PONEDELJEK, 16. 3. 2020

  1. ura: N2Italijanščina
    1. NAVODILO
    2. Bilancio 4A
    3. Rinforzo 4
    4. Utrjevanje znanjaLe parti del visoLe parti della testaIl fisico
  2. ura
  3. ura: NAVODILO – Ogled naravoslovne dokumentarne oddaje na TV SLO1 popoldne= USTJE DRAGONJE IN SEČOVELJSKE SOLINE
  4. ura
  5. ura
  6. ura: ONA- Ogled oddaje NARAVNI PARKI na TV SLO1 popoldne.
  7. ura

TOREK, 17. 3. 2020

  1. URA – SLJ
    1. Navodilo za delo: Pred govornimi nastopi smo brali besedilo o Bojanu Prašnikarju – opis življenja osebe. V delovnem zvezku ste rešili do 16. naloge na strani 11. Sedaj boste utrjevali slovnične vsebine z nalogami v DZ od 17. do 21. naloge na straneh 11, 12 in 13.
    2. Rešitve nalog lahko preverite na tej povezavi: Rešitve samostojnega delovnega zvezka Slovenščina za vsak dan 7
  2. URA – GEO:
    1. Napišeš naslov Islandija.
    2. na prvi prosojnici je karta Islandije. Na njej najdeš glavno mesto in največji ledenik v Evropi.
    3. Vsebino druge prosojnice prepišeš v zvezek.
    4. Vsebino tretje prosojnice prepišeš v zvezek. Klikneš na ime ledenika – Vatnjakul in si pogledaš posenetek.
    5. Na zadnji prosojnici si pogledaš posnetek, katerega povezava je v naslovu: gejzir. nato prepišeš vsebino.
    6. Povezava na ppt: Islandija
  3. URA – TJA
    1. V šoli smo predelali celo enoto 4. Preglej, če imaš rešene vse naloge v DZ od strani 34 do 43.  Reši vse, kar ti manjka.
    2. Reši učni list: Učni list 7.a Enota 4 (Če nimaš možnosti printanja, zapiši rešitve v zvezek).
  4. URA – TIT/ŠPO
    1. Navodila za ŠPO 7bF 17.3.2020 in TABELA VADBE
    2. Navodila za TIT UMETNE MASE oz. PLASTIČNE GRADIVA
      1.  Povezave
      2. Videoposnetek yt
  5. URA – MAT: Trikotniško pravilo
    1. Ponoviš snov in se naučiš vrste trikotnikov in njihove lastnosti: Učbenik
    2. V zvezek napišeš naslov Trikotniško pravilo in iz Učbenik izpišeš pravilo
    3. Preveri trikotniško pravilo na interaktivnem trikotniku: Geogebra
    4. Reši naloge na strani: e-učbenik
    5. Rešiš nalogi iz U str. 119/3, 6, prebereš in rešiš tudi rešene primere na strani 118
  6. URA 
    1. DDP SLJ: Utrjevanje zaimkov: Interaktivne vaje Zaimki
    2. DDP TJA: Reši vse manjkajoče naloge v DZ od str. 34 do str. 43.
  7. URA – Izbirni predmet: OPK
    1. Navodilo: OBLAČILA

__________________________________________________________________________________________________________________________

SREDA, 18. 3. 2020

  1. URADKE – Varovanje človekovih pravic
    1. Oglej si videoposnetek: Vsi se rodimo svobodni – Splošna deklaracija človekovih pravic.
    2. V učbeniku si na straneh 53 in 54 preberi snov o varovanju človekovih pravic.
    3. Učni zapis najdeš tukaj. VAROVANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC, učni zapis
  2. URAMAT: Notranji koti trikotnika
    1. Samostojno raziskovanje in zapis v zvezek: Učni list
    2. Poglej si še en zanimiv prikaz vsote notranjih kotov: primer
    3. Vsoto notranjih kotov preveri na interaktivnem delovnem listu. S klikom na oglišča spreminjaš velikost kotov.
    4. Preglej in reši naloge v i-učbeniku.
    5. Poglej še videoposnetek.
  3. URATJA: 1. Navodila za delo na daljavo 7. r.
  4. URAZGO
    1. NAVODILO
    2. Utrjevanje nove snovi
    3. Utrjevanje:
      1. kviz: Grški vojak
      2. kviz: Rimska država
      3. posnetek Rimska doba
    4.  Za radovedneže: delo z interaktivnimi delovnimi zvezek: dodani posnetki, slike, viri
      1. Potujem v preteklost (samos. dz)
      2. Raziskujem preteklost (samo. dz)
  5. URASLJ: Kazalni zaimki
    1. Poglejte (preberite) elektronske prosojnice, na katerih imate razložene kazalne zaimkeKAZALNI ZAIMKI.
    2. V zvezek napiši naslov Kazalni zaimki in prepiši predzadnjo prosojnico v zvezek.
    3. Rešite naloge v delovnem zvezku: od 1. do 9. naloge na strani 14 do strani 17.
    4. Delovni list – Utrjevanje kazalnih zaimkov
    5. Dodatna vaja: Obnovi knjigo, ki si jo nazadnje prebral/-a, ter vanjo vključi 6 kazalnih zaimkov.
    6. OPOMBA: 4. in 5. točko narediš v četrtek, ker je to snov za dve šolski uri.

