PONEDELJEK, 30. 3. 2020

Klikni najprej na UVODNI POZDRAV  :).

  1. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 74-77. Verjamem, da ti bo šlo.
    2. Preveri koliko imaš prav v rešitvah: SLJ_rešitve_pon.30.3._prošnja
  1. URA – MAT – ponovi
    1. Besedilne naloge
    2. Deljenje 
    3. Množenje 
    4. Poštevanka 
    5. Domine poštevanka.
  1. URA – DRU
    1. Snov in navodila: dru_DEJAVNOSTI, KI IZKORIŠČAJO NARAVNE VIRE.
  1. URA – TJA – THE OLD HOUSE – House description
    1. U-76, naloga 1: oglej si slike od a do d in preberi opise slik od 1 do 6. V zvezek zapiši, kateremu opisu pripada katera slika. (Primer: 1. There are fifteen pencils. – C)
    2. U-76, naloga 2: ponovno si oglej slike in tvori vprašalne in trdilne povedi, kot ti prikazuje primer v oblačkih v nalogi 2.
    3. U-77, naloga 2: v nekaj povedih opiši svojo hišo ali stanovanje, kot ti kaže primer v 2. nalogi. Povedi tvoriš z there is/there are oziroma there isn’t/there aren’t. Mama ali oče naj tvoj zapis fotografirata in mi sliko pošljeta na to povezavo.
    4. DZ-77, naloga 1: oglej si sliko, preberi povedi in zapiši yes ali no.
  1. URA – GUM
    1. Dokončaj delo iz prejšnje ure
    2. Ogled posnetka o glasbi iz znanih risank od 1928 do danes
    3. V zvezek zapiši katero glasbo iz zgornjega posnetka prepoznaš
    4. Ogled kratkega animiranega filma
  1. URA – N2I
    1. Preberi OBVESTILO (3. teden).
    2. Pri delu si lahko pomagaš s PONS SLOVARJI.
    3. Preberi si dve kratki vabili na rojstni dan (učbenik, str. 38 (desno zgoraj) in str. 42 (na vrhu)). Ali si razumel/a pomen obeh vabil? Je bila kakšna beseda nejasna? Sporoči, če potrebuješ dodatno razlago.
    4. Pred teboj je še eno vabilo. Preberi ga in reši KVIZ.
    5. Motivacijska naloga: Priden/na si! Zaslužiš si malo sprostitve. Klik.

__________________________________________________________________________________________________________________________

TOREK, 31. 3. 2020

–> PRIJAVO V VIDEO SESTANEK, dobiš malo pred sestankom pod obvestila za 4.B dobimo se ob 9.30.

  1. URA – SLJ
  2. URA – SLJ
    1. NAVODILA SLJ 31.3
    2. SLJ_rešitve_31.3.
  1. URA – MAT
    1. Oglej si video – razlaga nove snovi.
    2. Naredi naloge DZ str. 39 in še 3. naloga na str. 40.
    3. Preveri ali si imel prav: MAT_Rešitve torek 31. 3.

 

  1. URA – NIT
    1. NAVODILA NIT 31.3.
  1. URA – DDP
    1. Tukaj imaš nekaj iger za urjenje možgančkov :).

 

SREDA, 1. 4. 2020

Gašper, vse najboljše :).

–> vstop v naš virtualni razred, dobimo se ob 9.00.

