PONEDELJEK, 16. 3. 2020
4. ura – TJA:
- Pesmica Parts of the House: https://www.youtube.com/watch?v=aOSJZbHoiY8&t=50s
- V zvezek zapišeš naslov THE OLD HOUSE – ROOMS IN THE HOUSE
V zvezek prepišeš besede za prostore v hiši od 1 do 8 iz učbenika na strani 70 (ne pozabi na a/an pred vsako besedo) in zraven dopiši še besedo za prostor v slovenščini. Primer: 1. a bathroom – kopalnica
- DZ, str. 70 – reši nalogi 1 in 2.
- Utrjevanje: preveri svoje znanje z igro: https://www.freddiesville.com/home-rooms-in-a-house-games/
TOREK, 17. 3. 2020
1.in 2. ura – SLJ
- Z delom bomo nadaljevali v DZ – najprej reši kviz na strani 42, 43.
- Ker je za naslednje naloge potreben posnetek, strani 44 in 45 preskoči.
- Nato nadaljuj na strani 46 in 47. Izvedel boš nekaj o poklicu pilota.
- Na strani 48 naredi 8. in 9. nalogo. Torej izpolni miselni vzorec in ga nato pretvori še v besedilo.
- Ko to narediš, se vrni na stran 45. Tam izpolni rumeni okvirček Dopolni in pomni in si ga na zanimiv način prepiši v zvezek (lahko kot miselni vzorec, z različnimi barvami, okvirčki …) pod naslov Opis poklica.
3. ura – MAT
ponovili bomo dele celote, tako da klikneš na nekaj povezav in se malo ‘poigraš’. Me prav zanima kako dobro ti bo šlo:
- KLIK
- KLIK
- Končaš s tole stranjo: KLIK
- V kolikor ti test res ni šel dobro, povadi še s kakšno nalogo ali igro tule: KLIK
4. ura – NIT
- ponovi in si oglej tole prezentacijo o elektriki: KLIK
- Nato si preberi v učbeniku na strani 75 kaj so to prevodniki in izolatorji. Torej po katerih snoveh elektrika lahko teče in po katerih ne.
- V zvezek si napiši kaj so izolatorji in kaj prevodniki in zraven dopiši primere.
- Ne pozabi na nalogo kjer si moral poiskati sličice porabnikov elektrike. Če še nisi, to naredi zdaj, lahko jih tudi narišeš ali napišeš.
- TULE ti prilagam link do videa, če želiš tudi ti narediti kakšen manjši eksperiment s pomočjo staršev. Seveda, če boš kakšen primeren pripomoček našel/a doma. Video je sicer v angleščini a so poiskusi enostavni in zabavni.
5. ura – DDP
V kolikor ti je dobro šlo pri matematiki, si povečaj težavnost, v kolikor ti ni šlo ravno dobro pa naredi še kakšno vajo TULE.
SREDA, 18. 3. 2020
1.URA – ŠPO
- Ker je jutro, se malo segrej – zavrti roke, glavo, malo poskoči – poskusi skočiti čim višje, se raztegni.
- Poišči kolebnico ali kakšno daljšo vrvico. Poskusi različne načine skakanja – kot da tečeš čez, nato sonožno skačeš, tako da imaš vmes še en poskok … skači 10 minut in štej kolikokrat lahko skočiš čez ne da se ustaviš.
- Če imaš s skakanjem težave, si poglej posnetek.
2. URA – DRU
- Navodila za delo (klikni in odprla se ti bo datoteka z navodili. Na svoj računalnik si lahko datoteko preneseš s klikom na puščico desno zgoraj).
3. URA – MAT
- Tukaj imaš link do vaj o pretvarjanju merskih enot. Malo ponovi, saj nas kmalu čaka pretvarjanje enot za prostornino, zato je dobro, da to utrdiš.
- Izberi si vsaj 3 vaje in jih reši. V kolikor ti gre zelo dobro, si izberi nalogo z večjo težavnostjo, če pa ti ne gre, reši še kakšno vajo z lažjo težavnostjo.
4. ura – TJA:
- Pesmica za motivacijo: There Are Pencils in the Clasroom.
