Drage učenke, učenci in starši!
Kako hitro čas beži. Zakorakali smo že v tretji teden šolanja na daljavo. Predstavljam si, da me boste ob vrnitvi v šolo očarali nad tem, kako ste se spremenili.
Ali imate veliko vprašanj, ki bi mi jih radi zastavili? Rešitev je lahko ta, da mi jih pošljete na moj elektronski naslov: jana.juric@ossmarje.si. Vsakega vašega sporočila se razveselim. Obljubim vam, da se bom potrudila, da vam bom v najkrajšem možnem času odgovorila.
Šola je tudi vsem vam priskrbela varne elektronske naslove. Podatke sem poslala vašim staršem po e-pošti. Predvidevam, da kdor mi še ni pisal na moj elektronski naslov, še ni aktiviral svoje e-pošte. Prosila bi vas, da si to uredite, ker si tako lahko lažje izmenjamo sporočila.
Kdaj se bomo vrnili v šolo? Kako bo z ocenjevanjem? Kako gre delo na daljavo? Vse to zanima tudi mene.
Še vedno je zelo veliko odprtih vprašanj. O vrnitvi v šolo vemo le to, da bo zdravstvena stroka ocenila, kdaj bo primeren čas, da se vrnemo v šolske klopi. Najprej je potrebno zajeziti širjenje koronavirusa, poskrbeti za svoje zdravje in zdravje drugih.
Zagotovo se sprašujete tudi o ocenjevanju. Vse poslane naloge in navodila morate jemati resno in jih opravljati. To je vaša dolžnost. Kako se bo šolsko leto končalo, še ne vemo. Vedite pa, da je ena izmed možnosti tudi ta, da boste morali ob zaključku leta izkazati tisto, kar ste se naučili doma.
V ponedeljek in torek si vzemite čas, da poleg tekočega dela naredite še vse kar doslej niste. Tisti, ki pa ste preteklo delo že opravili, si lahko malo oddahnete. Trudite se, da zadolžitve opravljajte sproti. Če imate še težave z organizacijo šolskega dela, je najbolje, da si doma ustvarite urnik. V pomoč vam je lahko predloga – glej Predlog urnika.
Želim vam prijeten teden!
POTEK DELA:
PONEDELJEK, 30. 3. 2020
- ura: DRU – preverjanje znanja o slovenskih pokrajinah
- Preizkusi se v kvizu. Pomagaj si z zemljevidom. Rok za oddajo kviza je 1. 4. 2020. Klikni – KVIZ.
- Ob zaključku kviza boš ugotovil/-a, kako si bil/-a uspešna pri reševanju. Napačne odgovore popravi tako, da narediš v zvezek popravo kviza. Kviz lahko večkrat rešiš.
- ura: MAT – geometrija
- Ponovi geometrijske like, telesa in risanje kvadrata in pravokotnika. V oranžnem delovnem zvezku reši str. 62.
- Imaš podatke: a=40 mm; a= 35 mm; a=5 cm in b=2 cm. Glede na podatke nariši kvadrat oz. pravokotnik. Ne pozabi na skico. Fotografijo iz zvezka naloži TUKAJ.
- ura: GUM
- Pozorno preberi strani 16 in 17 v učbeniku
- V zvezek prepiši notni zapis na strani 16 in ga dopolni (poimenuj, kar je v zapisu pobarvano)
- Napiši podnaslov Polovinka s piko
- Prepiši zapis na strani 17 (v rumenem, spodnja polovica strani)
- ura: SLJ
- ura: SLJ – umetnostno besedilo Katka in Bunkec
- V berilu preberi odlomek Katka in Bunkec. Po branju, klikni KVIZ in odgovori na vprašanja. Dokument z besedilom je tudi tukaj – Katka in Bunkec_besedilo.
- Vsi, ki ste spis oddali, ste dobili moje sporočilo. Če ste potrdili svoj meil, imate sporočilo na vašem meilu. Kdor še ni naredil petkove naloge (spis), naj to naredi. Glej: 2. teden, navodila za četrtek, petek.
- Predlog za tiste, ki še niste opravili bralne značke. Preberite kakšno (primerno) knjigo z domače police.
- ura: ŠPO – zabavna telovadba
- Zabavne gibalne vaje – glej TUKAJ.
TOREK, 31. 3. 2020
- ura: NIT – 1. del ponovitve o zraku, zračnem tlaku in vetru
- V zvezek odgovarjaj na vprašanja. Čas imaš do četrtka. Vprašanja so v dokumentu – 1. del ponovitve.
