PONEDELJEK, 11. 5. 2020

UVODNI POZDRAV

  1. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 126, 127.
    2. SLJ_rešitve_pon11.5.
      a
  2. URA – MAT 
    1. Reši Znam za več 3. naloga str. 65.
    2. Rešitve dobiš jutri :).
      a
  3. URA – DRU
    1. Reši 1., 2. in 3. nalogo v DZ str. 88.
    2. V zvezek napiši katera pravila upoštevaš kot udeleženec v prometu. Pomagaj si z učbenikom na str. 70.
      a
  4. URA – TJA – GET DRESSED – The Cap Story
    1. Učbenik, str. 86 in 87. Prisluhni zgodbi.
    2. Zgodbo nato še enkrat sam preberi na glas.
    3. Odpri zvezek, napiši naslov THE CAP STORY in prepiši učni zapis v zvezek. THE CAP STORY
    4. Delovni zvezek, str. 86, nalogI 2 in 3 in stran 87, nalogi 1,2.
    5. Danes je rok za oddajo izdelkov (plakat My week in opis tedna). Prosim, da tisti, ki še izdelka niste poslali, da to storite čimprej.
      a
  5. URA – GUM
    1. Dobil sem veliko slik odličnih izdelkov!
    2. Če še izdelka niste poslali, prosim, da to storite v najkrajšem času
    3. Naslednji teden pričnemo z ocenjevanjem!
      a
  6. URA – N2I:
    1. Navodilo za delo: Današnjo uro izkoristite za ponovitev učne snovi in za pripravo na ocenjevanje znanja, ki bo v četrtek, 14. 5. 2020. Pri ponavljanju si lahko pomagate ponovno s sledečim posnetkom. PONOVITEV UČNE SNOVI.
    2. Če potrebujete pomoč, sem vam na razpolago preko elektronske pošte.

TOREK, 12. 5. 2020

Vse najboljše Ema!

  1. URA – SLJ
  2. URA – SLJ
    1. V berilu str. 30 preberi pesem: Saša Vegri: Prijatelj.
    2. V zvezek za umetnostna besedila napiši avtorja, naslov in pesem prepiši. Pazi, na to kako prepisuješ pesem. Napisana mora biti enako kot v berilu – vsak verz v svoji vrstici.
    3. V ozadju prepisane pesmi čez celo stran naredi ilustracijo.
    4. Napiši pesem o prijateljstvu in nam jo deli v Nasmehni se, 4.B.
      a
  3. URA – MAT
    1. Reši Znam za več str. 65 naloge 4, 5 in 6.
    2. MAT_rešitve_tor12.5.
    3. Za vajo lahko rešiš še učni list, ki ga imaš pod DDP.
      a
  4. URA – NIT (velja še za uro v sredo 13. 5.)
    1. Vstopamo v novo poglavje – V RAZLIČNIH OKOLJIH SO RAZLIČNA ŽIVA BITJA – Poglej si jih v učbeniku na strani 108, 109.
    2. Različna življenjska okolja si poglej tudi na Radovednih 5: št. 5 — > št. 0 V različnih okoljih so različna živa bitja. Tam so sličice.
    3. Poglej si jih lahko z razlago učitelja na tem posnetku.
    4. V zvezek napiši naslov  V različnih okoljih so različna živa bitja.
    5. Dve celi strani razdeli na 4 dele. V vsak del nariši eno izbrano življenjsko okolje (npr. v eno okence gore, v drugo morje, v tretje travnik itd.). Nato v revijah poišči živali (lahko jih tudi narišeš) in jih prilepi v okolje kjer živijo.
      A
  5. URA – DDP
    1. Reši nekaj računov TUKAJ.
    2. Učni list: MAT_DDP – ni potrebno printat, račune prepišeš in rešiš v zvezek. Rešitve so na drugi strani spodaj.

