PONEDELJEK, 6. 4. 2020
Ne pozabi – ob 9.30 se dobimo v našem virtualnem razredu, da si skupaj pogledamo matematiko novo snov –> VSTOPI.
- URA – SLJ
- Malo povadi – poišči napake.
- Poišči napake 2.
- Popravi Petrov spis.
- Poigraj se :).
- URA – MAT
- PISNO MNOŽENJE Z VEČKRATNIKI ŠTEVILA 10.
- Reši DZ str. 43.
- MAT_rešitve_str.43_pon6.4.
- URA – DRU
- NAVODILA ZA DELO DRU 6.4.
- Te zanima kako nastane čokolada?
- Lahko si pogledaš tudi tukaj (angleško govoreči), a izveš na kakšnem drevesu raste (ne milka seveda ;).
- URA – TJA – THE OLD HOUSE – My imaginary house
- URA – GUM
- Preberi zapis v učbeniku na strani 43
- Poslušaj znano skladbo v izvedbi glasbene skupine SToP (klik)
- Prepoznaš skladbo na posnetku?
- Prisluhnimo še slovenski pop klasiki v izvedbi skupine SToP in Eve Hren (klik)
- V zvezek napiši naslov Reciklirani orkester
- Preberi še različne primere recikliranih inštrumentov na strani 44
- V zvezek nariši kako bi izgledal tvoj reciklirani inštrument
- URA – N2I
- Dragi moji učenci, danes začenjamo z novo tematiko. Katero? Ugotovi s pomočjo VISLIC.
- Preberi si NAVODILA ZA DELO za celoten teden.
- Lepo se imej. 😊
__________________________________________________________________________________________________________________________
TOREK, 7. 4. 2020
KULTURNI DAN
I.DEL: NARODNA GALERIJA
Kulturni dan bomo danes preživeli virtualno. Najprej si boš ogledal Narodno galerijo. Narodna galerija Slovenije je osrednja galerija slovenskih likovnih del. Ustanovljena je bila leta 1918. Hrani največjo zbirko umetnin, ki so nastale na slovenskem ozemlju.
- Privošči si virtualni sprehod po Narodni galeriji. (na levi strani spodaj)
- Oglej si reportažo ob stoletnici delovanja Narodne galerije leta 2018.
- Kaj so firbcologi povedali o Narodni galeriji?
- Ali poznaš kakšnega slovenskega slikarja? Odpri –>Ali poznaš slikarje? Na projekciji se skrivata tudi dve nalogi, ki ju boste oddali na moj mail: nina.baronik@ossmarje.si.
II: DEL: ŠOLSKI MUZEJ
- Slovenski šolski muzej je osrednji slovenski muzej na področju šolstva. Muzej vzdržuje stalno razstavo šolstva na Slovenskem skozi stoletja do današnjih dni.
a - Poglej si, kako je pouk potekal nekoč. POUK NEKOČ1 POUK NEKOČ2
a - Preberi, kaj je o šoli povedalo nekaj dedkov in babic.
a - Do petka naredi intervju z nono, dedkom, očetom ali mamo. V zvezek slovenščine na dana vprašanja zapiši odgovore vsaj enega od prej naštetih članov družine:
- Kam si hodil/a v osnovno šolo?
- Kako si se razumel/a s svojimi sošolci?
- Kakšne igre ste se igrali?
- Kakšen odnos si imel/a z učitelji?
- Kateri je bil tvoj najljubši predmet? Zakaj?
- Opiši en zanimiv/zabaven dogodek iz šole.
a
- Odgovore slikaj in pošlji na moj mail: nina.baronik@ossmarje.si.
- Uživaj :)!
SREDA, 8. 4. 2020
- URA – ŠPO
- Ogrej se – glava, roke, trup, noge, raztegni se, naredi vaje za moč.
- Pripravi poligon – bodi iznajdljiv – uporabi stole, igrače za vijuganje, če si lahko zunaj, uporabi kakšno palico, da skočiš čez ali kar drevesa. Poskusi vsaj 3x in se štopaj.
- Želim ti veliko zabave :).
a
- URA – DRU
- Reši DZ str. 78–80.
- DRU_rešitve_78-80_8.4.
a
- URA – MAT
- Reši DZ str. 44.
- Mat_rešitve_str.44.
a
- URA – TJA – GET DRESSED – clothes
1. Prisluhni povratni informaciji o domišljijski hiši.2. Poslušaj pesmico o oblačilih.
3. U-82: Poslušaj in ponovi na glas.
4. Prepiši učni zapis. CLOTHES
5. DZ – 82: reši 1. nalogo
- URA – NIT
ČETRTEK, 9. 4. 2020
- URA – N2I
- Kako ti gredo dnevi v tednu? Si se že uspel/a naučiti? Prepričana sem, da ti gre odlično; v nasprotnem primeru pa še malo utrjuj. 😊 Neobvezna naloga: Če želiš, se lahko posnameš pri izgovorjavi vsakega dne in mi posnetek pošlješ preko spletnega obrazca ali pa preko elektronske pošte.
- Navodila za delo za ta teden si prejel/a že prejšnjo šolsko uro. Če še nisi uspel/a narediti vsega, lahko to opraviš danes, sicer pa si vzemi čas za ogled poljubne risanke ali filma v italijanskem jeziku. Po koncu ogleda si zavrti eno italijansko pesem, ki ti je všeč, in zapleši. Uživaj! 😊
a
- URA – SLJ
- DZ str. 88, 89, 91.
- SLJ_rešitve_9.4.opravičilo.
a
- URA – MAT
- DZ str. 45 in 10. naloga str. 46.
- ZZV str. 55.
- MAT_rešitve_9.4.
a
- URA – NIT
- V miselnem vzorcu ZMESI dodaj: Načini ločevanja zmesi (vsaj 3).
- Poglej si 2 video posnetka v Radovednih 5: št. 3 Svet snovi –> št. 16 Ločevanje zmesi.
- Za vsak način ločevanja zmesi napiši tudi primer.
- Pomagaj si z učbenikom str. 88, 89.
a
- URA – RU
- Kaj bi sebi sporočil v prihodnost? –>RU_sporočilo v prihodnost.
- Lahko mi napišeš tudi TUKAJ.
a
- URA – ŠPO
- Malo za šalo, malo zares 🙂 – ŠPORTNA ABECEDA.
__________________________________________________________________________________________________________________________
PETEK, 27. 3. 2020
- URA – LUM
- URA – LUM
- Tu imaš nekaj idej za velikonočna ustvarjanja. Izberi vsaj eno tukaj ali svojo po izbiri in nam jo pokaži na naši Ustvarjalnici (drugi stolpec Velikonočna ustvarjanja).
- Košarica
- Zajček iz krpe
- Zajček iz nogavice
- Skakajoči zajček
- Tehnika barvanja pirhov
- URA – MAT
- Pisno_mnozenje_UL
- Pisno_mnozenje_UL_rešitve.
- Kdor želi, reši DZ str. 46, 47, 48 (Zmorem tudi to).
- URA – SLJ
- Reši DZ str. 92-95.
- Izberi med 3. in 4. nalogo in mi eno pošlji na mail nina.baronik@ossmarje.si.
- SLJ_rešitve_petek_opravičilo.
- URA – ŠPO
- To lepo vreme izkoristi malo za tek in skoke s kolebnico.