PONEDELJEK, 11. 5. 2020
- URA – SLJ
- Reši DZ str. 126, 127.
- SLJ_rešitve_pon11.5.
a
- URA – MAT
- Reši Znam za več 3. naloga str. 65.
- Rešitve dobiš jutri :).
a
- URA – DRU
- Reši 1., 2. in 3. nalogo v DZ str. 88.
- V zvezek napiši katera pravila upoštevaš kot udeleženec v prometu. Pomagaj si z učbenikom na str. 70.
a
- URA – TJA – GET DRESSED – The Cap Story
- Učbenik, str. 86 in 87. Prisluhni zgodbi.
- Zgodbo nato še enkrat sam preberi na glas.
- Odpri zvezek, napiši naslov THE CAP STORY in prepiši učni zapis v zvezek. THE CAP STORY
- Delovni zvezek, str. 86, nalogI 2 in 3 in stran 87, nalogi 1,2.
- Danes je rok za oddajo izdelkov (plakat My week in opis tedna). Prosim, da tisti, ki še izdelka niste poslali, da to storite čimprej.
a a
- URA – GUM
- Dobil sem veliko slik odličnih izdelkov!
- Če še izdelka niste poslali, prosim, da to storite v najkrajšem času
- Naslednji teden pričnemo z ocenjevanjem!
a
- URA – N2I:
- Navodilo za delo: Današnjo uro izkoristite za ponovitev učne snovi in za pripravo na ocenjevanje znanja, ki bo v četrtek, 14. 5. 2020. Pri ponavljanju si lahko pomagate ponovno s sledečim posnetkom. PONOVITEV UČNE SNOVI.
- Če potrebujete pomoč, sem vam na razpolago preko elektronske pošte.
TOREK, 12. 5. 2020
Vse najboljše Ema!
- URA – SLJ
- URA – SLJ
- V berilu str. 30 preberi pesem: Saša Vegri: Prijatelj.
- V zvezek za umetnostna besedila napiši avtorja, naslov in pesem prepiši. Pazi, na to kako prepisuješ pesem. Napisana mora biti enako kot v berilu – vsak verz v svoji vrstici.
- V ozadju prepisane pesmi čez celo stran naredi ilustracijo.
- Napiši pesem o prijateljstvu in nam jo deli v Nasmehni se, 4.B.
a
- URA – MAT
- Reši Znam za več str. 65 naloge 4, 5 in 6.
- MAT_rešitve_tor12.5.
- Za vajo lahko rešiš še učni list, ki ga imaš pod DDP.
a
- URA – NIT (velja še za uro v sredo 13. 5.)
- Vstopamo v novo poglavje – V RAZLIČNIH OKOLJIH SO RAZLIČNA ŽIVA BITJA – Poglej si jih v učbeniku na strani 108, 109.
- Različna življenjska okolja si poglej tudi na Radovednih 5: št. 5 — > št. 0 V različnih okoljih so različna živa bitja. Tam so sličice.
- Poglej si jih lahko z razlago učitelja na tem posnetku.
- V zvezek napiši naslov V različnih okoljih so različna živa bitja.
- Dve celi strani razdeli na 4 dele. V vsak del nariši eno izbrano življenjsko okolje (npr. v eno okence gore, v drugo morje, v tretje travnik itd.). Nato v revijah poišči živali (lahko jih tudi narišeš) in jih prilepi v okolje kjer živijo.
A
- URA – DDP
SREDA, 13. 5. 2020
- URA – ŠPO
- Ker je še jutro, se prebudi z jogo.
a
- Ker je še jutro, se prebudi z jogo.
- URA – DRU
- Današnji dan izkoristi za ponovitev snovi.
- DRU_kriteriji uspešnosti za preverjanje in ocenjevanje.
a
- URA – MAT
- URA – TJA – GET DRESSED – clothes for different occasions
- U-88/1: oglej si sliko, preberi spodnjih 6 trditev in zapiši yes (če so pravilne) ali no (če so napačne). Odgovore zapiši v zvezek.
- U-89/1: v zvezek zapiši vprašalne povedi in kratke odgovore za Emmo, Kylie in Freda, kot ti kaže rešen primer za Toma.
- DZ-88, 89: reši naloge.
- Današnje delo poslikaj in mi ga pošlji na to povezavo.
a
- URA – NIT
- Če še nisi končal dela od včeraj, ga končaj. Narejeno delo mi pošlji na mail nina.baronik@ossmarje.si.
ČETRTEK, 14. 5. 2020
Upam, da ste videli en popravek za torek :). Ema kljub malo zamude, upam, da si lepo praznovala, vse najboljše!
Tukaj izpolni obrazec o ocenjevanju, da vidim, če kdo želi še kakšno oceno.
- URA – N2I
- Današnja ura bo namenjena ocenjevanju znanja. Prosim te, da ga danes rešiš.
- Preden se lotiš reševanja, pozorno preberi vsa navodila. PAZI: kjer je polje za vpis elektronske pošte, vnesi moj e-naslov: anja.segulin@gmail.com in ne svojega!!!
- Klikni na OCENJEVANJE ZNANJA in pridno rešuj. In bocca al lupo! 😊
a
- URA – SLJ
- Reši DZ str. 128, 129.
- SLJ_rešitve_čet14.5.
a
- URA – MAT
- Tukaj reši naloge o množenju in deljenju, da vidim kako ti gre.
a
- Tukaj reši naloge o množenju in deljenju, da vidim kako ti gre.
- URA – NIT
- URA – RU
- Tukaj imaš RU_VSE O MENI.
- Lahko sprintaš, če imaš to možnost in izpolniš, lahko pa kar prerišeš na papir in izpolniš.
- Fotografiraj in prilepi nam jo v Nasmehni se, 4.B, ostali bomo ugibali kdo jo je izpolnil. Zato ne piši zraven svojega imena 😉.
a
- URA – ŠPO
- Dobro se ogrej, nato pa ponovi skoke s kolebnico.
PETEK, 15. 5. 2020
Najprej skoči v Nasmehni se, 4.B in poskusi uganiti kdo se je predstavljal pri razredni uri – zapiši v komentar, kdo misliš, da je izpolnil posamezen list. 🙂 Me prav zanima, koliko jih bomo uganili prav :).
- URA – LUM
- URA – LUM
- LUM_Makovo polje
- Izdelek nam pokaži v naši Ustvarjalnici.
a
- URA – MAT
- URA – SLJ
- Preberi v berilu str. 160 Boris A. Novak: V ozvezdju Postelje.
- Če boš pokukal še na stran od Radovednih 5 imaš tam posnetek iz gledališke igre. Greš pod št. 3 (Dramatika) — > št. 1
- Izberi točko 1 ali 2 (seveda lahko tudi oboje):
- Napiši naslov v zvezek za umetnostna besedila in nato nadaljuj njun pogovor naslednjo noč, ko Zvezdana Ani pripoveduje kako pri njih pojejo ptice, valovi morje in cveti travnik.
- Odgovori na vprašanja in naredi ilustracijo.
Narejeno nalogo mi pošlji na mail nina.baronik@ossmarje.si.
- URA – ŠPO
- Saj se še spomniš igre gumitvista? 😊 juuupi, ogrej se in poigraj. Poskušaj priti čim višje.