 


 

SREDA, 13. 5. 2020

  1. URA – ŠPO
    1. Ker je še jutro, se prebudi z jogo.
      a
  2. URA – DRU
    1. Današnji dan izkoristi za ponovitev snovi.
    2. DRU_kriteriji uspešnosti za preverjanje in ocenjevanje.
      a
  3. URA – MAT
    1. MATEMATIKA_4,_pisno_deljenje_sreda.
      a
  4. URA – TJA – GET DRESSED – clothes for different occasions
    1. U-88/1: oglej si sliko, preberi spodnjih 6 trditev in zapiši yes (če so pravilne) ali no (če so napačne). Odgovore zapiši v zvezek.
    2. U-89/1: v zvezek zapiši vprašalne povedi in kratke odgovore za Emmo, Kylie in Freda, kot ti kaže rešen primer za Toma.
    3. DZ-88, 89: reši naloge.
    4. Današnje delo poslikaj in mi ga pošlji na to povezavo.
      a
  5. URA – NIT
    1. Če še nisi končal dela od včeraj, ga končaj. Narejeno delo mi pošlji na mail nina.baronik@ossmarje.si.

ČETRTEK, 14. 5. 2020

Upam, da ste videli en popravek za torek :). Ema kljub malo zamude, upam, da si lepo praznovala, vse najboljše!

Tukaj  izpolni obrazec o ocenjevanju, da vidim, če kdo želi še kakšno oceno.

  1. URA – N2I
    1. Današnja ura bo namenjena ocenjevanju znanja. Prosim te, da ga danes rešiš.
    2. Preden se lotiš reševanja, pozorno preberi vsa navodila. PAZI: kjer je polje za vpis elektronske pošte, vnesi moj e-naslov: anja.segulin@gmail.com in ne svojega!!!
    3. Klikni na OCENJEVANJE ZNANJA in pridno rešuj. In bocca al lupo! 😊
      a
  2. URA – SLJ
    1. Reši DZ str. 128, 129.
    2. SLJ_rešitve_čet14.5.
      a
  3. URA – MAT
    1. Tukaj reši naloge o množenju in deljenju, da vidim kako ti gre.
      a
  4. URA – NIT
    1. NIT_navodila_čet14.5.
      a
  5. URA – RU
    1. Tukaj imaš RU_VSE O MENI.
    2. Lahko sprintaš, če imaš to možnost in izpolniš, lahko pa kar prerišeš na papir in izpolniš.
    3. Fotografiraj in prilepi nam jo v Nasmehni se, 4.B, ostali bomo ugibali kdo jo je izpolnil. Zato ne piši zraven svojega imena 😉.
      a
  6. URA – ŠPO
    1. Dobro se ogrej, nato pa ponovi skoke s kolebnico.

 

PETEK, 15. 5. 2020

Najprej skoči v Nasmehni se, 4.B in poskusi uganiti kdo se je predstavljal pri razredni uri – zapiši v komentar, kdo misliš, da je izpolnil posamezen list. 🙂 Me prav zanima, koliko jih bomo uganili prav :).

  1. URA – LUM
  2. URA – LUM
    1. LUM_Makovo polje
    2. Izdelek nam pokaži v naši Ustvarjalnici.
      a
  3. URA – MAT

    1. MAT_pisno deljenje_vaje_pet15.5.
      a
  4. URA – SLJ
    1. Preberi v berilu str. 160 Boris A. Novak: V ozvezdju Postelje.
    2. Če boš pokukal še na stran od Radovednih 5 imaš tam posnetek iz gledališke igre. Greš pod št. 3 (Dramatika) — > št. 1
    3. Izberi točko 1 ali 2 (seveda lahko tudi oboje):
      1. Napiši naslov v zvezek za umetnostna besedila in nato nadaljuj njun pogovor naslednjo noč, ko Zvezdana Ani pripoveduje kako pri njih pojejo ptice, valovi morje in cveti travnik.
      2. Odgovori na vprašanja in naredi ilustracijo.

      Narejeno nalogo mi pošlji na mail nina.baronik@ossmarje.si.

  5. URA – ŠPO
    1. Saj se še spomniš igre gumitvista? 😊 juuupi, ogrej se in poigraj. Poskušaj priti čim višje.