PONEDELJEK, 22. 11. 2021

Poezija – Niko Grafenauer – Nebotičniki

Najprej si v mislih izberi en predmet iz vsakdanjega življenja. Pomisli, kaj bi se zgodilo. če bi ta predmet nenadoma oživel, da bi začel izražati in uveljavljati svojo voljo?
Kako bi se obnašal tvoj najljubši nalivnik?
Kaj bi naredila ponev, če bi oče v njej želel speči palačinke?
Kaj bi vaš avto rekel mami, ko bi ga želela odpelajti v avtopralnico?
Kako nebotičniki oživijo, o tem piše Niko Grafenauer v pesmi Nebotičniki.

PREDSTAVITEV – KLIKNI

Poišči – Berilo 5 in na strani 20 si preberi pesem.

Sedaj pa poišči zvezek slovenščine in napiši naslov: Niko Grafenauer, NEBOTIČNIKI

Spodaj imaš učni list. Če imaš možnost si vprašanja natisni oz. jih prepiši v zvezek. Piši odgovore v celih povedih.

UČNI LIST – KLIKNI

Geometrija- RAVNINA, TOČKA, DALJICA in POLTRAK.

Pri uri matematike najprej vprašam – Kaj poemni izraz geometrija? Kaj ti pomeni? O čem se bomo v tem poglavju učili? Katerih geometrijskih izrazov se spomniš iz prejšnjih razredov?

Poišči delovni zvezek matematike in ga odpri na strani 70.

Preberi strip. Očitno imajo radovedneži radi geometrijo, radi rišejo. Kaj počne Neža? Na tablo riše krožnico. To je geometrijsko področje.

Kaj počne Jaka? Na tablici deli z dvomestnim deliteljem. To ni geometrijsko področje; to spada v aritmetiko (računanje). To nas čaka v 2. ocenjevalnem obdobju.

Kaj počne Cof? Igra se z abakusom (računa?) – tudi to je aritmetika. Vendar pa Neži in Jaku daje zelo pomemben in koristen nasvet, ki ga morate upoštevati tudi učenci: vsak dan s seboj prinesi geometrijsko orodje in pred uro ošili svinčnik!

Preden si prebereš ostalo na strani 70, si poglej še predstavitev in ponovi, kaj je: RAVNINA, TOČKA, DALJICA in POLTRAK.

PREDSTAVITEV – KLIKNI

Vzemi velik zvezek brez črt in na naslovno stran na veliko napiši GEOMETRIJA.

Na sosednjo stran prepiši definicije za: RAVNINO, TOČKO DALJICA in POLTRAK. Pri vsaki nariši še primer.

Spodaj si natisni in prilepi učni list. Če nimaš te možnosti prepiši nalogo v zvezek in ustrezno poveži.

Učni list – KLIKNI

Sedaj pa vzemi delovni zvezek matematike in reši naloge od strani 71 do 75.

Pri likovni umetnosti bomo v šoli nadaljevali z likovnim delom: Tople in hladne barve.

Doma si lahko vzameš risalni list ali pa navaden list (A4). Ponovi katere so tople in katere hladne barve in nato ustvariš svoje sonce/luno s toplimi in hladnimi barvami.

Material: lahko uporabiš tempere, voščenke ali barvice.

V pomoč si poglej primer  – KLIKNI

Lep pozdravček,

učiteljica Andrejka