- V zvezek napiši naslov THERE IS/THERE ARE (tam je/tam so) in preberi ter prepiši ali prilepi učni zapis. THERE IS, THERE ARE. Če česa ne boš razumel, naj mi tvoja mama ali oče napiše sporočilo.
- Utrjevanje: reši delovni list.
5. URA – NIT
- Preveri zapis snovi o elektriki v zvezku: NIT zapiski v zvezek_ELEKTRIKA
- Ponovi snov o elektriki s pomočjo dveh kvizov:
3. Če želiš, se lahko poigraš v virtualnem laboratoriju in sestaviš električno shemo tukaj.
ČETRTEK, 19. 3. 2020
1.URA – N2I
- Preberi UVODNO OBVESTILO.
- Skupaj ponovimo, kako si pravilno umivamo roke. Poglej si ta posnetek: DOBBIAMO LAVARE LE MANI. OSTANIMO ZDRAVI!!!
- Utrjevanje in ponovitev učne snovi o številih. Pri utrjevanju si pomagaj z učbenikom, delovnim zvezkom in zvezkom. Za lažje utrjevanje sem pripravila kratek KVIZ (klikni).
- Nauči se mesece v pravilnem vrstnem redu (bodi pozoren/na tudi na zapis)!
- Poigraš še lahko tudi s to aktivnostjo: I MESI DELL’ANNO (klikni).
- Zabavaj se tudi s prepevanjem pesmi »I mesi dell’anno« (klikni).
- Če imaš možnost, si lahko ta DOKUMENT dvakrat natisneš, izrežeš in se igraš »SPOMIN (il gioco del memory)«. Saj poznate pravila igre, je tako?! Ta aktivnost ni obvezna, je pa zabavna 😊.
2. URA – SLJ
- Navodilo za delo: ponovi velike začetnice, tako da rešiš naloge: Naloga 1, Naloga 2, Naloga 3
- Če si veliko pozabil, reši na strani še kakšno nalogo.
3. URA – MAT
- Predstavitev nove snovi: PRETVARJANJE MERSKIH ENOT – PROSTORNINA
- V kolikor želiš ponoviti in narediti še kakšno vajo besedilnih nalog, jih imaš tule.
4. URA – NIT
- Poglej si video o magnetizmu. Je v angleščini, a ni pomembno. Super, če razumeš, a nič hudega, če ne, saj boš veliko izvedel/a tudi samo iz sličic oz. prikazov.
- Če imaš to možnost, ni obvezno):Prijava Radovednih 5 + NIT zapiski v zvezki_MAGNETIZEM
- O magnetih si preberi v učbeniku str. 77.
- Zapis v zvezek (na listu kjer so navodila za prijavo v Radovednih 5).
5. URA – GUM
- V zvezek napiši naslov: Glasba naših imen
- Odpri delovni zvezek
- Pozorno preberi besedilo
- Prepiši naloge 1. in 2. v zvezek in jih reši (zelen oblaček)
- Kot v prejšnji nalogi, zapiši še imena svojih staršev z besedo in zlogi
6. URA – ŠPO
- Ogrevanje – se lahko ogreješ sam ali se ogreješ na malo bolj zabaven plesni način: takole ali takole.
- Poznaš igro gumitvist? Če jo poznaš, upam da imaš doma kakšno dalšo elastiko in se loti skakanja. Moja najljubša igra, ko sem bila stara kot ti.
- Oglej tale video in poiskusi. Tudi tule je še malo drugače.
PETEK, 20. 3. 2020
- URA – LUM
- URA – LUM
- Navodila za delo: LUM_navodila 20.3
- Izdelek oddaj tule.
- URA – MAT
- Navodila za delo: PRETVARJANJE MERSKIH ENOT – PROSTORNINA 2
- Rešitve DZ: Rešitve MAT_prostornina_str.29,30
- URA – SLJ
- Reši DZ str. 50–53
- Rešitve DZ: Rešitve SLJ_do str.50 oz. do 53.
- URA – ŠPO
- Malo vadbe da se dobro ogreješ in dobiš malo moči.
- Lahko pa še malo zaplešeš.