo že spoznali! V zvezek, kjer si narisal/a hrano iz prejšnje ure, dodaj še novo hrano. Pomagaš si lahko s TEM LISTOM.
    2. Igrajmo se! Poslušaj in klikni na slišano hrano na stojnici.
  5. ura – SLJ: TILEN (opis osebe)
    1. *Prosim, da mi pošljete zapise pisanih črk (H).
    2. Ali poznaš dečka po imenu Tilen? Preberi o njem v učbeniku na strani 68. Ga morda poznaš? Ne? Si pa iz prebranega kar nekaj o njem izvedel. Takemu besedilu rečemo OPIS OSEBE. Ali znal/a na tak način sebe opisati? Poskusi se opisati. Ni potrebno zapisovati, lahko le ustno poveš domačim.
    3. Nato odpri DZ 3/103 in natančno odgovori na vprašanja. Odgovori naj bodo v celi povedi. Pazi na veliko začetnico in ločila. Ko boš odgovoril/a na vsa vprašanja, odgovore še enkrat preberi in popravi morebitne nastale napakice.

PETEK, 8. 5. 2020

     KULTURNI DAN – »PEKARNA MIŠMAŠ«

Navodila za izvedbo kulurtnega dne najdeš tukaj: klikni – KULTURNI DAN – PEKARNA MIŠMAŠ.

making bread

Danes sem naletela na zanimiv članek oddaje Infodrom o odpiranju šol. Če želiš, si ga lahko ogledaš. Klikni na INFODROM – ODPIRANJE ŠOLV naslednjem tednu bomo tudi mi najverjetneje izvedeli več o tem.

Opravičiti pa se še moram, da v tem tednu ne bomo imeli video srečanja, zaradi moje slabe internetne povezave. Prosim za razumevanje. Preživite en lep MIšmašev dan in med vikendom si odpočijte.Bitmoji Image