Drage učenke in učenci,

pred nami je že četrti teden dela na daljavo.

Vesela sem bila, da smo se v petek končno videli in slišali. Že danes (v ponedeljek) poskusimo ponovno. Upam, da bo sreča na naši strani in se bomo lahko kar po spletu učili.

Ta teden bo poseben, ker bomo v torek izpeljali kulturni dan na daljavo. Bodi brez skrbi. Nikamor ne boš šel/-a. Ostal/-a boš doma in po spletu obiskala kakšno kulturno ustanovo. Vsa navodila boš dobil/-a v torek.

Sedaj pa se kar loti dela. Pridno delaj, pridno pošiljaj izdelke in naloge. Če imaš težave, mi lahko vedno to napišeš na: jana.juric@ossmarje.si.

Lepo te pozdravljam!

Učiteljica Jana Jurič


POTEK DELA:

PONEDELJEK, 6. 4. 2020

  1. ura: DRU – zgodovinska obdobja
    1. Spoznal boš zgodovinska obdobja in nekaj njihovih značilnosti. Glej v – Zgoodovinska obdobja
    2. Poglej si še nekaj slik o zgodovinskih obdobjih. Zgodovinska obdobja
    3. Več značilnosti si preberi v e-gradivu Radovednih 5. E-gradiva.
  2. ura: MAT – računanje obsega
    1. Spomni se, kaj je obseg in kako ga izračunamo. Poglej petkov zapis v zvezku.
    2. Naredi vajo v zvezek. Glej – Vaje_obseg
    3. V DZ reši str. 41, 42.
    4. Če imaš še energije, reši še str. 43.
  3. ura: GUM
    1. V zvezek napiši naslov Pavze
    2. Odpri učbenik
    3. V zvezek nariši pavze in prepiši besedilo v belih oblačkih (celinska, polovinska s piko, polovinska, četrtinska in osminska pavza – v tem zaporedju)
    4. Pri risanju oz pisanju pavz v notno črtovje si pomagaj s sliko v učbeniku (pavze pišemo na različne črte v črtovju!)
    5. Primer: četrtinsko pavzo pišemo med drugo in četrto črto v črtovju kot narobe obrnjeno črko Z
    6. Primer 2: polovinska pavza je NAD četrto črto, celinska je pa POD njo (obe izgledata kot pobarvana pravokotnika)
  4. ura: SLJ 
  5. ura: SLJ -samostalnik 
    1. Kaj so samostalniki? Kako si pomagamo pri določevanju samostalnikov? Klikni na – POSNETEK.
    2. V DZ reši str. 50. Na str. 51 reši 4. in 5. nalogo.
  6. ura: ŠPO – vaje za ta teden
    1. Priskrbi si palico ali metlo. Oglej si vaje in jih izvedi. Vse vaje lahko večkrat na teden narediš ali si jih razporediš, da vsak dan narediš nekaj vaj. VAJE Z METLO

TOREK, 7. 4. 2020

  1. Kulturni dan bomo preživeli virtualno. Najprej si boš ogledal/-a Narodno galerijo.
    1. Narodna galerija Slovenije je osrednja galerija slovenskih likovnih del. Ustanovljena je bila leta 1918. Hrani največjo zbirko umetnin, ki so nastale na slovenskem ozemlju.
    2. Privošči si virtualni sprehod po Narodni galeriji. Klikni na – NARODNA GALERIJA
    3. Oglej si reportažo ob stoletnici delovanja Narodne galerije leta 2018. REPORTAŽA
    4. Kaj so na Infodromu povedali o Narodni galeriji? FIRBCOLOGI
    5. Ali poznaš kakšnega slovenskega slikarja? Odpri projekcijo. Na projekciji se skrivajo tudi tri naloge. Glej – Ali poznaš slikarje
  2. Pojdi še na spletni sprehod v Šolski muzej.
    1. Slovenski šolski muzej je osrednji slovenski muzej na področju šolstva. Muzej vzdržuje stalno razstavo šolstva na Slovenskem skozi stoletja do današnjih dni.
    2. Poglej si, kako je pouk potekal nekoč. POSNETEK1  POSNETEK2
    3. Preberi, kaj je o šoli povedalo nekaj dedkov in babic. ŠOLA NEKOČ
  3. Naredi Intervju z babico, dedkom, očetom ali mamo. Intervju
  4. Odgovore slikaj ali skeniraj in do petka pošlji na povezavoPOVEZAVA

