TRETJI TEDEN (30. 3.-3. 4. 2020)

PONEDELJEK, 30. 3. 2020

  1. URA – N2I:
    1. Navodilo
    2. SOLUZIONI Libro 56_3, 60_1
  2. URA – TJA:
    1. Rešitve DZ 46 1, 2
    2. Navodila za delo 7.r.
    3. Tu oddaj vprašalnik
  3. URA – NAR:
    1. Navodilo: OGLED TV oddaj na SLO1- VODNI KROG: Slovensko morje in Ljubljansko barje, v ponedeljek in sredo popoldne.
  4. URA –
    1. TIT: UMETNE MASE

      1. POVEZAVA
    2. ŠPO:
      1. Navodila za ŠPO 7bD 30.3.2020 4
  5. URA – MAT: Načrtovanje trikotnikov KSK (Naslov)
    1. Poglej si razlago: Učilnica1Učilnica2 (načrtaj trikotnike v razlagi)
    2. Ponovi in utrdi znanje (dane načrtovalne naloge rišeš v zvezek (Vaja), ne pozabi na izpis podatkov in skice, prepiši tudi potek načrtovanja, ki je v rdečem pravokotniku): 1. stran2. stran3. stran
    3. Rešiš naloge iz U str. 126/4
  6. URA –
    1. LS1: Kiparski elementi

      1. POVEZAVA
    2. ONA:

      1. Navodilo: OGLED TV oddaj na SLO1 z naslovom RES ČUDEN KAMEN- O PLANETU ZEMLJA in nastanku okolja, življenja in sistemih- rastlinstva in živalstva (v ponedeljek, torek in sredo popoldne).
  7. URA –
    1. GLP:
      1. Spomni se zgodbo in glasbo filma The Grand Budapest Hotel, ki smo ga pri pouku gledali
      2. Prisluhni oddaji o filmski glasbi Alexandre Desplat: The Grand Budapest Hotel
    2. MD7:
      1. Navodila so v prilogi: PRILOGA

TOREK, 31. 3. 2020

  1. URA – SLJ:

    1. V berilu poišči in preberi besedilo: Oscar Wilde: Sebični velikan.
    2. Odgovori na vprašanja na delovnem listu: Sebični velikan. Odgovore piši v zvezek.
  2. URA – GEO:
    1. Navodilo: Pozdravljeni – navodila
    2. Ppt 1: Podnebje 1
    3. Ppt 2: gospodarstvo v evrope in s azije2
  3. URA – TJA
    1. Navodila za delo
    2. Interaktivna vaja
    3. Interaktivna vaja 14. primer pravilen odgovor je: has just come
  4. URA
    1. TIT: UMETNA GRADIVA
      1. POVEZAVA
    2. ŠPO:
      1. Navodila za ŠPO 7bF 31.3.2020 5
  5. URA – MAT: Načrtovanje trikotnikov SSK
    1. Poglej si razlago, trikotnike nariši v zvezek: Učilnica1Učilnica2
    2. Preglej snov v i-učbenikih (dane načrtovalne naloge riši v zvezek, tudi pravilo zapiši v zvezek): 1. stran2. stran.
    3. Za vajo rešiš še naloge v U str. 126/5
  6. URA:
    1. DDP SLJ:
      1. Utrjevanje glagol, samostalnik, pridevnik: interaktivna vaja
    2. DDP TJA:
      1. Interaktivna vaja  Reši samo prvi dve nalogi! Pri nikalnih povedih piši dolge oblike npr: HAVE NOT WORKED.
      2. Interaktivna vaja
  7. URA – OPK:
    1. Oglej si videoposnetek in reši kviz.
    2. Kaj veš o srednjeveškem mestu? Zapiši nekaj povedi v zvezek.
    3. Oglej si videoposnetek 1 in videoposnetek 2
    4. Poznaš kakšno srednjeveško vas v Slovenski Istri? Zapiši jih v zvezek.

SREDA, 1. 4. 2020 

  1. URA – DKEKaj lahko za varovanje človekovih pravic storimo sami?

    1. Oglej si videoposnetek: Na kratko o človekovih pravicah in kako jih braniti. Na Youtubu ne pozabi klikniti na možnost podnapisov v slovenščini (desni kot, prva ikona).
    2. V učbeniku si na straneh 60 in 61 preberi snov o varovanju človekovih pravic.
    3. Učni zapis najdeš tukaj. KAJ LAHKO ZA VAROVANJE ČLOVEKOVIH PRAVIC STORIMO SAMI – ucni zapis
    4. Reši naloge v delovnem zvezku na straneh 76, 77. Odgovore zapiši v zvezek. Za dostop do delovnega zvezka se najprej registriraj/prijavi tukaj.
  2. URA – MAT:Načrtovanje trikotnikov – utrjevanje znanja
    1. Reši: delovni list. Načrtovalne naloge iz lista rešuješ v zvezek. Posamezne načrtovalne naloge označiš s številkami in podatke izpišeš. Ko končaš z načrtovanjem poslikaš ali skeniraš strani v zvezku in jih oddaš na povezavi: ODDAJA NALOGE.
    2. Trikotnike bom pregledala in vam po elektronski pošti napisala pripombe.
  3. URA – TJA:
    1. Navodila za delo
    2. Interaktivna vaja
    3. Interaktivna vaja
    4. Preveri svoje znanje
  4. URA – ZGO:
    1. Poslušaj
    2. Preglej REŠITVE PONOVIMO Antična Grčija 1
    3. Reši delovni list ANTIČNA GRŠKA KULTURA 2
    4. Utrjuj svoje znanje preko iger Učimse: Prva uporaba UČIMse, že prijavljeni Stari Grki
  5. URA – SLJ: Ponovitev glagola

