Ponedeljek, 25. 5. 2020

Pozdravljeni, dragi moji petošolci. Začenja se deseti teden šolanja na daljavo. Preden začnemo s poukom se bomo spet preselili v zgodovino, in sicer v moderno dobo.  Od leta 1945 do leta 1991 je bila Slovenija republika znotraj SFR Jugoslavije. V tistih časih je bil 25. maj pomemben dan – Dan mladosti. Na ta dan se je simbolično praznoval rojstni dan jugoslovanskega predsednika Josipa Broza Tita (v resnici rojen 7. maja). Glavni simbol praznika je bila Štafeta mladosti oz. Titova štafeta. Štafeta je vsako leto štartala iz drugega jugoslovanskega mesta, bila nato nošena okoli mesec in pol skozi vse jugoslovanske republike ter svojo pot zaključila 25. maja v Beogradu, glavnem mestu SFRJ. Predaja štafete je bila prireditev, v kateri je sodelovalo več tisoč mladih iz vse Jugoslavije. Na ta dan so bili učenci osmega razreda (tedaj zadnji razred OŠ) sprejeti v Mladinsko organizacijo.

 

1.2. ura SLJ

1. Pri družbi obravnavamo obdobje srednjega veka, zato bomo danes brali dramsko besedilo, ki bo na zabaven način predstavilo srednjeveške vojne med različnimi kraljevinami. Oglej si projekcijo in se ravnaj po navodilih – Poslednja vojna.

2. V zvezku slovenščine poišči besedilo (pesem, spis), za katerega meniš, da si se zelo potrudil. Slikaj ga in mi ga pošlji. Tvoje besedilo bo objavljeno v šolskem glasilu Oljka.

 

3. ura TJA – SPORTS CLUB – breathing

U-102/1: prisluhni besedilu o športu in dihanju. Pod ustrezno sliko (v zvezek) zapiši ustrezno besedno zvezo iz okvirčka. Pomagaj si z učnim zapisom.

Prepiši učni zapis. BREATHING

U-103/1: naredi preizkus. Glej na uro in v eni minuti preštej, kolikokrat vdihneš, ko sediš. Nato tekaj eno minute na mestu. Nato zopet preštej število vdihov v eni minuti. Kaj opaziš?

DZ – 102/1,2: reši nalogi.

DZ – 103/1,2: reši nalogi.

4. ura MAT

Pri pisnem ocenjevanju znanja ste bili zelo uspešni, kljub temu sem vam v projekciji dala še nekaj navodil s pravilnimi rezultati. Oglejte si projekcijo, ki se nahaja pod besedami Analiza pisnega ocenjevanja znanja.

 

5. ura NIT

Odpadki in kam z njimi so ena od največjih težav sodobnega sveta. Skozi projekcijo si lahko ogledaš, kako lahko odpadke ponovno uporabiš. Na zadnjem diapozitivu se nahajata tudi dva posnetka, ki prikazujeta, kako se z odpadki spopadajo komunalna podjetja. Projekcija se nahaja pod vprašanjem Kam z odpadno embalažo.

 

6. ura ŠPO

Tokrat bomo skozi vadbo poskrbeli za naše mišice – Vaje za mišice. Vsako vajo ponovite desetkrat.

___________________________________________________________________________________________________________________

Torek, 26. 5. 2020

Dragi moji, pozdravljeni. Današnji dan začnite z ogledom odlomkov najlepših filmov, ki prikazujejo življenje v srednjem veku. Najdete jih pod naslednjo povezavo SREDNJI VEK.

1.ura MAT

1. Ste pripravili geotrikotnik, šestilo in ošiljen svinčnik? Sedaj potrebuješ le še zvezek in malo spretnosti. Sledi videoposnetku, ki te bo vodil pri načrtovanju pravokotnika. Videoposnetek se nahaja pod besedami NAČRTOVANJE KVADRATA IN PRAVOKOTNIKA.

2. V zvezek nariši še kvadrata: a = 4 cm; a = 5,2 cm// in pravokotnika: a = 6 cm, b = 3 cm; a = 4,3 cm, b = 2,7 cm.

2.ura SLJ

Prejšnji teden smo opisovali rastline, ta teden se bomo preizkusili v opisovanju predmeta. Oglej si projekcijo in se ravnaj po navodilih – Opis predmeta.

 

3.ura N2I

  1. Buongiorno ragazzi, come va? 😊
  2. Klikni in reši. Besede premakneš na pravilno mesto (okvirček). Ko rešiš, klikni na “Finish“. Pojavita se ti 2 opciji, klikneš na “Email my answers to my teacher“. Nato te vpraša po podatkih. Vpišeš: ime in prvo črko priimka(1. polje), razred (2. polje), ITJ (3. polje), anja.segulin@gmail.com (zadnje polje). In nato klikneš “Send“.
  3. Učbenik, str. 63, nal. 3

 

4.ura GUM

  1. Za malo oddiha po ocenjevanju si poglejmo kratko risanko v kateri nastopajo inštrumenti
  2. Klik

5.ura DRU

Prejšnjo uro smo si ogledali življenje v srednjeveških mestih. Sedaj si oglej, kakšno je bilo življenje na vaseh – Življenje na podeželju. V zvezek družbe v celih povedih odgovori na vprašanja, ki so na zadnjem diapozitivu.

 

6.ura ŠPO

Včeraj ste izvajali vaje za mišice, danes pa se bomo urili v razteznih vajah. Obleci udobna oblačila in skupaj s projekcijo naredi sklop vaj. Projekcija se nahaja pod besedama Raztezne vaje.