  1. URA – ŠPO
    1. Malo za hec, malo za res – klik :).
      a
  2. URA – DRU
    1. Reši DZ str. 75–77.
    2. DRU_rešitve_dejavnosti, ki izkoriščajo naravne vire_1.4.
      a
  3. URA – MAT
    1. Pisno množenje s prehodom – video.
    2. DZ reši 1. nalogo na str. 41.
    3. Reši Znam za več (ZZV) str. 53
    4. MAT_Rešitve_1.4.
      a
  4. URA – TJA – THE OLD HOUSE – habitats
    1. Prisluhni pesmi o habitatih (življenjskih okoljih).
    2. V zvezek zapiši naslov HABITATS in si prepiši učni zapis. HABITATS
    3. Vsa ostala navodila najdete tukaj. NAVODILA
  5. URA – NIT
    1. Učbenik str. 82, 83 – preberi.
    2. Napiši naslov v zvezek NEVARNE SNOVI.
    3. Prepiši rumen okvirček Moram vedeti v zvezek.
    4. Preriši znake na str. 82 in zraven napiši kaj pomenijo.
    5. V stanovanju poišči kakšno čistilo in poglej ali je na njem kateri od teh znakov.

__________________________________________________________________________________________________________________________

ČETRTEK, 2. 4. 2020

  1. URA – N2I
    1. NAPIŠI VABILO NA SVOJO ROJSTNODNEVNO ZABAVO. Lahko narediš v zvezek ali na računalnik – kar ti je lažje. Pomagaj si z že prebranimi vabili. Ne pozabi napisati, kdaj in kje se bo zabava odvijala.
    2. Nalogo mi nato pošlji preko spletnega obrazca. Obrazec deluje tako, da vneseš zahtevane podatke (ime in prvo črko priimka ter razred), nato klikneš na DOKUMENT in poiščeš med svojimi dokumenti/fotografijami zadevo, ki jo želiš deliti z menoj. Na koncu klikneš še na NALOŽI.
    3. Sedaj pa: vstani, razgibaj se in zavrti si svojo najljubšo italijansko pesem. Lepo se imej. Arrivederci 😊
      a
  2. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 84–87. Tokrat mi pri 5. nalogi ni potrebno pošiljati, če pa želiš, pa lahko.
    2. SLJ_rešitve-zahvala_2.4.
      a
  3. URA – MAT
    1. DZ str. 41 in 2. naloga na str. 42.
    2. Znam za več 1. naloga na str. 54.
    3. MAT_rešitve_2.4.
      a
  4. URA – NIT
    1. NAVODILA NIT 2.4.
    2. Tukaj imaš še video s poskusi, ki jih lahko samo pogledaš, če pa želiš, lahko kakšnega tudi poskusiš. Poročaj nam potem ali ti je kakšen uspel. Video1, video 2.
      a
  5. URA – GUM
    1. V zvezek napiši naslov Glasbene ustanove v moji okolici
    2. Preberi strani 25 in 26 v učbeniku
    3. V zvezek prepiši in odgovori na vprašanja v zelenem oblačku na strani 26
    4. S pomočjo staršev oblikuj glasbeni vodnik za svoj kraj (pomagaj si s primeri za Ljubljano in Maribor v učbeniku)
      a
  6.  URA – ŠPO
    1. Poznaš ristanec? Poglej video in poskusi, lahko si izmisliš tudi svoj način.

__________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 3. 4. 2020

Maruša, vse najboljše :).

  1. URA – LUM
  2. URA – LUM
    1. LUM – HLADNE in TOPLE BARVE.
    2. Izdelek nam lahko pokažeš na naši Ustvarjalnici.
  1. URA – MAT
    1. Reši Znam za več ostale naloge na strani 54 kar znaš. Če kaj ne znaš, bomo skupaj naredili oz. razložili v ponedeljek.
    2. MAT_rešitve ZZV_3.4.
    3. Reši kviz z računi.
  1. URA – SLJ
    1. Prepiši besedilo s pisanimi črkami v zvezek. Pazi na velike začetnice: slj_PREPIS.
    2. Fotografiraj in mi oddaj na mail: nina.baronik@ossmarje.si (če uporabljaš svoj mail, ki si ga dobil) ali pa oddaš tukaj.
  1. URA – ŠPO
    1. Preizkusi se v ravnotežju, žongliranju … poskusi, je zabavno 🙂 –> KLIK.