POTEK DELA:
TOREK, 17. 3. 2020
- ura: NIT
NASLOV VSEBINE: Izkoriščanje vetra
Zanimalo nas bo:
- kako izkoriščamo veter,
- kakšen je pomen vetra pri opraševanju rastlin in razširjanju semen (plodov).
POTEK DELA PRI NIT:
- Ponovitev snovi o vetru. Povezava na egradiva.
- V učbeniku si preberi str. 57. Če doma nimaš učbenika, imaš na spletni strani www.Radovednih-pet.si brezplačen dostop do učbenika in drugih gradiv Radovednih 5. Potrebna je prijava.
- Oglej si slikovno gradivo in si preberi o moči vetra v spletnem učbeniku. Povezava na egradiva.
- V zvezek naravoslovja si naredi povzetek. Lahko si pomagaš z odgovarjanjem na spodnja vprašanja.
- Naslov v zvezku: Izkoriščanje vetra
- Kaj je vetrna energija?
- Kaj pomeni to, da je veter obnovljiv vir energije?
- Na katere načine izkoriščamo energijo vetra?
- Kaj vse lahko prenaša veter?
- Katere so lahko posledice premočnega vetra?
6. Utrjevanje in preverjanje osvojene snovi.
Uspešen bom, ko bom … - vedel/-a sestavo zraka,
- vedel/-a, kaj je zračni tlak,
- poznal/-a pripomoček za merjenje zračnega tlaka,
- poznal/-a onesnaževalce zraka in jih opisala,
- znal/-a predlagati rešitve za zmanjšanje onesnaževanja zraka,
- vedel/-a in znal/-a razložiti, kaj je veter in zakaj nastane,
- ločil/-a med vetrokazom in vetromerom,
- poznal/-a enoto za merjenje hitrosti vetra,
- poznal/-a in utemeljil/-a načine izkoriščanja vetra.
7. V spletnem učbeniku so zanimive naloge. Povezava na egradiva.
- ura: TJA
NASLOV VSEBINE: Body parts – unit 6 – revision
POTEK DELA PRI TJA:
- Rešitve domače naloge prejšnjega tedna (DZ, str. 78): 1. naloga: 1c, 2a, 3b, 4d. 2. naloga: 4, 1, 3, 2.
DZ, str. 79: 1. naloga: 1 ca, 2 ch, 3 e, 4 b, 5 b, 6 ca, 7 ch. 2. naloga: jajčeca so rumena, gosenica je zelena in modra, buba je rjava in rdeča, metulj je oranžen, črn in vijoličast.
- Utrjevanje: reši delovni list BODY PARTS, rešitve zapiši v zvezek.
- Domača naloga: reši delovni list DAYS OF THE WEEK, MONTHS OF THE YEAR, rešitve zapiši v zvezek.
- Utrjevanje: https://www.eslgamesplus.com/body-parts-esl-interactive-pirate-board-game/
- ura: N2I
NASLOV VSEBINE: Utrjevanje učne snovi in priprava na govorni nastop (17. 3. 2020)
POTEK DELA PRI N2i:
Buongiorno ragazzi! 😊 Come state? Spero che stiate bene. 😊 Kot že sami dobro veste, je šola zaprta zaradi izrednih razmer, ki pestijo našo državo. Ravno zaradi tega bo tudi pouk italijanščine potekal na daljavo.
- Prva in najpomembnejša naloga, ki jo morate opraviti dnevno, je SKRB ZA LASTNO ZDRAVJE in ZA ZDRAVJE OSTALIH. Zadržujte se doma in ne družite se v večjih skupinah. Skrbite za higieno in držite se ukrepov, s katerimi ste bili med drugim seznanjeni tudi v šoli. OSTANIMO ZDRAVI!!! Želim si, da bi skupaj najprej ponovili, kako si pravilno umivamo roke. Poglej si ta posnetek: DOBBIAMO LAVARE LE MANI.
2. naloga: Utrjevanje in ponovitev učne snovi o delih telesa. Pri utrjevanju si pomagaj z učbenikom, delovnim zvezkom in z zvezkom. Za lažje utrjevanje ti prilagam tudi:
- vajo (klikni)
- posnetek (klikni). V posnetku so zajeti tudi deli telesa, ki jih nismo obravnavali pri pouku – ni jih potrebno znati; mogoče pa se bo kdo izmed vas vseeno česa novega naučil. 😊
3. GOVORNI NASTOP: Nekateri ste se že pridno pripravili nanj, nekateri pa še niste uspeli. Predlagam, da si do petka, 20. 3. 2020, vzameš čas za pripravo govorne vaje in power-point prezentacije oz. plakata (kar ti je lažje). Poglej si besedilo, ki si ga sestavil/a že pri pouku, pri tem pa bodi pozoren/na na moje popravke in predloge. Nauči se tekoče pripovedovati. Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. 😊 Za nove datume predstavitve se bomo dogovorili takoj, ko se bomo ponovno vrnili v šolo. Če slučajno ne najdeš navodil za govorno vajo, ti jih prilagam še enkrat:
V kolikor potrebuješ mojo pomoč, sem ti na voljo preko elektronske pošte: aanja.segulin@guest.arnes.si .