SREDA, 8. 4. 2020

  1. ura: SLJ – samostalnik
    1. Reši naloge v DZ, str. 51, 52, 53
    2. Vaja v zvezku. Odpri učni list in sledi navodilom. Vaja-prepoznam samostalnike
  2. ura: TJA – Present Simple ali Present Continuous?
    1. Nadaljujemo z utrjevanjem. Tokrat boste reševali naloge iz obeh časov (Present Simple in Present Continuous). Zelo pomembno je, da se spomnite RABO teh časov (torej, kdaj uporabljamo prvega in kdaj drugega). Prisluhni razlagi.

    2. Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku (Pr. Simple in Pr. Cont. čas). V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte: adina.deucman@ossmarje.si

    Dopolni povedi v Present Simple ali Present Continuous času.

    Izberi pravilen odgovor. Present Simple ali Present Continuous

    Reši kviz. 

  3. ura: DRU – časovni trak
    1. V DZ na str. 84, 85 je 5 sličic, ki označujejo 5 zgodovinskih obdobij. Pod sličice zapiši zgodovinsko obdobje in si oglej kratko predstavitev vsake sličice. Vse ti piše tukaj spodaj.
      1. Prazgodovina – na sliki je deblak. Kaj je to deblak? Oglej si posnetek deblak.
      2. Še nekaj o življenju koliščarjev. Koliščarji
      3. Stari vek – na sliki je Emona. Nastala so prva mesta. V Ljubljani so Rimljani ustanovili Emono. Prispevek o Emoni.
      4. Srednji vek – na sliki je knežji kamen. Kakšen je njegov pomen, boš izvedel/-a v predstavitvi. Predstavitev – Knezji kamen
      5. Novi vek – prva slovenska tiskana knjiga. Poglej posnetek o Primožu Trubarju.
      6. Sodobnost ali modernost – Republika Slovenija. Poglej si pot Slovenije do samostojne države. Plebiscit, dan samostojnosti in enotnosti.
  4. Na str. 85 reši nalogo PONOVI. Dopolni besedilo in razporedi zgodovinska obdobja v pravilni vrstni red.
  5. ura: MAT – ploščina
    1. Spoznal/-a boš, kaj je ploščina. Glej – Ploščina1
    2. Naredi vaje v interaktivnem gradivu Radovednih 5. E-gradiva Radovednih 5.
    3. V DZ reši str. 44, 45
  6. ura: GOS – oblačila 
    1. Izvedel/-a boš naloge oblačil, vrsto oblačil, načine izdelave oblačil. Oblačila
    2. Pred šivanjem si ustvarimo kroj. Kaj je kroj in kako izgleda? Oglej si posnetek.
    3. Te morda zanima, kako sešiti preprosto obrazno masko ali izdelati masko iz prtička. Oglej si drugi posnetek.
  7. ura: ŠPO – izvajaj ponedeljkove naloge