ČETRTEK, 19. 3. 2020

1. URA – NAR

  1. Navodilo: OGLEJ SI DVE KRATKI ODDAJI “MLADIČKI 1 IN 2” NA SLO1, V ČETRTEK, 16.35-16.45 IN V SOBOTO, 08.15-08.30 (vidre, opice, sloni, žabe, kenguruji).

2. URA – NAR

  1. Navodilo: REŠUJ NALOGE IN VAJE V INTERAKTIVNEM UČBENIKU “ŽIVA NARAVA” (str. 123-138).

3. URA – SLJ

  1. Nadaljuješ z delom od srede (4. in 5. točka).

4. URA – GEO:

  1. Navodila: Zanimivosti Severne Evrope – Navodila
  2. Tabelska slika: Zanimivosti Severne Evrope – ppt
  3. Lep dan in uspešno delo.

5. URA – N2I Navodila

6. URA – MAT: Zunanji koti trikotnika

  1. Vsoto zunanjih kotov preveri na interaktivnem delovnem listu , poskusi slediti navodilom, čeprav so v angleščini. Verjamem, da ti bo šlo.
  2. Vsoto zunanjih kotov preveri še tukaj: primer. S klikom na oglišča spreminjaš velikost kotov.
  3. Preglej in reši naloge v i-učbeniku. V zvezek napiši naslov: Vsota zunanjih kotov. Z listom papirja  in trikotnikom naredi vajo, ki ga najdeš na desni strani, ter podobno kot včeraj, zalepi v zvezek izrezane dele trikotnika. Spodaj zapiši ugotovitev. Zapiši in preriši tudi ostale lastnosti kotov, ki jih najdeš na tej strani.
  4. U str. 120-122, še enkrat prebereš snov in rešiš vaje U str. 122/1,2, rešitve preveriš na povezavi: rešitvePOZOR! Rešitve so namenjene pregledovanju rezultatov in ne prepisovanju.

PETEK, 20. 3. 2020

  1. URA:
    1. ŠPO
      1. Navodila za ŠPO 7bD 20.3.2020 1
      2. TABELA VADBE
        1. ura:  TJA
        2. Navodila za delo
        3. Ogled posnetka na yt
    2. ŠPO (fantje)
      1. Navodila za ŠPO 7bF 20.3.2020 2
      2. TABELA VADBE
  2. URA – ZGO
    1. Za začetek ponovitev prejšnje snovi. Delovnega lista ni potrebno natisniti, če nimaš te možnosti. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. PONOVITEV (delovni list)
    2. Nova snov: Delovnega lista ni potrebno natisniti, če nimaš te možnosti. Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Uporabljal boš učbenik str. 81,82 in zemljevid rimskega imperija (ja, vijoličnega). Seveda napiši v zvezek naslov:  GOSPODARSKI RAZVOJ RIMSKEGA IMPERIJA  (delovni list)
    3. Za utrjevanje in ponavljanje stare snovi, ti predlagam kviz o grških bogovih. Za več zanimivosti se sprehodi po spletni strani, kviz lahko rešuješ večkrat: Grški bogovi
    4. Medpredmetno učenje: Oglej si dva video posnetka o Starih Grkih in Rimljanih. Združil boš znanje zgodovine in angleščine. Nič bat! Dobro si oglej posnetek in zapisane besede, pa boš kaj hitro ugotovil, kako smo vse pojme spoznali pri urah in da so zeloooo podobni slovenščini.
      1. Stari Grki
      2. Rimljani   
  3. URA:
    1. SLJ (dekleta): Opis življenja ljudi
      1. DZ stran 19: Preberi vprašanja v 1. nalogi in poskušaj odgovoriti nanje.
      2. Preberi besedilo o načinu življenja na Japonskem v 2. nalogi. O čem govori posamezni odstavek?: Na rob vsakega odstavka napiši ključno besedo, ki najbolje povzame vsebino odstavka.
      3. Reši naloge (in sicer od 3. do 7.) na strani 20, 21.
      4. POMNI: Opis življenja ljudi

4. URA – GUM:

  1. Pozorno preberi besedilo
  2. Zimba, zimba, zaja
  3. Po navodilih poskusi spremljati pesem Zimba, zimba, zaja.

5. URA – LUM: VOLUMEN PRI MALI IN VELIKI PLASTIKI OZ. KIPU

  1. Povezava

6. URA:

  1. SLJ (fantje): Opis življenja ljudi (Preberi navodila pri 3. uri SLJ – dekleta)
  2. TJA (dekleta)
    1. Navodila za delo
    2. Ogled posnetka na yt
  1. GKL: V zvezek prepiši naslednjo snov: DRAMATIKA
  2. UBE:
    Vsa navodila so v priponki, bodite zdravi in veseli. PRIPONKA