- ura: TJA – OFF WE GO – Present Continuous Tense
1. U-85, naloga 1: Preberi dialoge v oblačkih in jih poveži z ustrezno sliko. V zvezek zapiši rešitve. Primer: What are you doing? I’m waiting for bus – picture C
2. Prisluhni razlagi nove snovi. ZELO POMEMBNO! (če povezave ne gre odpreti, naj mama ali oče na računalnik naložita program Adobe Flash Player.
3. Prepiši/prilepi učni zapis. PRESENT CONTINUOUS TENSE – učni zapis
4. Utrjevanje: DZ, stran 85, reši nalogi 1 in 2.
5. Če se ti zdi težko, ne skrbi. Naslednjih par ur angleščine bomo veliko vadili. You can do it! 😊 - ura: N2I
- Preglej REŠITVE NALOGE (U, str. 24, nal. 5), ki ste jo morali zadnjič opraviti.
- Preberi OBVESTILO (3. teden).
- Učbenik, str. 42 in 43: Preberi strip »L’importanza delle origini«. Na koncu učbenika imaš priložen tudi CD, zato si lahko posnetek tudi predvajaš (CD, posnetek št. 22).
- Pri delu si pomagaj s PONS SLOVARJI. Ali ti je uspelo razvozlati vsebino stripa? Je bila kakšna beseda nejasna? Sporoči, če potrebuješ dodatno razlago.
- Dobro premisli, katere besede – povezane z družino in z družinskimi člani – že poznaš v italijanščini. Povej jih na glas. Prepričana sem, da jih je veliko. 😊 Ko to storiš, prepiši še učno snov v zvezek. Če ti je lažje, si lahko učni list tudi natisneš. Po želji. LA FAMIGLIA (klik).
- Motivacijska naloga: Priden/na si! Zaslužiš si malo sprostitve. Klik.
- ura: LUM
- ura: LUM – risanje avtoportreta
- Navodila glej v – Risanje avtoportreta.
- Po dveh tednih bi vas rada že videla. Razveselite me in mi avtoportrete naložite TUKAJ.
- ura: ŠPO – zabavna telovadba
- Naredi 10 počepov, 10 poskokov, 10 trebušnjakov, 10 skec.
- Še nekaj vodenih vaj. Vaje.
SREDA, 1. 4. 2020
- ura: SLJ – Katka in Bunkec
- V ponedeljek si spoznal/-a Katko in njeno težavo. Velika večina vas je uspešno rešila kviz. V kvizu je bil eden izmed pravilnih odgovorov Bunkec. Še vedno ne vem, kaj sem naredila narobe, da tega odgovora ni štelo prav.
- Danes imaš izbirno nalogo. Lahko napišeš obnovo odlomka ali pa doživljajski spis z naslovom: Prijatelja spoznaš v stiski. Nalogo mi boš pokazal/-a v šoli. Le pogumno, vaja dela mojstra in mojster dela vajo!
- ura: TJA – OFF WE GO – Pr. Cont. exercises
1. Danes boš povadil in utrjeval novi slovnični čas, ki si ga spoznal včeraj s pomočjo posnetka razlage in učnega zapisa. Vsi delovni listi so interaktivni, kar pomeni, da po koncu reševanja, samo klikneš na gumbek in tako preveriš pravilnost odgovorov.
2. Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku od včeraj in videposnetkom razlage, če je potrebno. V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte adina.deucman@ossmarje.si
3. Poveži dele povedi.
4. Obkroži pravilen odgovor.
5. Dopolni povedi, tako da glagole v oklepaju postaviš v Present Continuous čas. - ura: DRU – preteklost (naloga za sredo in petek)
- Kaj te zanima o preteklosti? Odgovor na vprašanje mi lahko pošlješ na: jana.juric@ossmarje.si ali ga zapišeš na našo oglasno desko.
- Kaj je zgodovina? Odpri predstavitev – Zgodovina in klikni na diaprojekcijo.
- Vse kar se ti je zgodilo je tvoja preteklost. V delovnem zvezku poišči stran. 82, 83 in jo reši. Če DZ nimaš, brez skrbi. Glej – Navodila iz DZ DRU.
- ura: MAT – koti v večkotnikih
- Preveri nalogo iz oranžnega delovnega zvezka, str. 62. Rešitve ODZ.
- Ponovi, kaj so to koti, kaj je značilno za pravi kot, ostri kot in topi kot. Glej v Koti.
- Kakšni so koti v večkotnikih? Preberi in reši naloge v DZ/ str. 38, 39. Pomagaš si lahko tudi z e-gradivom.