ČETRTEK, 9. 4. 2020

  1. ura: TJA – OFF WE GO – utrjevanje obeh časov
    1. Nadaljujemo z utrjevanjem.
    2. Pomagaj si z učnim zapisom v zvezku (Pr. Simple in Pr. Cont. čas). V kolikor boš imel kakšno vprašanje, mi napiši (ali mama, oče) sporočilo preko elektronske pošte: adina.deucman@ossmarje.si
    3. Dopolni povedi v Pr. Continuous času.
    4. Dopolni povedi v ustreznem času.
    5. Dopolni povedi v ustreznemu času. Nato oštevilči slike z ustrezno povedjo.
  2. ura: MAT – enote za ploščino
    1. Katere so enote za merjenje ploščine? Glej v – Enote za ploščino
    2. Poglej nekaj sličic o kvadratnem metru. Klikni na kvadratni meter.
    3. Kvadratni decimeter in centimeter. E-učbenik.
    4. V DZ si oglej str. 46.
    5. Reši str. 47.
  3. ura: SLJ – spol samostalnika
    1. Samostalniku lahko določimo spol. Katerega spola so samostalniki in kako samostalnikom določimo spol? Izvedel/-a boš v – POSNETKU
    2. Zapis v zvezku – Spol samostalnika_zapis v zvezek
    3. V DZ reši str. 54, 55.
  4. ura: NIT
  5. ura: NIT – viri energije
    1. Ogledal/-a si boš več krajših filmov (e-gradivo Radovednih 5)Predlagam ti, da si vsak film ogledaš najmanj dvakrat. Pred prvim ogledom ti svetujem, da preletiš zapisana vprašanja. Na vprašanja odgovarjaj šele po drugem gledanju filma. Ne pozabi na možnost ustavljanja posnetka.
    2. Navodila za reševanje spodnjih nalog (prijava v e-gradiva, kje najdem filme) – Navodila e-gradiva_NIT
    3. Navodila za  – Viri energije
    4. Navodila za – Neobnovljivi viri
    5. Navodila za – Obnovljivi viri
    6. Poglej si še : Recikliranje (plastika)Trije R-ji
  6. ura: DDP – virtualno potovanje po Sloveniji
    1. Na tej spletni strani lahko v sliki in besedi spoznaš kakšno zanimivost o naši deželi.

PETEK, 10. 4. 2020

  1. ura: SLJ – spol samostalnika
    1. Srečanje v živo – klikni POVEZAVA.
    2. Pregledali bomo naloge v DZ/ str. 54, 55.
    3. V DZ bomo rešili 56, 57.
    4. Naučili se bomo uporabljati vox konferenco. Popeljala vas bom skozi vsa navodila. Lahko pa si jih tudi ogledaš – Navodila za povezavo v videokonferenčni sistem VOX
    5. Povezava, ki jo bomo uporabili – vox
  2. ura: N2I
    1. Preveri REŠITVE NALOG, ki ste jih prejšnjo uro prejeli.
    2. DELOVNI ZVEZEK, str. 28, nal. 42: v genealoško drevo vriši svoje družinske člane.
    3. Napiši naslov LA MIA FAMIGLIA. Predstavi svojo družino. Kako to narediš? Pomagaš si lahko z učbenikom in s primerom Nerijeve pasje družinice, ki sem jo pripravila zate. Klik. P.s.: Nalogo lahko napišeš v zvezek ali pa natipkaš na računalnik. Kar ti je lažje. 😊 Nalogo mi pošlji v predogled preko spletnega obrazca, in sicer do petka, 17. 4. 2020.
    4. Pred vrati je VELIKA NOČ, ki se ji v italijanščini reče »LA PASQUA«. Če si kuharsko razpoložen/a, lahko skupaj s starši pripraviš velikonočna čokoladna gnezdeca. TUKAJ imaš priložen recept (na dnu strani je tudi video). Fotografijo svojega kuharskega podviga lahko deliš z menoj preko spletnega obrazcaGnam gnam, che buono! 😊 Ta naloga je neobvezna, je pa ravno pravšnja za sladkosnede. 😊
  3. ura: MAT – računanje ploščine
    1. Kako izračunamo ploščino? Ob predstavitvi si zapisuj v zvezek. Računanje ploščine
    2. Poglej si vse animacije in naloge v e-gradivih Radovednih 5.
  4. ura: DRU – zgodovinski viri
    1. Rešitve nalog v DZ na str. 84, 85. Rešitve.
    2. Odkrij, kaj so zgodovinski viri in katere vrste zgodovinskih virov poznamo. Zgodovinski viri
    3. Ustvari si zapis v zvezek. Zapis _zgodovinski_viri
  5. ura: GUM
    1. Vzemimo si čas za utrjevanje snovi!
    2. V ozadju poslušajmo malo klasične glasbe (klik) – Če ti je kakšna skladba še posebej všeč, preveri v opisu posnetka kdo je skladatelj in naslov skladbe!
    3. Klasična glasba nam lahko pomaga pri učenju
    4. Ponovi snov iz prejšnjih ur in si v zvezek zapiši svoja vprašanja za stvari, ki jih ne razumeš

Lepe velikonočne praznike. Naslednje naloge bodo objavljene v torek. Če ti vstop v vox konferenco ni uspel, ne skrbi. Naslednji teden bomo poskusili ponovno.