    1. Z nalogami od 1. do 13. v DZ na strani 33–38 boš ponovil/-a znanje o glagolu.
    2. Dopolni dani miselni vzorec: Glagol-miselni vzorec. Miselni vzorec prepiši v zvezek.
  6. URA – RAZ:
    1. Danes ob 14. uri se mi prosim pridružite na razredni uri preko videokonference.
    2. Vstopili boste preko te spletne povezave: razredna ura.
    3. Se vidimo in slišimo!

ČETRTEK, 2. 4. 2020

1. URA – NAR:

  1. Navodilo: Prepiši SNOV v DZ na stran 42 in ponovi ORGANSKI SISTEMI.

2. URA – NAR:

  1. Navodilo: REŠUJ NALOGE IN VAJE V INTERAKTIVNEM UČBENIKU “RAZNOLIKE ŽIVALI” (str. 139-170)

3. URA – SLJ:

  1. Rešitve nalog str. 33–38/nal. 1.–13. Rešitve SDZ 7. r. (11. enota, str. 19).
  2. Reši delovni list: Glagol-vaje.
  3. Reši interaktivne vaje: nedoločnik in namenilnik.
  4. Preveri znanje o glagolu: reši kviz. (Ko rešiš vsa vprašanja, klikni na Submit).

4. URA – GEO:

  1. Navodilo: Navodila
  2. PPT: TRANSIBIRSKA ŽELEZNICA

5. URA – N2I:

  1. NAVODILO 
  2. Libro p67_4, 68_2, QdE Pp38_1

6. URA – MAT: Načrtovanje trikotnikov – utrjevanje

  1. Poslušaj in snov zapiši v zvezek : Učilnica
  2. Reši načrtovalne naloge v U str. 126/6-13
  3. Pripravi si vprašanja za učiteljico in sodeluj v PETEK, 3. 4. 2020 ob 10.00 v videokonferenci. Vstopiš tako, da klikneš na povezavo: https://meet.jit.si/mattematra67 . Priporočam uporabo brskalnika Crome.

________________________________________________________________________________________________________________________

PETEK, 3. 4. 2020

  1. URA:
    1.  TJA fantje:
      1. Navodila za delo
      2. Poslušaj posnetek
    2. ŠPO dekleta:
      1. Navodila za ŠPO 7bD 3.4.2020 5
  2. URA – ZGO:
    1. Poslušaj
    2. Preglej REŠITVE ANTIČNA GRŠKA KULTURA 2
    3. Reši PONOVIMO RIMSKI IMPERIJ 1
  3. URA:
    1. ŠPO fantje:
      1. Navodila za ŠPO 7bF 3.4.2020 6
    2. SLJ dekleta:
      1. Preglej si včerajšnji delovni list: Glagol-vaje – rešitve.
      2. Razlaga nove snovi: Glagolski naklon.
      3. Novo snov utrjuješ z nalogami v DZ: str. 38–42/naloge 1.–11.
  4. URA – GUM:
    1. Preberi
    2. Poglej še zapis in slike v učbeniku (stran 15 in 16)
    3. Ponovi dosedanjo snov (glasba v davnini, glasba starih zunajevropskih kultur in antična glasbena kultura), naslednji teden bo kratko preverjanje v obliki kviza
  5. URA – LUM: KIPARSTVO VOLUMEN PRI MALI PLASTIKI OZ. KIPU….
    1. POVEZAVA
    2. POVEZAVA ZA ODDAJO IZDELKOV
  6. URA:
    1. TJA dekleta:
      1. Navodila za delo
      2. Poslušaj posnetek
    2. SLJ fantje:
      1. Preglej si včerajšnji delovni list: Glagol-vaje – rešitve.
      2. Razlaga nove snovi: Glagolski naklon.
      3. Novo snov utrjuješ z nalogami v DZ: str. 38–42/naloge 1.–11.
  7. URA:
    1. GKL:
      1. Oglej si gledališko predstavo: Pepelka
      2. Napiši mnenje o predstavi in ga utemelji. Opiši sceno in kostumografijo in oceni primernost vsake.
      3. Napisano oddaj tukaj: obrazec za oddajo.
    2. UBE:
      1. Vsa navodila so v prilogi. PRILOGA
      2. Nalogo mi oddajte do 08.04.2020.