Vsem vam želim ogromno zdravja in na novo usvojenega znanja.
Anja Segulin,
učiteljica italijanščine
- ura: LUM
NASLOV VSEBINE: Slikanje – razglednica mojega kraja
POTEK DELA PRI LUM:
- Pomisli na razglednice.
- Oglej si nekaj razglednic.
- Pomisli na svoj domači kraj in njegove značilnosti.
- Pripravi si pripomočke: list, barvice.
- Na list ustvari razglednico domačega kraja.
5. ura – GUM
- Ponovimo znanje o notnem zapisu, poglej zapis v delovnem zvezku
- V zvezek napiši naslov PENTATONIKA, pod naslovom pa napiši:
Pentatonika je lestvica PETIH tonov.
- V zvezek prepiši notni zapis iz delovnega zvezka in z različnimi barvami označi posamezne znake (črte in praznine, violinski ključ, taktovski način, takt, taktnica, končaj, imena not – C D E G A)
- ura: ŠPO
NASLOV VSEBINE: Rokomet
POTEK DELA PRI ŠPO:
Oglej si prispevek oddaje Firbcologov in video, ki prikazuje nekaj elementov rokometa. Če imaš doma možnost, se igraj z žogo.
TOREK, 24. 3. 2020
2. ura: TJA – OFF WE GO – The bus trip
- Za ponovitev snovi prejšnjega tedna najprej reši kviz.
- Učbenik, str. 86 in 87. Prisluhni zgodbi.
- Odpri zvezek, napiši naslov THE BUS TRIP in prepiši učni zapis v zvezek. THE BUS TRIP – učni zapis
- Delovni zvezek, str. 86, nalogi 2,3 in stran 87, nalogi 1,2.
SREDA, 18. 3. 2020
- ura: SLJ
- Zanimalo nas bo, katera lastna imena spadajo v skupino stvarnih lastnih imen, katera so večbesedna stvarna lastna imena in kako se jih pravilno zapisuje.
- Oglej si – Stvarna lastna imena.
- Ali imaš v zvezku miselni vzorec? Navodila so bila v PowerPointu.
- Reši naloge v DZ/ str. 134-137.
- DN: V zvezek napiši pravilo za zapisovanje enobesednih in večbesednih stvarnih lastnih imen.
- ura: TJA
- NASLOV VSEBINE: OFF WE GO – means of transport
- POTEK DELA PRI TJA:
- Pesmica Trasportation song.
- V zvezek zapišeš naslov OFF WE GO! – means of transport (prevozna sredstva)
- V zvezek prepišeš besede za prevozna sredstva od 1 do 8 iz učbenika na strani 82 (ne pozabi na a/an pred vsako besedo) in zraven dopiši še besedo za prevozno sredstvo v slovenščini. Primer: 1. a helicopter – helicopter
- Kako imenujemo ostala prevozna sredstva? Odgovor najdeš tukaj. MEANS OF TRANSPORTATION WORKSHEET
- DZ, str. 82 – reši nalogi 1 in 2.
- Utrjevanje: preveri svoje znanje z igro: MEANS OF TRANSPORTATION
- ura: DRU – naloga za sredo in petek
- Obpanonske pokrajine – spoznali bomo poselitev, gospodarstvo nekoč in danes v Obpanonskih pokrajinah.
- Ponovitev vsebin: odpri predstavitev – Obpanonske pokrajine.
- Ogled interaktivnega gradiva Radovednih 5. Potrebna je vaša prijava. Naslov sklopa je Raziskujem Slovenijo. Poglavje: Kje v Sloveniji so Obpanonske pokrajine?
- Oblikovanje povzetkov ali prepis označenega besedila iz PowerPointa.
- Preberi in reši naloge v DZ/str. 62-64.
- Poglej si – Obpanonske pokrajine_kriteriji, vprasanja.
- ura: MAT
- Čas – ponovili bomo enote za merjenje časa, zapisovanje časa dopoldne ali popoldne, pretvarjanje med merskimi enotami za čas.
- Ogledamo si prestavitev- Čas_1 in rešimo vajo v zvezek.
- Ponovimo. Naloga na spletu 1.
- Naloga na spletu 2.
- Reši vaje v DZ/str. 101.
- DZ/str. 102, 103 so zahtevnejše naloge. Poskusi jih rešiti. Obvezni nalogi sta na str. 102 naloga 1. a in 2.
- Ne pozabi – imaš brezplačen dostop v spletni vadnici Moja matematika.
- ura: GOS – zanimiv posnetek o recikliranju oblačil. Lahko si ogledaš posnetek v celoti ali pa do 14. minute.