- ura: GOS – plemenitenje blaga
- Spoznal/-a boš, kaj je plemenitenje blaga in kateri so postopki plemenitenja. Plemenitenje blaga
- V zvezek si ustvari zapis. Zapis v zvezk GOS
- ura: ŠPO – vadba za zdrave šolarje
- Pod besedno zvezo vadba za zdrave šolarje se skrivajo športne aktivnosti. Ni potrebno, da vse vaje narediš danes. Nekaj vaj naredi še v četrtek in petek.
ČETRTEK, 2. 4. 2020
- ura: TJA – OFF WE GO – Present Continuous exercises
1. Nadaljujemo z utrjevanjem slovničnega časa. Vsi delovni listi so interaktivni, kar pomeni, da po koncu reševanja, samo klikneš na gumbek in tako preveriš pravilnost odgovorov. - Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku in videposnetkom razlage, če je potrebno. V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte: adina.deucman@ossmarje.si
- Oglej si sliko in klikni na ustreznega smeškota.
- Dopolni povedi tako, da glagole v oklepaju postaviš v Present Continuous čas.
- Glagolom dodaj končnico + ing in tvori trdilne, vprašalne in nikalne povedi.
- ura: MAT – utrjevanje (koti v večkotniku)
- Preglej nalogo iz DZ/38, 39. Rešitve_38_39
- V zvezek napiši naslov KOTI V VEČKOTNIKU. Odpri e-učbenik.
- Sledi navodilom v e-učbeniku in rešuj naloge v zvezek. Ko nalogo narediš, jo v e-učbeniku preveriš tako, da klikneš zavihek PREVERI ali REŠITEV.
- V oranžnem DZ naredi str. 63.
- Če ti koti povzročajo težave, ti bo morda pomagala naloga v e gradivu Radovednih 5.
- ura: SLJ – radijska igra
- Danes je poseben dan. Zakaj? Poglej, če misliva isto. 2.april
- Letos smo že brali odlomek Andersenove pravljice Mala morska deklica. Danes prisluhni radijski igri Hansa Christiana Andersena z naslovom Palčica. Radijska igra.
- ura: NIT
- ura: NIT – 2. ponovitev
- Preveri odgovore, dopolni. Ponujam ti kratke rešitve odgovorov. 1. del ponovitve_odgovori
- V zvezek napiši naslov 2. PONOVITEV. Odpri dokument 2. ponovitev in sledi navodilom. 2. ponovitev
- ura: DDP – Moja matematika
- Začel se je nov mesec. Loti se nalog v Moji matematiki. Naloge si lahko izbiraš sam ali pa rešiš domačo nalogo, ki sem ti jo poslala.
Juhu, če bo šlo vse po sreči, se bomo v petek videli😊. V petek, ob 10.00 bom pod petek (razredna ura) objavila povezavo in srčno upam, da se bomo videli in slišali. Torej jutri ob 10.00 spremljaj spletno stran 😉.
PETEK, 3. 4. 2020
- ura: N2I
- Buongiorno ragazzi 😊 Come state? Spero bene … 😊
- Učbenik, str. 45, nal. 3: Pri tej nalogi morate razporediti vse družinske člane, ki so moškega spola, v moder krog (npr. padre); vse družinske člane, ki so ženskega spola, pa v roza krog (npr. madre). Pomagaj si s tabelo, ki sem vam jo posredovala prejšnjo uro.
- Učbenik, str. 45, nal. 4: Ugotovi, kateri opis velja za določeno fotografijo. Podčrtaj si besede »i miei genitori«, kar pomeni »moji starši« (zapiši si ta pomen).
- Sedaj pa: vstani, razgibaj se in zavrti si svojo najljubšo italijansko pesem. Ko se glasba konča, se vrni nazaj k delu in reši KVIZ.
-
Buon fine settimana 🙂
- ura: SLJ – Hans C. Andersen
- Tudi danes se bomo ukvarjali z radijsko igro Hansa C. Andersena.
- Radijsko pravljico si že poslušal/-a. Če te naloge še nisi naredil/-a, jo naredi danes. Radijska igra.
- Odpri predstavitev in ustno obnovi dogajanje ob predstavitvi. Klikni – Palcica
- Odpri učni list z vprašanji in naredi nalogo v zvezek (književni pouk). Učni list je tukaj – UL_Hans
- ura: MAT – obseg likov
- ura: DRU – naloga je bila že v sredo
- Če v sredo nisi naredil/-a naloge DRU, jo naredi danes. Potrudi se.
- ura: RAZ – srečanje v živo
- Veselim se srečanja z vami!!!
- Ob 10.00 bo povezava tukaj :)) Klikni na POVEZAVA in drži močno pesti, da se končno vidimo.