PONEDELJEK, 20. 4. 2020

–> UVODNI POZDRAV :).

  1. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 102, 103
    2. SLJ_rešitve_pon_telef.imenik.
  1. URA – MAT
    1. Ponovimo_pisno množenje_ul+rešitve
    2. Reši DZ str. 72
    3. V zvezek si napiši nov naslov: PISNO DELJENJE in prepiši izraze pri deljenju, ki jih imaš v rumenem okvirčku na strani 72.
    4. Če želiš, ponovi deljenje še z naslenjimi igrami:
    5. odkrij sliko,
    6. Matematična motorna dirka,
    7. Matematična konjska dirka
    8. Uniči tanke. 
  1. URA – DRU
    1. Reši DZ str. 82, 83.
    2. DRU_rešitve.
  1. URA – TJA – GET DRESSED – I’m a cool, cool cat! 
    1. Prisluhni povratni informaciji o povedih z this/these.
    2. U-84/1: prisluhni in zapoj pesem o ˝cool˝ mački.
    3. U-84/2: oglej si sliko in opiši pet oblačil po tvoji izbiri, tako da poveš barvo in pravilno uporabiš this/these. Povedi (skupaj 5) zapišeš v zvezek. Primer: This hat is pink. These socks are red.
    4. Povedi v zvezku slikaj in mi jih pošlji na to povezavo.
    5. DZ-84: reši nalogo.
  1. URA – GUM
    1. Spomnimo se recikliranih inštrumentov, ki smo jih videli v učbeniku in posnetkih
    2. V zvezek smo že narisali naš enostaven reciklirani inštrument
    3. To idejo bomo nadgradili in izdelali svoj unikaten reciklirani inštrument z materiali, ki jih imamo doma
    4. Poglejmo posnetek, da dobimo kakšno idejo (še drugi posnetek)
    5. V zvezek napišemo naslov Moj reciklirani inštrument
    6. Pod ta naslov napišemo ali tudi narišemo kako bi ta inštrument izgledal in katere materiale zanj potrebujemo
    7. Zaenkrat inštrumenta še ne izdelujemo, vaše predloge (sliko zvezka) mi prosim pošljite na mail (tilen.bozic@ossmarje.si)
    8. Skupaj bomo ustvarili pravi orkester!
  1. URA – N2I
    1. Preberi in poslušaj strip v učbeniku, str. 56, 57. (Vsi posnetki so objavljeni z dovoljenjem založbe ELI-LA SPIGA Edizioni.)
    2. Reši nalogi v učbeniku, str. 58, nal. 1 in 2.
    3. Natisni ali prepiši UČNI LIST v zvezek in nato reši nalogo na dnu lista.
    4. Reši nalogo v učbeniku, str. 59, nal. 3.
    5. Utrjuj snov in reši KVIZ.

TOREK, 21. 4. 2020

  1. URA – SLJ
  2. URA – SLJ
    1. Ponovi snov in preveri svoje znanje – Kako se učimo, ponavljamo in utrjujemo? Str. 104–107.
    2. Spusti nalogo št. 9
    3. SLJ_rešitve_tor21.4.
  1. URA – MAT
    1. Nova snov pisno deljenje – posnetek razlage.
    2. Reši DZ str. 74–75.
    3. MAT_rešitve_tor21.4.
  1. URA – NIT
    1. Poglej si video v novo poglavje: Radovednih 5 –> št. 4 –> št. 1: Razvoj živih bitij.
    2. Tukaj si lahko pogledaš še en video o razvoju živih bitij. Žal je v angleščini, podnapisi pa so hrvaški, a naj vas to ne zmoti, bo dovolj, če spremljate slike.
    3. Tu je en video še v slovenščini, a se pri razlagi uporablja veliko strokovnih izrazov, ki jih ni potrebno znati. Video izpostavljam le zaradi nazornih slik in govora v slovenščini.
    4. V zvezku napiši nov naslov RAZVOJ ŽIVIH BITIJ.
    5. Stran razdeli na 6 okenc in nariši razvoj živih bitij skozi slike (npr. v prvo okence Zemljo, v drugo okence enocelične organizme v vodi, v tretje bitja v vodi, v četrto ogromna drevesa, žuželke itd.). V okence napiši tudi kaj predstavlja.
    6. Pomagaš si lahko z učbenikom na str. 98.
  1. URA – DDP
    1. Če včeraj nisi ponovil deljenja naredi to danes:
    2. Ponovi deljenje
    3. odkrij sliko
    4. Matematična motorna dirka
    5. Matematična konjska dirka
    6. Uniči tanke. 