- Ugotovil/-a boš: kaj se zgodi z oblačili, ki jih odvržemo v zabojnik,kako reciklirajo oblačila v 8 korakih, kaj lahko naredijo iz odpadnega jeansa, kako poteka delo v laboratoriju …
- Potem, ko boš pogledal/-a posnetek izberi vsaj eno gospodinjsko opravilo in ga opravi: npr. pospravi omaro z oblačili, pomagaj mami pri likanju, zlaganju oblačil, pomivanju posode itd.
- Če želiš, mi lahko opravljeno delo sporočiš na oglasno desko.
- ura: ŠPO – sproščanje, igranje.
- Če imaš možnost, pojdi na sprehod v naravo. Na svežem zraku opravi nekaj gimnastičnih vaj. Poigraj se z žogo.
- Oglej si posnetek rokometa. Prikazuje vadbo napada mladih rokometašev RK Celje Pivovarna Laško. Posnetek si lahko pogledaš v celoti ali pa do 14. minute.
ČETRTEK, 19. 3. 2020
- ura: TJA – OFF WE GO – on foot, by car, by plane
- Učbenik, stran 83, naloga 1. Poveži otroke s slikami, povedi prepiši v zvezek.
- V zvezek napiši naslov HOW DO YOU GO TO SCHOOL? in prepiši učni zapis HOW DO YOU GO TO SCHOOL (zapis je na dveh straneh).
- DZ, stran 83, naloga 2.
- Reši delovni list. Povedi zapiši v zvezek. ON FOOT, BY CAR, BY BIKE
- ura: MAT – Določanje stoletja
- Preglej rešene naloge v – Rešitve DZ-101-103.
- Poglej si, kako določamo stoletje – Določanje stoletja.
- V pomoč ti je lahko tudi predstavitev.
- Reši nalogo v DZ/ str. 104. Od sedaj naprej bomo potrebovali 3. del DZ MAT.
- Če želiš, lahko rešiš še dodatne naloge v DZ/ str. 105, 106.
- ura: SLJ – spoznal/-a boš značilnosti pripovedovalnega besedila
- Preveri domačo nalogo v – Rešitve_SLJ
- Reši naloge v DZ (2. del) od str. 6 do str. 9.
- ura: NIT
- ura: NIT – Sonce in letni časi – naloga mora biti narejena do torka
- Poglej si – Zemlja in letni časi.
- Da si boš lažje predstavljal/-a si oglej še posnetek o Zemljini osi in letnih časih.
- Na – Radovednih 5 (interaktivno gradivo) je še nekaj slikic in filmček.
- Preberi snov v učbeniku na str. 58, 59.
- NIT_delo v zvezku
- Lahko si ogledaš še kratek prispevek o tem, kaj vse vpliva na obsijanost Sonca.
- Preveri razumevanje.
- ura: DDP – utrjevanje matematike
- Rešuj naloge v spletni vadnici Moja matematika. Čaka te domača naloga. Lahko jo rešuješ 1 teden.
PETEK, 20. 3. 2020
- ura: SLJ – značilnosti pripovedovalnega besedila.
- V zvezek (jezikovni pouk) napiši naslov PRIPOVEDOVALNO BESEDILO.
- Prepiši besedilo iz rumenega pravokotnika, ki je v DZ/str. 9 ali pa oblikuj svoje besedilo, v katerem boš predstavil/-a značilnosti pripovedovalnega besedila.
- V zvezek odgovori na vprašanja iz 4. naloge, ki je na str. 7.
- V dokumentu word so priložene strani iz DZ – SLJ, 2. del – SLJ_DZ2_Pripovedovalno_besedilo
- ura: N2I
- Pozabavaj se s KVIZOM O OBLAČILIH (klikni).
- Učbenik, str. 25: Poslušaj in zapoj pesmico.
- S pomočjo VISLIC (il gioco dell’impiccato) poišči sopomenke (to so besede z enakim pomenom) za »i vestiti«.
- Motivacijska naloga: Italijanske urice je konec, zato vstani, naredi 5 poskokov in se sprosti. Pozdravček – arrivederci 😊
- ura: MAT – liki in telesa.
- Preglej nalogo v DZ (2. del), str. 104. Glej – Rešitve_MAT_104.
- Potrebuješ delovni zvezek za matematiko 3. del. Glej navodila – Navodila_3.del_MAT.
- V matematični zvezek napiši naslov: LIKI IN TELESA. Preriši in prepiši značilnosti likov in teles. Glej rumeni pravokotnik v DZ3/str. 32.
- V DZ3/ str. 33 reši 1. in 2. nalogo.
- V dokumentu word so priložene strani iz DZ – MAT, 3. del – DZ_MAT3_Liki
- ura: DRU – naloga je bila že v sredo.
- Ali si morda odkril/-a napako? Katero hišo si narisal/-a v zvezek? Odgovor je panonsko hišo.
- ura: RAZ – poskrbi za dobro počutje
- Poskrbi za to, da se boš dobro počutil/-a. Počni tisto, kar te osrečuje.
- Podajam ti nekaj predlogov za prosti čas. Glej – Predlogi za prosti čas.
- Želim vam prijeten vikend!!!