Drage učenke in učenci,
pošiljam vam virtualen pozdravček.
Želela sem si, da bi nov veter zapihal in odpihal virus stran. Upala sem, da mi bo nekdo prišepnil, da se bomo kmalu čisto zares videli. Trenutne novice pa nam niso naklonjene. Vse kaže na to, da bomo šolsko leto zaključili na daljavo. Vem, da je sedaj po počitnicah najtežje in da vas sonček vabi na trato. Vem pa tudi, da zmorete hitro in dobro opraviti delo in pri tem vam ostane še čas za predajanje sončnim žarkom. Torej zavihajmo rokave in poprimimo resno za šolsko delo. Prepričana sem, da nam bo skupaj uspelo. Ne pozabi, da so ti učiteljice še vedno na voljo, da ti pomagajo, ti svetujejo … Moj e-naslov je: jana.juric@ossmarje.si.
Kaj nas čaka v tem tednu?
V četrtek bomo izvedli preverjanje matematike. Razdeljeni boste v skupine. Vsak od vas bo v torek na e-naslov prejel navodila, uro in povezavo. V času našega srečanja boste reševali naloge. Ne skrbi, to je vaja, ki nam bo pokazala, koliko in katere vaje potrebujemo še opraviti, da nam bo ocenjevanje gladko steklo. – PRESTAVLJENO NA PONEDELJEK.
V petek pa bo ponovno dan dejavnosti. Zanimivo bo.
POTEK DELA:
PONEDELJEK, 4. 5. 2020
- ura: DRU – prazgodovina
- Uvod v prazgodovino. Pojme zapiši v zvezek in napiši, kaj o njih veš. Uvod v prazgodovino
- Predstavitev prazgodovine. Prazgodovina
- Ob predstavljenih pojmih dodaj, kaj si se novega naučil/-a. O drevaku in situli boš več izvedel/-a pri naslednjih urah.
- ura: MAT – izrazi s spremenljivko
- Spomni se pravil pri reševanju številskih izrazov –pravila_stevilski
- Ponovimo reševanje številskih izrazov – v oranžnem DZ, na str. 66, reši 1. nalogo
- Spoznajmo številske izraze s spremenljivko.
- V DZ reši str. 56.
- ura: GUM
- Nadaljujmo z izdelavo plakata o inštrumentu
- Veliko vas je poslalo že zelo dobre osnutke/plakate, naj vas opomnim, da zraven dopišete še kaj o zvoku inštrumenta s svojimi besedami, če tega še niste storili
- ura: SLJ
- ura: SLJ – Enid Blyton: Pet prijateljev na otoku zakladov
- Preberi odlomek v berilu, str. 120. Če doma berila nimaš, s klikom na besedo berilo, se ti odpre prijava v Radovednih 5. Po prijavi lahko besedilo prebereš v e-obliki.
- Dogodivščine petih prijateljev so vedno zanimive. Vedno se jim zgodi nekaj nenavadnega. Pomisli še ti na en nenavaden dogodek, ki se ti je zgodil, ko si bil v družbi prijateljev. Če se dogodka ne spomniš, si ga izmisli in si predstavljaj, da se ti je res zgodil.
- V zvezek napiši naslov: V DRUŽBI PRIJATELJEV MI NI NIKOLI DOLGČAS
- Pod naslov napiši ključne besede ali ustvari miselni vzorec. Pomagaš si lahko z vprašanji – Primer miselnega vzorca
- ura: ŠPO – krožna vadba
- 7 minut opravljaj gimnastične vaje.
- Organiziraj si krožno vadbo. V pomoč ti je lahko – Krožna vadba
TOREK, 5. 5. 2020
- ura: NIT – Živa bitja in toplotna izolacija
- V učbeniku si preberi str. 72 in 73.
- Nekaj zanimivosti si lahko prebereš tudi – ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA
- V zvezek napiši naslov ŽIVA BITJA IN TOPLOTNA IZOLACIJA.
- Odgovori na vprašanja:
- Kako so živali zaščitene pred izgubo toplote?
- Kako se je puščavska lisica (fenek) prilagodila na vroče in suho podnebje?
- Kaj ščiti severnega medveda pred hudim mrazom?
- Kaj ščiti kuščarje pred izsušitvijo?
- Še zanimivost: Če te zanima, kdo je izumil termometer, si poglej zanimivi POSNETEK.
- ura: TJA – SPORTS CLUB – Great Fun!
U-96/1: prisluhni in zapoj pesem o zabavnih aktivnostih.U-96/2: oglej si kitice v pesmi in v zvezek zapiši svojo kitico s poljubno aktivnostjo. Pazi na rime in zloge.
Kitico v zvezku slikaj in mi jo pošlji na to povezavo.
DZ-96: reši nalogo.
Ker vas v četrtek čaka preverjanje znanja vas prosim, da za vajo rešite tudi ta delovni list.
- ura: N2I
- Buongiorno 😊 Come hai trascorso le vacanze? Kako si preživel/a počitnice? Upam, da si si nabral/a novih moči in da se veseliš današnje ure italijanščine. 😊
- Nekateri ste pridno že oddali svoje opise. Pohvalno! Za tiste, ki pa še niste, vam ponovno prilagam NAVODILA in KRITERIJE za pisni izdelek. Upoštevajte rok oddaje!
