PONEDELJEK, 6. 4. 2020

  1. URA – GUM
    1. Preberi
    2. Prisluhnimo ariji Splavaj misel na krilih hitečih (Va pensiero) v drugačni izvedbi
      Arijo so zapeli pevci International Opera Choir (Coro Internazionale Lirico Sinfonico) kar od doma.
      Priporočam, da si preberete še opis videa na YouTube-u (na voljo je tako v italijanščini kot angleščini!)
  2. URA
    ŠPO – fantje: Navodila za ŠPO 8F 6.4.2020 6

    TIT – VREDNOTENJE IZDELKA

    1. POVEZAVA
    2. POVEZAVA E- UČBENIK TIT 8. r.
    3. DELOVNI ZVEZEK
    4. POVEZAVA ZA PRIJAVO E-GRADIVA IROKUS
  3. URA
    1. MAT:
      1. Novo (veliko) poglavje: Pitagorov izrek
      2. Podnaslov: Opis Pitagorovega izreka
      3. Gradivo za to uro preberi in reši nalogo 3 – samo en primer (a ali b ali c).
      4. Sliko opravljene naloge oddaj s pomočjo obrazca.
      5. Če te zanima še več si lahko prebereš zanimivosti o Pitagorovem izreku in o Pitagori.
    2. TJA:
      1. Ustno ponovi nepravilne glagole od  glagola BE do glagola LEAVE (DZ str. 87).
      2. Poslušaj in reši nalogo slušnega razumevanja ter poveži definicije z besedami.
      3. Preberi intervju in reši nalogo bralnega razumevanja.
      4. Dopolni besedilo z manjkajočimi besedami ter reši eko kviz.
      5. Za razlago novih besed lahko vprašaš na forumu.
  4. URA
    1. MAT:
      1. Novo (veliko) poglavje: Pitagorov izrek
      2. Podnaslov: Opis Pitagorovega izreka
      3. Gradivo za to uro preberi in reši nalogo 3 – samo en primer (a ali b ali c).
      4. Sliko opravljene naloge oddaj s pomočjo obrazca.
      5. Če te zanima še več si lahko prebereš zanimivosti o Pitagorovem izreku in o Pitagori.
    2. TJA: 
      1. Ustno ponovi nepravilne glagole od glagola BE do glagola LEAVE (DZ str. 87).
      2. Poslušaj in reši nalogo slušnega razumevanja ter poveži definicije z besedami.
      3. Preberi intervju in reši nalogo bralnega razumevanja.
      4. Dopolni besedilo z manjkajočimi besedami ter reši eko kviz.     
      5. Za razlago novih besed lahko vprašaš na forumu.                                                                                      
  5. URA – ZGO:
    1. Navodilo
    2. Videoposnetek
    3. DUNAJSKI KONGRES
    4. Naloga 1, naloga 2, naloga 3
  6. URA
    ROM: Navodila so v priponki. PRIPONKA

    GLP

    1. Najprej poglejmo kdo od znanih glasbenikov se je rodil na današnji dan (tukaj)
    2. Prepoznaš kakšnega?
    3. Prisluhnimo koncertu orkestra slovenske Policije (klik)
  7. URA – POK: 
    1. Navodila za delo so na povezavi KRKINI IZDELKI.

TOREK, 7. 4. 2020

  1. Lepo pozdravljeni! Danes od 1. do 6. ure poteka dan dejavnosti, in sicer imate kulturni dan. S pomočjo spleta si boste ogledali film Sosedska neljubezen (za ogled klikni na naslov filma).
    Oglej si tudi kratek posnetek o nastajanju filma (za ogled likni na nastajanje filma)
  2. Po končanem ogledu filma pa bo vsak zase rešil filmski kviz (klikni na kviz).
  3. Uživajte v filmu, lahko si ga ogledate v krogu celotne družine.
  4. 7. ura pouka ne odpade, ampak imate izbirne predmete po urniku!
    7. URA
    OPK:
    IZZIV: reši KVIZ
    SPH: 
    Navodilo: Poglej si velikonočno risanko ZAJČKI. Preberi si o NARAVNIH BARVILIH, pobarvaj “PIRH”, slikaj in mi pošlji na meil. Pridno ustvarjaj: VELIKONOČNE IDEJE.
    LS2: PROSTORSKO OBLIKOVANJE

    1. POVEZAVA

SREDA, 8. 4. 2020

  1. URA – FIZ
    Danes je na vrsti kviz : POVEZAVA DO KVIZA
  2. URA – ITJ
    1. Navodilo
    2. SOLUZIONI Libro p.32_3,4 QdEp.17_5,6,7,8
    3. Quiz veloce POZOR: Pod zahtevan mail na začetku kviza vpiši mojega: gordana.crnaric@ossmarje.si
    4. Il ci locativo Če posnetka ne vidiš, mi pošlji sporočilo na moj mail.
  3. URA
    ŠPO – dekleta Navodila za ŠPO 8D 8.4.2020 7

    TIT – VREDNOTENJE

    1. POVEZAVA
  4. URA – KEM
    1. Oglejte si obljubljeni POSNETEK https://vox.arnes.si/p6pqz1sdtk2/.
    2. Kdor še ni znal ali uspel rešiti kviza Ar, Mr, w prejšnjo sredo, naj ga reši zdaj.
    3. Dodajam še Rešitve nalog v DZ ki ste jih reševali v četrtek
    4. Navodila za novo snov 1. ALKALIJSKE KOVINE – 1. del
  5. URA
    TJA: Navodila za delo
    SLJ:  Roman, zgodovinski roman, kronika

    1. Za radovedne: O romanu
  6. URA
    TJA:  Navodila za delo 
    SLJ: Roman, zgodovinski roman, kronika

    1. Za radovedne: O romanu
  7. URA
    1. ŠPO – fantje: Navodila za ŠPO 8F 8.4.2020 7
    2.  DDP KEM: Utrjevanje Ar, Mr, w
      1. Še enkrat si poglejte posnetek z razlago (4. ura)
      2. Reši vaje – 8.4.

