PONEDELJEK, 4. 5. 2020

UVODNI POZDRAV 🙂

  1. URA – SLJ
    1. Poglej video na Radovednih 5: številka 7 (Vsak dan je kaj novega) –>  št. 7 kaj so množični mediji?
    2. Reši DZ str. 120, 121.
    3. SLJ_rešitve_pon4. 5.
      a
  2. URA – MAT
    1. Reši v Znam za več 2. nalogo na str. 62 in celo stran 63.
    2. MAT_rešitve_pon4.5.
      a
  3. URA – DRU
    1. Reši DZ str. 84, 85
    2. Vprašanja pod PONOVI prepiši v zvezek in jih odgovori.
    3. DRU_rešitve_pon4.5.
      a
  4. URA – TJA – GET DRESSED – What is he/she wearing?
    1. V zvezek zapiši naslov: What is he/she wearing? (Kaj ima on/ona oblečeno?)
    2. U-85/1: v zvezek preriši oblačke, prisluhni opisom otrok, kako so oblečeni in v oblačke ustrezno zapiši njihova imena.
    3. U-85/2: prepiši učni zapis. WHAT IS HE, SHE WEARING
    4. DZ-85: reši 1. in 2. nalogo.
    5. Navodila za ocenjevanje v mesecu maju najdeš tukaj. MOJ TEDEN, NAVODILA ZA OCENJEVANJE
      a
  5. URA – GUM
    1. Nadaljujmo z delom iz prejšnje ure
    2. Veliko vas je poslalo odlične zamisli
    3. Kdor mi ni še poslal skice oz kratkega opisa inštrumenta, naj mi čimprej pošlje na mail (tilen.bozic@ossmarje.si)
      a
  6. URA – N2I
    1. Buongiorno 😊Come hai trascorso le vacanze? Kako si preživel/a počitnice? Upam, da si si nabral/a novih moči in da se veseliš današnje ure italijanščine. 😊
    2. Danes bomo utrjevali snov za pisno preverjanje in ocenjevanje znanja. Prisluhni razlagi in ponovi učno snov. PONOVITEV UČNE SNOVI.
    3. Ponovno prilagam NAVODILA ZA PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA IZ ITALIJANSKEGA JEZIKA (klikni)
    4. Po dolgi ponovitvi snovi si vzemi čas za odmor. Sprosti se ob glasbi in zapleši tudi ti. KLIK.

 


TOREK, 5. 5. 2020

  1. URA – SLJ
  2. URA – SLJ
    1. Preveri kako dobro še znaš pisati besede z veliko začetnico: vaja 1, vaja 2.
    2. Potem pa si preberi še Dnevnik pajka Francija in odgovori na vprašanja. Branje z razumevanjem je zelo pomembno, zato se potrudi!
      a
  3. URA – MAT
    1. Preberi si način računanja pisnega deljenja z ostankom na strani 81 zgoraj v modrem kvadratku.
    2. Reši DZ str. 81, 82.
    3. MAT_rešitve_tor5.5.
      a
  4. URA – NIT
    1. Poglej si video in poskusi najti čim več živali 😊.
    2. Preberi si snov na strani 101, 102, 103.
    3. Naredi miselni vzorec z naslovom PRILAGODITVE ŽIVIH BITIJ NA OKOLJE, V KATEREM ŽIVIJO.
    4. Napiši na kakšne načine so živa bitja prilagojena na okolje v katerem živijo.
    5. Napiši kaj je varovalna in kaj je svarilna barva.
    6. Za vse napisane stvari podaj kakšen primer (npr. organizmi v tleh so prilagojeni za premikanje skozi prst – krt, močerad kot primer za svarilno barvo itd.).
      a
  5. URA – DDP
    1. Tukaj se lahko pozabavaš z logičnimi ugankami.
    2. Še nekaj nalog s števili.

 


SREDA, 6. 5. 2020

  1. URA – ŠPO
    1. Danes je idealen dan za jutranji lahek tek 😊. Seveda ne pozabi, da se prej dobro ogreješ in potem raztezaš.
  1. URA – DRU
    1. Reši križanko tako, da klikneš na polje, kjer želiš napisati geslo in natipkaš besedo.
    2. V zvezek napiši naslov PROMET. Ker smo o tej temi že veliko govorili, ne boš imel težav.
    3. Naredi miselni vzorec in napiši: vrste prometa in prometna sredstva.
    4. Pomagaš si lahko z učbenikom na strani 68, 69.
  1. URA – MAT
    1. Reši Znam za več  1. nalogo str. 64.
    2. MAT_rešitve_sreda6.5.
  1. URA – TJA – GET DRESSED – What is he/she wearing; exercises
    1. Danes boste vadili in utrjevali snov, ki smo se je učili v ponedeljek.
    2. Reši oba delovna lista. Če nimaš tiskalnika, odgovore zapiši v zvezek. WHAT IS HE SHE WEARING TODAY  WHAT IS HE SHE WEARING TODAY 2
    3. Rešena delovna lista ali rešitve v zvezku poslikaj in mi jih pošlji na to povezavo.
    4. Ne pozabiti na oddajo izdelka (plakat in opis tedna). Rok oddaje je naslednji ponedeljek!
  1. URA – NIT
    1. NIT_navodila_sre6.5.
      a

ČETRTEK, 7. 5. 2020

  1. URA – N2I
    1. Današnja ura bo namenjena preverjanju znanja. Preden se lotiš reševanja, pozorno preberi vsa navodila. PAZI: kjer je polje za vpis elektronske pošte, vnesi mojo e-naslov: anja.segulin@gmail.com
    2. Klikni na povezavo PREVERJANJE ZNANJA in pridno rešuj. In bocca al lupo! 😊
      a
  2. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 122–125.
    2. SLJ_rešitve_čet7.5.
      a
  3. URA – MAT
    1. Reši DZ str. 83.
    2. Reši Znam za več 2. nalogo na str. 64.
    3. MAT_rešitve_čet7.5.
      a
  4. URA – NIT
    1. NIT_Navodila_čet7.5.
      a
  5. URA – GUM
    1. Nadaljujmo z delom iz prejšnje ure
    2. Veliko vas je slike skice inštrumenta, pa tudi že kakšen izdelan inštrument poslalo na mail
    3. Če to še nisi storil, te opominjam, da to pošlješ čimprej na mail (tilen.bozic@ossmarje.si)
    4. Začnimo s pripravo materialov, ki jih bomo potrebovali za izdelavo inštrumenta
    5. Kako bi svoj inštrument okrasil? Ne pozabi vključiti svojega imena na kreativen način, da bomo vsi inštrument prepoznali!
      a
  6. URA – ŠPO
    1. Dobro se ogrej. Ponovi vodenje z žogo in met v določeno točko. Pripravi si kakšno plastenko ali oddaljen kamen in jo poskusi zadeti.

PETEK, 8. 5. 2020

Danes imate tehnični dan na temo vetra. Najprej preberi nekaj zanimivih stvari o vetru, poglej si posnetke, nato pa izberi izdelek. Izdelek lahko narediš po svoje iz stvari in materialov, ki jih imaš na voljo, povezave do posnetke pa imaš seveda za pomoč.

Izdelek fotografiraj in nam pokaži v Ustvarjalnici.

Navodila: TEHNIČNI DAN.