- Začeli pa bomo z novo tematiko, in sicer govorili bomo o živalih. Kako se že reče v italijanščini? Tako je, GLI ANIMALI. Odpri učbenik, str. 48, 49: Ascolta. Quali animali sono menzionati? Katere živali so omenjene?
- Učbenik, str. 50, nal. 1: Ascolta e cerchia gli animali della giungla. Prisluhni in obkroži živali, ki živijo v džungli.
- Natisni si učni list GLI ANIMALI in ga prilepi v zvezek, nato pa še klikni na povezavo in poslušaj.
- Učbenik, str. 50, 2.
- ura: LUM
- ura: LUM – Prostorsko oblikovanje
- Prelevil/-a se boš v arhitekta. Glej – Prostorsko oblikovanje
- Ustvaril/-a si skico sanjske hiše. Sedaj pa oblikuj model sanjske hiše. Lahko uporabiš kocke, karton, les…
- ura: ŠPO – igre z žogo
- Gimnastične vaje z žogo. Gimnastične vaje
- Igre z žogo. Pri igri uporabi žogo. Igraj se vsaj 30 min.
- Če potrebuješ kakšno idejo: lahko si postaviš plastično posodo in ciljaš v posodo, kotališ žogo in zbijaš plastenke, mečeš žogo ob steno, vodiš žogo, brcaš žogo, vadiš odbojko …
SREDA, 6. 5. 2020
- ura: SLJ – doživljajski spis (sreda in četrtek)
- S pomočjo ključnih besed, ki si jih v ponedeljek zapisal/-a, napiši doživljajski spis. Spis mora imeti uvod, jedro in zaključek. Fotografijo napisanega spisa mi pošlji na: jana.juric@ossmarje.si.
- ura: TJA – SPORTS CLUB – what do you like doing?
U-97/1: poslušaj in ustrezno oštevilči slike. Rešitve zapiši v zvezek.U-97/2: prepiši ali prilepi učni zapis. WHAT DO YOU LIKE DOING
DZ-97: reši nalogi v delovnem zvezku.
Za utrjevanje današnje snovi reši delovni list. LIKE + ING
Če nimaš tiskalnika, odgovore zapiši v zvezek. Rešen list ali odgovore v zvezku poslikaj in mi jih pošlji na to povezavo.
- ura: DRU – prazgodovina
- V DZ na str. 90, 91 preberi besedila, ki so v zelenih pravokotnikih in reši naloge.
- Reši spletno križanko. Križanko rešuješ na spletu. Navodila – Navodila za križanko Povezava na KRIŽANKO. Ko rešiš križanko , klikni CLEAR PUZZLE (desno spodaj, kjer so črtice).
- Če si imel/-a težave pri reševanju, si oglej še enkrat ponedeljkovo predstavitev prazgodovine.
- ura: MAT – izrazi s spremenljivko
- Preveri rešene naloge v oranžnem DZ in v DZ – Rešitve nalog pri MAT
- Reši naloge v DZ na str. 57.
- Na e-naslovu vas čaka ura in povezava za četrtkovo srečanje.
- ura: GOS – vzdrževanje tekstilnih izdelkov
- V tem tednu pomagaj mami pri pranju perila.
- Oglej si etikete oblačil. Kaj vse na njih piše?
- Pogovorita se o pranju perila. Pozanimaj se, ali upošteva navodila za pranje perila, ki so zapisana na etiketi, kako ločuje perilo pri pranju, kaj uporablja pri pranju perila, kateri so trdovratni madeži, ki jih je težko odstraniti, kaj naredi pri trdovratnih madežih …
- Kaj pa pralni stroj? Katere programe uporablja, na koliko stopinj pere perilo?
- Če znaš napolniti stroj s perilom, izbrati primeren program, oprati perilo in ga lepo raztegniti, da se lepo posuši, potem si to nalogo odlično opravil/-a.
- ura: ŠPO – pojdi na sonček
- Če pa sončka ni, kar v stanovanju opravi vaje.
ČETRTEK, 7. 5. 2020
- ura: TJA – SPORTS CLUB – preverjanje znanja
Prosim, da vsi rešite preverjanje znanja. Klikni sem.POZORNO preberite navodila pri vsaki nalogi.POZORNO preberite tudi uvodna navodila.Bodite pazljivi, ko boste morali vpisati e-mail naslov. Napisati morate MOJ e-mail naslov in ne svojega!!!Good luck! 😊 - ura: MAT – vadimo pred preverjanjem znanja
- Preglej v DZ, str. 57. Rešitev_57
- Odpri zvezek in naredi vajo. Vaja_mat
- ura: SLJ – doživljajski spis
- ura: NIT
- ura: NIT – gorenje
- Poglej – Gorenje
- Oglej si – Posnetek poskusov gorenje.
- Kaj si ugotovil/-a? – Ugotovitve po ogledu posnetka.
- Oblikuj zapis v zvezek – posnetek
- Če te zanima več o gorenju, si poglej še e-učbenik.
- ura: DDP – vaje v spletni vadnici Moja matematika
PETEK, 8. 5. 2020 – dan dejavnosti
Ponovil/-a boš vsebine o vetru in še kaj novega spoznal/-a. Na koncu pa bo potrebno še malo ročnih spretnosti in ustvarjalnosti.
Program dela se skriva pod besedo – TEHNIČNI DAN
Želim vam lep vikend! Vidimo se v ponedeljek. V nedeljo vam pošljem res kratko sporočilo s povezavo in uro srečanja.