ČETRTEK, 9. 4. 2020

  1. URA – ITJ
    1. Ciao a tutti 😀
    2. Preglej si rešitve LIBRO P.33_7, 34_1 QDE P.17_9
    3. Oglej si posnetek s snovjo, ki jo prepišeš v zvezek: Le congiunzioni
    4. Naredi naloge: Libro p. 33/6 – v zvezek (pošlješ na moj mail), QdE p. 17/10, Libro p. 35/4,5
    5. Ne pozabiti na predstavitve!!! Buon lavoro 😀
  2. URA – GEO: 1. Navodilo: Navodilo. 2. Severna Amerika – križanka
  3. URA
    1. SLJ:
      1. Splošna navodila 
      2. Sedaj pa najprej KVIZ 
      3. Kako opraviti BRALNO ZNAČKO
    2. MAT
      1. Nadaljujemo podpoglavje: Opis Pitagorovega izreka
      2. Gradivo za to uro preberi in poglej rešene zglede.
      3. Če še nisi uspel, preberi zanimivosti o Pitagorovem izreku in o Pitagori.
  4. URA:
    1. SLJ: 
      1. Splošna navodila 
      2. Sedaj pa najprej KVIZ 
      3. Kako opraviti BRALNO ZNAČKO
    2. MAT:
      1. Nadaljujemo podpoglavje: Opis Pitagorovega izreka
      2. Gradivo za to uro preberi in poglej rešene zglede.
      3. Če še nisi uspel, preberi zanimivosti o Pitagorovem izreku in o Pitagori.
  5. URA – KEM:
    1. Vsa navodila za delo so na povezavi ALKALIJSKE KOVINE – 2. del.
  6. URA – DKE – trajnostni razvoj
    1. Oglej si video o trajnostnem razvoju.2. V učbeniku, str. 78-80, si preberi današnjo snov.3. Oglej si naslednji video.4. V zvezek napiši naslov in odgovori na naslednja vprašanja:

    1. Kaj je trajnostni razvoj?
    2. Kako ali po čem prepoznamo trajnostno naravnano skupnost? Zapiši en konkreten primer.
    3. Naštej nekaj posledic zanemarjanja trajnostnega razvoje družbe.

    5. DZ – 99/1, DZ-100/4, DZ-101/6: reši naloge in odgovore zapiši v zvezek. (Za dostop do DZ, se moraš prijaviti na https://www.irokus.si/).

    6. Celoten zapis iz zvezka slikaj in mi ga pošlji na to povezavo.


PETEK, 10. 4. 2020

  1. URA – LUM
    1. POVEZAVA
    2. PROSIM ČE MI POŠLJETE VSE NA NOVI E- NASLOV matjaz.borovnicar1@ossmarje.si
  2. URA – BIO
    1. Vsa potrebna navodila za delo so na povezavi ČUTILO ZA SLUH
  3. URA:
    1. TJA:
      1. Life cycle of a plastic bag: interaktivna vaja (V vsaki vrstici poišči vsiljivca.)
      2. Interaktivna naloga za slušno razumevanje
      3. Plastic bags: interaktivna naloga (Klikni na show dictionary, nato klikni na besedo, ki je ne razumeš.)
      4. Interaktivna naloga: (Označi pravilen odgovor, dane besede razvrsti v tabelo.)
      5. Sort the garbage: interaktivna naloga
      6. DODATNA NALOGA za tiste, ki želijo več
    2. MAT
      1. Predpraznična ura matematike bo malce drugačna. Pogledali si boste prvi del dokumentarne oddaje.
      2. Po ogledu boste odgovorili na vprašalnik.
  4. URA:
    1. TJA
      1. Life cycle of a plastic bag: interaktivna vaja (V vsaki vrstici poišči vsiljivca.)
      2. Interaktivna naloga za slušno razumevanje
      3. Plastic bags: interaktivna naloga (Klikni na show dictionary, nato klikni na besedo, ki je ne razumeš.)
      4. Interaktivna naloga: (Označi pravilen odgovor, dane besede razvrsti v tabelo.)
      5. Sort the garbage: interaktivna naloga
      6. DODATNA NALOGA za tiste, ki želijo več
    2. MAT
      1. Predpraznična ura matematike bo malce drugačna. Pogledali si boste prvi del dokumentarne oddaje.
      2. Po ogledu boste odgovorili na vprašalnik.
  5. URA – FIZ
    Navodila so v prilogi: PRILOGA
    Video konferenca bo ob 13:00 imejte jo kot neke vrste dopolnilni pouk.
  6. URA – RAZ – Se vidimo na videokonferenci! 
    Danes ob 14. uri
    se mi prosim pridružite na razredni uri preko videkonference (Arnes VoX).Vstopili boste preko te spletne povezave: https://vox.arnes.si/ossmarje_si-raz/Se vidimo in slišimo!
  7. URA – GKL
    1. Preberi navodilo: GKL-navodilo