SREDA, 22. 4. 2020

Danes imate tehniški dan.  Navodila za izvedbo: Tehniški dan_posvojimo drevo.

Povezave, ki so v navodilih:


ČETRTEK, 23. 4. 2020

  1. URA – N2I
    1. Prisluhni posnetku (učbenik, str. 59, nal. 4). Dopolni Nicolojev urnik in zapiši, kateri je njegov najljubši dan.
    2. V zvezek zapiši, kateri je tvoj najljubši dan. IL MIO GIORNO PREFERITO (klik).
    3. KAJ MORAM ŽE ZNATI? (klik) – Preveri svoje znanje s KVIZOM.
    4. NAVODILA ZA PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA IZ ITALIJANSKEGA JEZIKA (klikni)
  1. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 112–115.
    2. SLJ_rešitve_čet23.4.
      a
  2. URA – MAT
    1. Pisno deljenje s prehodom – razlaga.
    2. Reši DZ str. 76, 77.
    3. Reši ZZV str. 62 – 1. naloga.
    4. MAT_ZZV_čet.23.4
    5. MAT_rešitve_čet23.4.
      a
  3. URA – NIT
    1. Poglej si video na Radovednih 5 – Št 4 – -> Št. 2: FOSILI
    2. Če imaš sestavine, poskusi tudi sam narediti fosil. Navodilo imaš v učbeniku na strani 99.
    3. Tukaj si lahko tudi ogledaš video za pomoč kako lahko narediš fosil.
    4. Namesto plastelina/gline … lahko uporabiš navaden pesek, ki ga zelo potlačiš in vanj odtisneš školjko/polžjo hišico, dinozavra … nato pa notri vliješ maso (ta masa je lahko gips, masa za vlivanje modelčkov, cement …). Pusti kak dan ali dva, da se posuši. Če ničesar od tega nimaš, lahko narediš le odtis v plastelin ali slano testo.
    5. Ko se fosil čez dan ali dva posuši, nam ga pokaži v Ustvarjalnici.
      a
  4. URA – RU
    1. Kako se počutim? Danes razmišljamo o svojih občutkih. Na list nariši kako se počutiš in napiši zakaj, saj je pomembno, da veš zakaj se počutiš kot se. Upam, da dobro, a četudi ne, je to ok. Dobro pa je, da veš zakaj in kaj lahko potem narediš, da to spremeniš.
    2. Če želiš, nam svoje počutje zaupaj v Nasmehni se, 4.b.
      a
  5. URA – ŠPO
    1. Najprej se dobro ogrej.
    2. Morda poznaš igro pajkove mreže? Tukaj si jo poglej in poskusi 😊.

PETEK, 24. 4. 2020

IZZIVI MED POČITNICAMI 🙂

  1. URA – LUM
  2. URA – LUM
    1. Tukaj imaš navodila, ki si jih dobro oglej.
    2. Tu si lahko ogledaš še nekaj primerov: LUM_nekaj primerov kolaža.
    3. Malo se poigraj in naredi svoj primer. Možnosti imaš ogromno.
    4. Potrebuješ bel list (risalni list bo najboljši) in papir druge barve, najbolje črne, a je lahko katerekoli druge.
    5. Izdelek nam pokaži v Ustvarjalnici.
      a
  3. URA – MAT
    1. Reši DZ str. 78–80.
    2. MAT_rešitve_pet24.4.
      a
  4. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 116–119.
    2. SLJ_rešitve_pet24.4.
      a
  5. URA – ŠPO
    1. Super dan, da se naučiš žonglirati 😊 –> POGLEJ.

 


POMEMBNO – ITALIJANŠČINA:

NAVODILA ZA PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA IZ ITALIJANSKEGA JEZIKA (klikni)