__________________________________________________________________________________________________________________

Sreda, 27. 5. 2020

 

Naj se današnji dan začne s čudovitim sporočilom iz pravljice o medvedku Pu-ju. Medvedek Pu je svojemu prijatelju zajcu rekel: »Obljubi mi, da si boš za vedno zapomnil, da si pogumnejši kot verjameš, močnejši kot izgledaš in pametnejši kot misliš.«

Želim vam lep, sončen dan.

 

1.2.ura NIT

  1. Si kdaj pomislil, da imaš doma tudi snovi, ki veljajo za nevarne. Ali veš, da nevarnih snovi ne smeš metati v navadne smetnjake, ampak se ti odpadki zbirajo v posebnih zabojnikih, ki jih na zavarovanih zbirnih mestih postavijo dvakrat letno. Oglej si projekcijo o nevarnih snoveh – Nevarne snovi.
  2. Oglej si projekcijo o Nevarnost plastičnih vrečk.

 

3.ura MAT

Reši naloge v DZ na stani 37.

 

4.5.ura LUM

Tudi danes boš ustvarjal na temo srednjega veka. Oglej si projekcijo in sledi navodilom – Vitez. Svoje izdelke mi pošljite na mojo elektronsko pošto.

 

6.ura ŠPO

Zadnja ura športa v tem tednu bo bolj dinamična. Naredi vaje, ki se nahajajo pod naslovom Aerobna vaja.

______________________________________________________________________________________________________

Četrtek, 28. 5. 2020

Pa je že četrtek. Dnevi hitro minevajo in maj se umika juniju. Danes se bo vlada odločala o naši vrnitvi v šolo. Če se v šolo vrnemo v ponedeljek, 1. 6., bomo ocene zaključevali v torek, 2.6. V primeru, da se v šolo še ne vrnemo, bomo ocene zaključevali videokonferenčno v petek, 5. 6. Povezavo bom poslala na vaše elektronske pošte in naložila na spletni stran.

Do konca šolskega leta je čas za  zaključek Bralne značke (tisti, ki je še niste naredili). Na mail mi pošljete, katero knjigo ste prebrali, potem se pa dogovorimo za kratko video srečanje.

Lep dan vam želim.

1.ura MAT

  1. Najprej bomo ponovili vsebino o načrtovanju kvadrata in pravokotnika.
  1. Sedaj si pa oglejte e-gradivo z novo snovjo, na katerem lahko rešuješ naloge – KOTI , KOTI 2 KOTI 3,  KOTI 4 , KOTI 5.
  2. Naredite nalogo v DZ na straneh 38 in 39.
  3. Naredite nalogo v Znam za več na strani 63.

 

2.ura TJA – SPORTS CLUB – my trophy

U-104/1: prisluhni posnetku in si predstavljaj, kako izgleda tvoja športna trofeja (pokal). Nato jo nariši v zvezek.

U-104/2: zdaj tvoj pokal opiši v celih povedih. Pomagaj si z opisom pri 2. nalogi. V opis moraš vključiti bravo trofeje, velikost, ali je lepa ali grda in pri katerem športu si jo dobil.

DZ – 105/1: pobrskaj po učbeniku in zvezku, kaj si se to 8. enoto novega naučil. Nato v vsak okvirček nariši in napiši nekaj od nove snovi. Naše zlato pravilo je, da se snov ne sme ponavljati.

 

3. 4. ura DRU

  1. Prvo uro družbe boš sledil projekciji Slovani in Karantanija.
  2. Druga ura družbe bo namenjena znameniti rodbini – Celjski grofje.

 

5. ura SLJ

Reši naloge v DZ od strani 32 do strani 35.

 

6. ura DOP/DOD

Reši interaktivne naloge:

Magični kvadrat, 3D Modeli, Poišči pot skozi labirint  in Deli celote.

 

______________________________________________________________________________________________

 

 

Petek, 29. 5. 2020

Vse je lepše, ker je petek. Naj ima vikend lep začetek. Želim vam veliko sonca in smeha. Nasvidenje do ponedeljka.

1.ura SLJ

  1. Reši naloge v DZ strani 36, 37 in 39.
  2. Dobro preberi opis omarice in odgovori na vprašanja – OMARICA.
  3. Do torka, 2. 6. mi oddaj natančen opis enega predmeta, ki ga imaš v sobi. Pomagaj si z delovnim zvezkom.

 

2.ura N2I

  1. Buongiorno ragazzi, come va? 😊
  2. Učbenik, str. 63, nal. 4: Nauči se besedišča za opremo.
  3. Učbenik, str. 64, nal. 5
  4. Reši kviz.
  5. Čas je za glasbo. Prisluhni posnetku (učbenik, str. 65).

 

3.ura TJA – HOLIDAY PLANS – leisure activities
U-106/1: oglej si slike. Prisluhni izgovorjavi in prostočasne aktivnosti preberi na glas.

Prepiši učni zapis. LEISURE ACTIVITIES

DZ-106/1: reši nalogo.

 

4.ura GOS

V zadnjih dveh urah smo spoznali postopke izdelovanja oblačil, danes pa boš spoznal, kaj je Plemenitenje blaga

 

5.ura RAZ

  1. Pri naravoslovju smo govorili o nevarnih odpadkih in nevarnosti plastičnih vrečk oz. plastike. Danes si boste ogledali tri posnetke na to temo.

Planet plastike,

Plastika

Odpadki

2. Razmisli: Kako bi tii pomagal našemu planetu? Kako bi zmanjšal uporabo plastike? Kako bi zmanjšal število odpadkov?

3. Razišči, kaj pomeni beseda EKOLOGIJA in kakšno vlogo ima organizacija Greenpeace.