teamwork

PRVI TEDEN JE ZA NAMI. HVALA VSEM, KI SE TRUDITE V 2. b ODDELKU. 

TEDENSKO PRIPRAVO NAJDETE TUKAJ: 40. TEDEN


SLOVENŠČINA:

  1. ura: PREPIS S PISANIMI ČRKAMI DO ČRKE G
    1. Navodila: ponovimo poteznost zapisa velike in male pisane črke g
    2. Prepis s pisanimi črkami do G
    3. Dokončamo DL od petka ter DZO/110, 111
  2. ura: PREVERJANJE BRALNE TEHNIKE
    1. Navodila: preverimo bralno tehniko učencev med branjem besedil iz berila.
    2. Z učenci na kratko ponovimo, kaj so sopomenke, protipomenke, nadpomenke, pomanlševalnice
    3. PROTIPOMENKE – video
    4. SOPOMENKE – video
    5. NADPOMENKE – video – lahko jim ponovno pokažemo ali spomnimo na naš video BEDESE S ŠIRŠIM POMENOV – učenje na daljavo
    6. Učenci rešijo Koliko že znam – SOPOMENKE, PROTIPOMENKE.
  3. ura: OB POTOKU DZ 4/28
    1. Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – OB POTOKU DZ-4 str.28
    2. DZ 4/28
  4. ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J 
    1. Kikni na Mala pisana črka j
    2. Kikni na Velika pisana črka J
    3. Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE J PO LILIBI
    4. MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
    5. DZO 2/110, 111
  5. ura: VELIKA ZAČETNICA 
    1. Navodilo: glej pripravo UP – SLJ – VELIKA ZAČETNICA
    2. VELIKA ZAČETNICA – TABELA
    3. DZ 4/32
  6. ura: JAGODOV SLADOLED 
    1. Navodila: glej pripravo UP – SLJ – JAGODOV SLADOLED
    2. Kikni na U/74
    3. Kikni na UL – JAGODOV SLADOLED
  7. ura: MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P 
    1. Navodila: glej pripravo: UP – SLJ – VELIKA IN MALA PISANA ČRKA P
    2. Kikni na Mala pisana črka P 
    3. Klikni na Velika pisana črka P
    4. Klikni na PREDSTAVITEV ZAPISA PISANE ČRKE P PO LILIBI
    5. MALA IN VELIKA PISANA ČRKA P
    6. DZO 2/110, 111

MATEMATIKA:

  1. ura: MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100, (DE – DE = DE)  DZ 3/107
    1. Navodila: Odpri pripravo MAT – ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA DO 100 (DE – DE = DE) in preberi vsebino.
    2. Snov lahko ponovno razložiš in utrdiš s pomočjo predstavitve: Odštevam dvomestna števila do 100 (DE – DE = DE) – Diana
    3. Reševanje nalog v DZ 3, stran 107
  2. ura: RAČUNAM DO 100 DZ 3/112, 113
    1. Navodila: Glej pripravo na učno uro. MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ -112-113. Pripravi so priloženi kartončki.
    2. Reševanje nalog v DZ, stran 112, 113 
  3. ura: RAČUNAM DO 100  DZ 4/18, 19, 20
    1. Navodila: Sledi pripravi MAT – RAČUNAM DO 100 – DZ 18, 19, 20
    2. Reševanje nalog v DZ 4, stran 18, 19
    3. Reši še besedilne naloge v DZ 4, stran 20
  4. ura: PREVERJANJE ZNANJA – RAČUNANJE DO 100 BREZ PREHODA
    1. Navodila: Individualno rešijo naloge za preverjanje znanja. Klikni na: PREVERJANJE ZNANJA MAT 

SPOZNAVANJE OKOLJA:

  1. ura: MEŠAM IN LOČUJEM (ločujem snovi)
    1. Navodila: Najprej si oglejte PPT – LOČEVANJE SNOVI
    2. Potem glej pripravo UP – SPO – MEŠAM IN LOČUJEM – ločujem snovi
    3. !!! potrebuješ pripomočke in snovi: cedila, magneti, sita, pripravljene zmesi (mivka in kovinske palčke, koruzo in fižol, čokolino in mleko, testenine in voda, zdrob in riž – glej DZ/38 – ni potrebno vsega, nekaj imajo tudi v kuhinji v šoli. Poskusi izvest vsaj za vsak način ločevanja en poskus.
    4. Lahko si pogaš tudi s tem: klikni na LOČEVANJE SNOVI
    5. Klikni na U/76
    6. Klikni na DZ 4/38
  2. ura: SPREMINJANJE SNOVI
    1. Navodila: glej pripravo UP – SPO – SPREMINJANJE SNOVI
    2. Lahko si ogledate in preberete nekaj primerov – klikni na: POVZETEK
    3. Klikni na U/77
    4. Klikni na DZ 4/42
  3. ura: PREVERIM SVOJE ZNANJE 
    1. Navodila: glej pripravo: UP – SPO – PREVERIM SVOJE ZNANJE
    2. Klikni na U/78
    3. Klikni na DZ 4/45 in listaj naprej.

GLASBENA UMETNOST:

  1. ura: ORFFOVI INŠTRUMENTI
    1. Navodila: glej pripravo UP – GUM – ORFFOVI INSTRUMENTI
    2. PPT – ORFFOVA GLASBILA
    3. Klikni na U/36
    4. Klikni na DZ 4/29
    5. Sprintaj in razdeli otrokom kratko preverjanje oz. DL -Koliko znam? Orffovi_instrumenti_preverjanje – povežejo z različnimi barvami, na koncu jim pobereš in daš razredničarki – SPOMNI JIH, DA SE PODPIŠEJO NA LIST!
    6. Klikni na U/37
    7. Klikni na DZ 4/37
  2. ura: Antonio Vivaldi POMLAD
    1. Navodila: klikni na POMLAD – posnetek ure ene učiteljice, ki traja 22minut.
    2. Potem rešite še DL – GUM – ORKESTER, PEVSKI ZBOR, DIRIGENT, ZBOROVODJA, SOLIST – in zalepijo v zvezek.
    3. Ponovite še pojme: LJUDSKA GLASBA, LJUDSKA__GLASBILA, LJUDSKI PLESI

ŠPORT:

  1. ura: ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE
    1. Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – VAJE ZA RAVNOTEŽJE  in izvedi uro športa. Pri uri si lahko pomagaš s prispevki iz Youtuba, ki sem ti jih priložila pripravi.
  2. ura:  ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO
    1. Navodila: Klikni na pripravo ŠPO – IMPROVIZACIJA NA GLASBO in izvedi uro po pripravi. Naj te opozorim, da imaš v pripravi linke do različnih glasbenih zvrsti za lažje dostopanje do glasbenih vsebin. 
  3. ura: ŠPO – KROŽNA VADBA
    1. Navodila: Današnjo uro športa izvedite na šolskemu igrišču. Klikni na pripravo ŠPO – KROŽNA VADBA in se razgibajte v izbranih vsebinah.

LIKOVNA UMETNOST:

  1. ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
    1. Navodila za delo: Učencem razdeliš otrokom delovni list – koliko znam: LUM – PZ – UMETNIK, USTANOVA, UMETNINA – Opozori jih na uporabo različnih barv in na to, da k vsaki sličici sodita dve stvari (ena z levega stolpca in druga z desnega stolpca. Časa za reševanje imajo 10 minut! Po 10 minutah liste poberi in predaj razredničarki.
    2. Klikni na: LUM – IZDELAVA ROPOTULJICE in sledi pripravi na pouk. ZA LIKOVNI MATERIAL (kolaž papir, plastični jogurtovi lončki, tulci), VPRAŠAJTE UČITELJICO MATEJO.
  2. ura: ura: IZDELAVA GLASBILA (KOLAŽ TEHNIKA, REZANKA)
    1. Navodila: Nadaljevanje prejšnje ure. Če končate prej z izdelavo izdelka, lahko greste na šolsko igrišče, kjer naj učenci preizkusijo svoj instrument.

ITALIJANŠČINA:

  1. ura: GLI ANIMALI – DUŠICA
    1. Prisluhnite pesmi in uživajte v animaciji. Deček, prisoten v posnetku, se sprašuje o tem, kako se posamezne živali oglašajo. Za vse živali dobi odgovor, edino za krokodila ne. Nihče ne ve, kako se krokodil oglaša. Klik: IL COCCODRILLO COME FA?
    2. Učenci ustno odgovorijo na vprašanja:
      • Come fa il cane? Odgovor: Bau Bau.
      • Come fa il gatto? Odgovor: Miao.
      • Come fa la rana? Odgovor: Cra cra.
      • Come fa la mucca? Odgovor:  Muuu.
        itd.
    3. Igrica. Učitelj klika, učenci izberejo polja.
    4. V zvezek napišejo naslov IL COCCODRILLO COME FA?
    5. Učenci nato narišejo vse živali, ki so prisotne v pesmici.
    6. Med ustvarjanjem, učenci prepevajo pesmico, vsaj refren.
  2. ura: GLI ANIMALI – BOJANA 
    1. Učenci prisluhnejo pesmi o kmetiji “Nella vecchia fattoria”in skupaj rešite KVIZ.
    2. Učenci naj prilepijo besedilo pesmi v zvezek: NELLA VECCHIA FATTORIA.

ANGLEŠČINA:

  1. ura: FOOD: How many?  (priprava tukaj)
    1. Prisluhnite zgodbi (KLIK predstavitev).
    2. Predstavitev osnovnega besedišča s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
    3. Rešijo DELOVNI LIST.
  1. ura: OUTDOORS: Introduction (PRIPRAVA)
    1. Prisluhnimo ZGODBI.
    2. Spoznamo in utrdimo nove besede s pomočjo TE PREDSTAVITVE.
    3. Rešimo DELOVNI LIST.